Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:11 
 
Hardtraxxer

JefQ schreef:
Is 30000x beter dan coone en psyko punkz die in een leeg pand staan en dingen in elkaar slaan en zeggen dat je iets tegen je moeder moet vertellen.


Vreemd.. dat was ook een van de eerste "niet feest / tetten" georienteerde video clips. Maw, daar is het ook een beetje mee begonnen ;) maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:24 
 
Hardtraxxer

Gave clip en echt een bruut nummer!! :bomb: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette clip! en nummer begint me na een paar keer luisteren wel te pakken! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette clip, heel vet gedaan wel :) . Vind het nummer ook erg vet, ondanks het weer dezelfde standaard Zatox sounds zijn. De kick gaat ook niet torenhoog, dus 't klinkt ook allemaal goed binnen de maten.

Helaas zijn de vocalen alles behalve iets wat ik vet vind, had van The Prophet kunnen wezen dit als je dit vergelijkt met zijn laatste nummers. Hoop dus ook erg dat hier een Non vocal mix van komt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:00 
 

XtD schreef:
JEFSKIII schreef:
:worship:

En ga niet zo janken om een clip, normaal janken jullie ook niet om stilstaande plaatjes bij een preview.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dit vind ik echt de machtigste vergelijking ooit :lol:


Die van Coone - 20.12 is wel vet :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 21:30 
 
Hardtraxxer

Dit vind ik toch een super dik nummer :bomb:

En daarnaast vind ik het toch een vette videoclip :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 22:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind de track echt minder, net zoals de meeste dingen van Zatox de laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

derniels schreef:
jezus, zatox bewijst maar weer hoe creatief hij is. Hij teert nu al 2 á 3 jaar op dezelfde sounds en kicks. Dit is echt heel veel van hetzelfde... :thumbdown:

Tip: luister voor de gein eerst eens Raw Style (2 jaar oud) en Vintage (2.5 jaar oud) en vergelijk het eens met deze. Dan hoor je wel degelijk verschil. Iedere track is herkenbaar, maar aan alles is net getuned zodat de sound wel met zijn tijd meegaat.

Vind de clip zelf wel leuk om te zien, is wel weer eens wat anders. Zit in ieder geval wel echt een hoop werk in.

Track zelf vind ik wel aardig, maar nog niet super fantastisch oid. Daar zou ik hem vaker voor moeten horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 23:57 
 
Hardtraxxer

Leuke clip met een mooi verhaal erachter.
Keer wat anders dan wat random shit van een dj die in zijn eentje los gaat voor een groen doek XD

Nummer luistert ook wel lekker weg !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 00:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De eerste 25 seconde raken me echt, de melodie, de lyrics. Echt ongelooflijk :drool: Dan tot en met de eerste minuut vind ik top en daarna ietsje minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonde trouwens dat hij bij 2.35 gaat schreeuwen, want hij had best wat weg van zatox maar die heb ik nog niet zo zien staan, altijd vrij rustig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 01:37 
 
Hardtraxxer

Vette clip & Track ben wel benieuwd wat het kost om zo een clip te maken, ziet er toch heel professioneel uit zo :thumbup: Ben het toch wel eens met Nikkita
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 01:40 
 

Sjonge jonge, wat stelt hij me weer teleur. Zatox was een van mijn favorieten maar dat is meer omdat ik oudere tracks van hem luister. Wat een slappe zooi is dit. Zatox kon geniale platen maken die toch een stevige kick hadden en een goede sfeer neerzetten (raw of melodieus). Dit is gewoon te commercieel. Jammer, verspild talent op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Vette clip & Track ben wel benieuwd wat het kost om zo een clip te maken, ziet er toch heel professioneel uit zo :thumbup: Ben het toch wel eens met Nikkita


Je wil haar gewoon geven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 02:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vet filmpie leuke track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 11:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
derniels schreef:
jezus, zatox bewijst maar weer hoe creatief hij is. Hij teert nu al 2 á 3 jaar op dezelfde sounds en kicks. Dit is echt heel veel van hetzelfde... :thumbdown:

Tip: luister voor de gein eerst eens Raw Style (2 jaar oud) en Vintage (2.5 jaar oud) en vergelijk het eens met deze. Dan hoor je wel degelijk verschil. Iedere track is herkenbaar, maar aan alles is net getuned zodat de sound wel met zijn tijd meegaat.

Werkelijk waar, waarom praat je gebrek aan creativiteit altijd goed. Je kunt het telkens licht aanpassen van je al te vaak gebruikte kick/synths, toch niet benoemen als een kwaliteit. Het is makkelijk en goedkoop. Maarja wat boeit het, als je maar zoveel mogelijk likes op facebook hebt hè. Want dat is hetgeen wat telt tegenwoordig. Niet je creativiteit, maar hoe populair je wel niet bent. Ik heb Zatox vanaf het begin meegemaakt en weet dat hij best creatief is. Ik heb meer het idee, van het gaat nu supergoed (qua aantal fans/boekingen) dus ik moet nu niet opeens gaan veranderen. Mocht dat zo zijn, dan zet je het populariteit aspect boven het muziekaspect.

Wat dat betreft heeft Nerazurro groot gelijk, hij verspilt zijn talent. En jouw argument slaat helemaal nergens op Qreative, je had moeten vragen welke artiest nog steeds dezelfde mensen weet te trekken na 6 jaar. En dan nog, is "zij doen het ook!!" geen argument.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nummer doet me niets, melodie pakt me totaal niet, zit weinig inspiratie in en die vocals zijn wel heel erg cheesy. "Fucking dope", seriously?? :/
Z'n standaard kicks weer helaas, maar hij houdt ze in ieder geval in aanhoorbare toonhoogtes.

Clip daarentegen is wel heel vet gedaan, eindelijk eens een echte clip ipv footage van gigs. Erg leuk verzonnen idee/verhaal en de uitwerking is ook best ok.
Dat jochie lijkt ook nog wel een beetje op 'm, netjes gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 12:13 
 

Vind juist goed dat elke producer zijn eigen sound heeft, maar wie ben ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Vind juist goed dat elke producer zijn eigen sound heeft, maar wie ben ik.

Ben ik wel een beetje met je eens, hoewel ik het ook wel met Lyst eens ben.

Maar dan hoef je bijvoorbeeld niet elke keer dezelfde kick/ screech/ vocal/ synth te gebruiken, maar kun je het ook opsplitsen. De ene keer dezelfde kick maar andere screech/ vocal/ synth, andere keer dezelfde screech maar andere kick/ vocal/ synth et cetera.

Dan blijf je veranderen, maar toch houd je dan nog iets herkenbaars in je tracks. En het is eigenlijk natuurlijk ook niet slecht om aan te komen met een track waar niemand verwacht dat het van jou is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 13:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je verspild talent als je je creativiteit niet optimaal gebruikt, geen dingen door elkaar halen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Lyst schreef:
Wat dat betreft heeft Nerazurro groot gelijk, hij verspilt zijn talent. En jouw argument slaat helemaal nergens op Qreative, je had moeten vragen welke artiest nog steeds dezelfde mensen weet te trekken na 6 jaar. En dan nog, is "zij doen het ook!!" geen argument.

Haha, dus iemand verspilt zijn talent omdat hij jou persoonlijk niet 6 jaar lang tevreden kan stellen? Nee dat slaat ergens op ...

Omdat hij al weet ik hoe lang dezelfde sound gebruikt en dezelfde standaardformule die bijna iedereen tegenwoordig toepast. Het is niet origineel (meer).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doet me op één of andere manier denken aan Lose My Mind. Misschien door de vocals ofzo.

Vind het wel een lekker nummer. Vond het trouwens al raar dat er in die clip gewapende lui op die kiddo's af kwamen, maar na de uitleg van mevrouw Nikkita is me alles duidelijk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Qre8ive schreef:
Lyst schreef:
Wat dat betreft heeft Nerazurro groot gelijk, hij verspilt zijn talent. En jouw argument slaat helemaal nergens op Qreative, je had moeten vragen welke artiest nog steeds dezelfde mensen weet te trekken na 6 jaar. En dan nog, is "zij doen het ook!!" geen argument.

Haha, dus iemand verspilt zijn talent omdat hij jou persoonlijk niet 6 jaar lang tevreden kan stellen? Nee dat slaat ergens op ...

Omdat hij al weet ik hoe lang dezelfde sound gebruikt en dezelfde standaardformule die bijna iedereen tegenwoordig toepast. Het is niet origineel (meer).


Klopt, maar als je nou in een x iets drastisch gaat veranderen zit iedereen alsnog te zeiken. Kan je het beter zo houden;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Wat een vette plaat! en best een leuke clip :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Ach laten we het erop houden dat een artiest nooit iedereen blij kan maken met zijn/haar producties. :)


Jammer dat Zatox altijd maar de ene groep blijmaakt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks