Vind de track trouwens weinig boeiend. De mid gaat nog wel.
Related topics
- View the latest post: Zatox - This Is Zatox Xmas Tracks
- View the latest post: Zatox @ Intents Festival 2015 Zatox (Indoor Mainstage Saturday)
- View the latest post: Zatox - My Life (Re-Style Remix)
- View the latest post: Zatox - My Life (D-Block & S-Te-Fan Knockout Tool)
- View the latest post: WhereWolf : Life Is Hard Life Is Beautiful N° 2
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Ja.. oké. 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Toffe clip! Beter dan die standaard publiekfilmpjes wie niet op de maat van de muziek lopen. Nummer vind ik ook nog niet zo slecht, zal hem wel alleen zonder videoclip willen horen.
Nummer doet me niets, vind de clip ook een beetje dom 
Last edited by XtD on 02 Mar 2012 15:29, edited 2 times in total.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Nee, hier heb ik dus echt geen behoefte aan. En wat een irritante vocalen weer, please kill me.
-
THardtraxxer
- 249 posts member since 2010
Lol die clip.
-
DHardtraxxer
- 405 posts member since 2011
- last seen Jun 2012
Vet!! 
die kick klapt er wel heerlijk in
, alleen als ie naar beneden pitch gaat ie zo raar klinken
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
wow.. jullie kunnen toch een pak neuten 
Dit is gewoon super graaf!
Dit is gewoon super graaf!
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
haha wel een vette clip, maar weer een standaard zatox track!
Heerlijk, eindelijk fatsoenlijke pitchkicks. Vind de rest van het nummer alleen vreselijk uitgekauwd en saai.
Als het goed is heeft dit nummer nog een outro met vette screeches. Daar was die in die livestream toen mee bezig.
Ik vind het wel een vette clip. Zit duidelijk een boodschap in en heel netjes gefilmd. Is 30000x beter dan coone en psyko punkz die in een leeg pand staan en dingen in elkaar slaan en zeggen dat je iets tegen je moeder moet vertellen.
Ik vind het wel een vette clip. Zit duidelijk een boodschap in en heel netjes gefilmd. Is 30000x beter dan coone en psyko punkz die in een leeg pand staan en dingen in elkaar slaan en zeggen dat je iets tegen je moeder moet vertellen.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
grappige clip, jammer dat de track dan nogal saai is, verwacht bij een video altijd wel een pakkende track.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
toffe clip, tof nummer. 
Hele vette clip! Nummer is ook wel leuk 
-
QHardtraxxer
- 152 posts member since 2011
- last seen Mar 2016
Bruut:)!
Maximize wrote:Hele vette clip! Nummer is ook wel leuk
-
J
En ga niet zo janken om een clip, normaal janken jullie ook niet om stilstaande plaatjes bij een preview.
-
NArtiest
- 132 posts member since 2011
I love this clip, a lot. It's actually got some meaning to it instead of just a compilation of events or a pair of girl's tits.
Maybe Dutch people probably can't relate to it at all because electronic music is always "acceptable" there... but for everybody who doesn't happen to be dutch, there's a lot of cool "statements" being made, whether directly or indirectly.
I mean, becoming a producer or anything in music... out here you're told "it's not a real job", never really any encouragement. If you listen to electronic music, there's some "fear" that you're a drug dealer, or using drugs. The government passes so many laws to prevent events from occuring, and at one point "raids" were fairly common.
Maybe Dutch people probably can't relate to it at all because electronic music is always "acceptable" there... but for everybody who doesn't happen to be dutch, there's a lot of cool "statements" being made, whether directly or indirectly.
I mean, becoming a producer or anything in music... out here you're told "it's not a real job", never really any encouragement. If you listen to electronic music, there's some "fear" that you're a drug dealer, or using drugs. The government passes so many laws to prevent events from occuring, and at one point "raids" were fairly common.
-
IHardtraxxer
- 253 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
clip doet me heel erg denken aan een skrillex achtige videoclip. Voor de rest een prima track!
JEFSKIII wrote:![]()
En ga niet zo janken om een clip, normaal janken jullie ook niet om stilstaande plaatjes bij een preview.
Dit vind ik echt de machtigste vergelijking ooit
-
J
Zo afentoe een clip heb je tenminste nog wat om te kijken, en als die niks is tja jammer dan. Vind deze wel tof gedaan, keer wat anders.XtD wrote:JEFSKIII wrote:![]()
En ga niet zo janken om een clip, normaal janken jullie ook niet om stilstaande plaatjes bij een preview.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit vind ik echt de machtigste vergelijking ooit
Haha wat een gave clip
Echt gaaf gedaan. Lache dat The R3belz er ook nog ff in voor komt. Nummer is trouwens ook wel gaaf! Hij begint me toch weer wat te boeien, die Atmosphere is ook al een gave track.