Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:15 
 
Artiest

Dakpan schreef:
Qre8ive schreef:
Ach laten we het erop houden dat een artiest nooit iedereen blij kan maken met zijn/haar producties. :)


Jammer dat Zatox altijd maar de ene groep blijmaakt.


En The Machine ook en Thera en Vazard etc. beetje vreemde opmerking dus. Die artiesten hebben een eigen stijl en maken muziek die zij tof vinden en die sluiten aan bij andere mensen. Je kunt nooit iedereen tevreden houden of maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Dakpan schreef:
Qre8ive schreef:
Ach laten we het erop houden dat een artiest nooit iedereen blij kan maken met zijn/haar producties. :)


Jammer dat Zatox altijd maar de ene groep blijmaakt.


En The Machine ook en Thera en Vazard etc. beetje vreemde opmerking dus. Die artiesten hebben een eigen stijl en maken muziek die zij tof vinden en die sluiten aan bij andere mensen. Je kunt nooit iedereen tevreden houden of maken.


Precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 15:26 
 
Hardtraxxer

stel zeikerds hier :/
dit is gewoon een geweldige track :woot: met een zieke clip :thumbsup: die mischien nergens op slaat.
maar zijn er clips die ergens op slaan of zijn alle muziek clips gwn fucking bullshit xd
lekkere vocals ook,lekker om mee te brullen :yay: als deze track live wordt gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 15:28 
 
Hardtraxxer

ik kreeg toch het nodige kippenvel toen de SWAT eenheid omver werd geblazen door de climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardest schreef:
stel zeikerds hier :/
dit is gewoon een geweldige track :woot: met een zieke clip :thumbsup: die mischien nergens op slaat.
maar zijn er clips die ergens op slaan of zijn alle muziek clips gwn fucking bullshit xd
lekkere vocals ook,lekker om mee te brullen :yay: als deze track live wordt gedraaid


We kunnen niet allemaal Kings of the Underground zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:15 
 

Qre8ive schreef:
Ach laten we het erop houden dat een artiest nooit iedereen blij kan maken met zijn/haar producties. :)
Dat klopt helemaal, maar dat is hetgeen waar Zatox volgens mij mee bezig is. Hij wil het grote publiek bereiken. Dat is hem goed gelukt en daardoor houdt hij maar vast aan zijn sound, terwijl hij zo ongelofelijk veel talent heeft en zo divers kan produceren van melodieus tot raw. Ik ga Zatox niet vertellen wat hij moet doen, want wie ben ik om er iets van te zeggen, maar dit is mijn mening over hem en ik betreur dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele vette clip. Jammer dat het nummer zelf een beetje standaard is.... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:03 
 
Hardtraxx Newbie

Leuk nummer, maar zeker niet Zatox's beste. Daarnaast is de clip ook wel vet, zeker de achterliggende gedachte erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:07 
 

Dark Pact schreef:
Dakpan schreef:
Qre8ive schreef:
Ach laten we het erop houden dat een artiest nooit iedereen blij kan maken met zijn/haar producties. :)


Jammer dat Zatox altijd maar de ene groep blijmaakt.


En The Machine ook en Thera en Vazard etc. beetje vreemde opmerking dus. Die artiesten hebben een eigen stijl en maken muziek die zij tof vinden en die sluiten aan bij andere mensen. Je kunt nooit iedereen tevreden houden of maken.


Idd, hier op Hardtraxx worden de grote namen door veel mensen afgezeken, en worden The Machine, Geck-o, Thera, Wavolizer, Vazard enz. hier als goden neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was van plan dit liedje en filmpje helemaal de grond in te stampen, maar dat is zonde van mijn pc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Idd, hier op Hardtraxx worden de grote namen door veel mensen afgezeken, en worden The Machine, Geck-o, Thera, Wavolizer, Vazard enz. hier als goden neergezet.

GVD wat een onzin weer. Dit soort mensen mag je van mij gelijk van Hardtraxx afpleuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact schreef:
Dakpan schreef:
Qre8ive schreef:
Ach laten we het erop houden dat een artiest nooit iedereen blij kan maken met zijn/haar producties. :)


Jammer dat Zatox altijd maar de ene groep blijmaakt.


En The Machine ook en Thera en Vazard etc. beetje vreemde opmerking dus. Die artiesten hebben een eigen stijl en maken muziek die zij tof vinden en die sluiten aan bij andere mensen. Je kunt nooit iedereen tevreden houden of maken.


Wat een onzin, The Machine en Thera houden prima beide kampen tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:37 
 

Stel je niet zo aan man. :lol:

Bedoel er verder niks negatiefs mee, tis altijd een kwestie van smaak. Ben verder niet echt fel tegen hun hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Idd, hier op Hardtraxx worden de grote namen door veel mensen afgezeken, en worden The Machine, Geck-o, Thera, Wavolizer, Vazard enz. hier als goden neergezet.

Hmmmm, lekker onzin uitkramen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 19:02 
 
Hardtraxxer

Ben hier toch wel positief over, vind het wel lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 19:56 
 
Artiest

Dakpan schreef:

Wat een onzin, The Machine en Thera houden prima beide kampen tevreden.


Ieder z'n smaak maar de bovengenoemde zullen volgens mij zelden Zatox fans tevreden stellen, simpelweg zoals Coldplay ook geen Megadeth fans tevreden zal stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
hardest schreef:
stel zeikerds hier :/
dit is gewoon een geweldige track :woot: met een zieke clip :thumbsup: die mischien nergens op slaat.
maar zijn er clips die ergens op slaan of zijn alle muziek clips gwn fucking bullshit xd
lekkere vocals ook,lekker om mee te brullen :yay: als deze track live wordt gedraaid


We kunnen niet allemaal Kings of the Underground zijn.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 20:00 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Wat een onzin, The Machine en Thera houden prima beide kampen tevreden.


dit is gewoon niet waar,
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Citaat:
Wat een onzin, The Machine en Thera houden prima beide kampen tevreden.


dit is gewoon niet waar,


Ook voor handjesklapper Emmerick hebben bovenstaande twee mannen tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 20:07 
 
Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
emmerick schreef:
Citaat:
Wat een onzin, The Machine en Thera houden prima beide kampen tevreden.


dit is gewoon niet waar,


Ook voor handjesklapper Emmerick hebben bovenstaande twee mannen tracks.


Ze maken voor hun doelgroep muziek net als iedere artiest dat doet, Zei maken niet in het bijzonder meer diverse soorten hardstyle dan andere. De enige Thera track die een beetje in de buurt komt voor mij is: its a fine day , verder niet. En daarnaast kan ik zelf wel bepalen of ze tracks voor mij hebben. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:

Ze maken voor hun doelgroep muziek net als iedere artiest dat doet, Zei maken niet in het bijzonder meer diverse soorten hardstyle dan andere. De enige Thera track die een beetje in de buurt komt voor mij is: its a fine day , verder niet. En daarnaast kan ik zelf wel bepalen of ze tracks voor mij hebben. :oh:


Denk dat er nog een aantal Thera tracks zijn die jij ook wel kan waarderen, maarja dat kan je gelukkig al zelf bepalen.

Mijn punt is in ieder geval dat artiesten als The Machine en Thera inderdaad voor eèn doelgroep hardstyle maken maar tussen die tracks zit een zodanig verschil in diversiteit dat zowel early/raw/euphoric liefhebbers er altijd wel wat in kunnen vinden. Bij een Zatox is dat al zo'n twee jaar niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 20:14 
 
Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
emmerick schreef:

Ze maken voor hun doelgroep muziek net als iedere artiest dat doet, Zei maken niet in het bijzonder meer diverse soorten hardstyle dan andere. De enige Thera track die een beetje in de buurt komt voor mij is: its a fine day , verder niet. En daarnaast kan ik zelf wel bepalen of ze tracks voor mij hebben. :oh:


Denk dat er nog een aantal Thera tracks zijn die jij ook wel kan waarderen, maarja dat kan je gelukkig al zelf bepalen.

Mijn punt is in ieder geval dat artiesten als The Machine en Thera inderdaad voor eèn doelgroep hardstyle maken maar tussen die tracks zit een zodanig verschil in diversiteit dat zowel early/raw/euphoric liefhebbers er altijd wel wat in kunnen vinden. Bij een Zatox is dat al zo'n twee jaar niet meer.


In Zatox zien ook zowel Raw als euphoric mensen wat . Van Thera en the machine vraag ik me af of euphoric liefhebbers er iets in zien. Maar heb geen zin in een ''deze artiest is beter'' discussie. dit is gewoon zatox zijn stijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 21:11 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
In Zatox zien ook zowel Raw als euphoric mensen wat .


King of rawstyle :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 21:24 
 
Hardtraxx Elite

Bart0ving schreef:
emmerick schreef:
In Zatox zien ook zowel Raw als euphoric mensen wat .


King of rawstyle :evil:


haha jullie zijn zo voorspelbaar, die reactie had ik 100% verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk voor jullie allemaal. Jullie gaan ook allemaal door totdat je je zin hebt he? Tip: accepteer verschillen van mening en ga er niet over door zitten zaniken, van beide kanten.

Verder discussieren en trollen over PM aub.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks