Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Leuk voor jullie allemaal. Jullie gaan ook allemaal door totdat je je zin hebt he? Tip: accepteer verschillen van mening en ga er niet over door zitten zaniken, van beide kanten.


Forum :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk vermaak toch weer.

De clip vind ik echt heel strak, zit veel tijd in zo te zien. De track, mja, doet me niet heel veel nog. Zoals velen hier al zeggen ken ik zijn sound nu wel. Niet dat een artiest van mij nu continu moet vernieuwen, maar ik begin het gehele stijltje wel steeds minder te vinden. De wow-factor is er voor mij wel een beetje vanaf onderhand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Typische Zatox plaat, maar in vergelijking met zijn 2 a 3 vorige releases vind ik deze wel vet!

En een leuke clip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 13:14 
 
Hardtraxx Veteran

Typische zatox plaat hij kan mij op een of andere manier wel altijd tevrede stellen terwijl hij herhalende sounds heeft.
Vocals vind ik wel meevallen maar dit is echt de max.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 14:04 
 
Hardtraxx Addict

ik vind het een leuke plaat maar hij pakt mij verder niet echt.
het is een leuk plaatje om tussendoor te horen (:
de clip is ook wel geinig om te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

ging gister lekker hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:01 
 

mooie clip/ wel beetje gestolen van Skrillex maarja :D
De track klinkt standaard zatox maar Niet slecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:04 
 
Hardtraxx Addict

Erg vette clip, eens een keer iets anders.
De track doet me nog niet zo heel veel, jammer genoeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke clip opzich wel. Maar doe mij maar gewoon een preview met zon equalizer dinges en steek die tijd maar in het bouwen van een nieuwe kick of synth. Prima nummertje maar zijn sound is nu wel echt aan een update toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een verschrikkelijk domme clip en wat de clip wil zeggen is helemaal onzin.
Alsof ik me daar druk om maak, als hardstyle niet 'geaccepteerd' wordt.
Maar goed toegankelijk maken die hap, kunnen ze me lekker in de weg lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Wat een verschrikkelijk domme clip en wat de clip wil zeggen is helemaal onzin.
Alsof ik me daar druk om maak, als hardstyle niet 'geaccepteerd' wordt.
Maar goed toegankelijk maken die hap, kunnen ze me lekker in de weg lopen.


Het is natuurlijk ook volkomen normaal dat je in andere landen interventie hebt van politie op dit soort manieren. Waar zou je je druk om maken als dat toch niet in Nederland gebeurt? Veel te ver van mijn bedje toch?

Het hele idee van die clip (en het nummer) is dus de vooroordelen die hangen rond hardere dance muziek. In Nederland stopt het met die persberichtjes over hoeveelheid in beslag genomen drugs. In andere landen gaat het er zo aan toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 17:37 
 
Hardtraxxer

Lekkere track! wel weer n bekende Zatox kick maar daar klaag ik niet over! :thumbup:
mooi clipje ook, over inderdaad vooroordelen bij the harder styles :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Dark Pact schreef:
Dakpan schreef:

Jammer dat Zatox altijd maar de ene groep blijmaakt.


En The Machine ook en Thera en Vazard etc. beetje vreemde opmerking dus. Die artiesten hebben een eigen stijl en maken muziek die zij tof vinden en die sluiten aan bij andere mensen. Je kunt nooit iedereen tevreden houden of maken.


Wat een onzin, The Machine en Thera houden prima beide kampen tevreden.


Haha, hoe kun je dat nou zeggen?! Hoe denk jij dat te kunnen weten?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

J_r_nn schreef:
Lekkere track! wel weer n bekende Zatox kick maar daar klaag ik niet over! :thumbup:


nou ik wacht met smart op een andere kick.... elke keer weer hetzelfde, produceer is wat nieuws :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

The Machine & Thera produceren veel diverser miss niet voor de hhz of zatox liefhebbers maar
wel voor een groter plubiek voor vele zijn dat maar een aantal nummers.
Dakpan heeft wel gelijk maar jij vatte het te letterlijk op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 20:54 
 
Artiest

JVDM schreef:
Wat een verschrikkelijk domme clip en wat de clip wil zeggen is helemaal onzin.
Alsof ik me daar druk om maak, als hardstyle niet 'geaccepteerd' wordt.
Maar goed toegankelijk maken die hap, kunnen ze me lekker in de weg lopen.




This is how a legal dnb party was shut down in the USA a few years ago. When I say legal, I mean: he had permits, security team, insurance policy, and all requirements for creating this event.

In some parts of the world, there are people executed for much less -- imagine that: sharing culture and creating music festivals results in a death sentence.

Not every country has the same attitude towards this music as it exists in Netherlands/Germany.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 21:09 
 
Hardtraxx Addict

Hehe das kut joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emmerick. Kap nou met opnieuw reageren als we vragen dat niet te doen. We zijn daar heel erg duidelijk in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:09 
 
Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Emmerick. Kap nou met opnieuw reageren als we vragen dat niet te doen. We zijn daar heel erg duidelijk in.

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Khadber schreef:
Emmerick. Kap nou met opnieuw reageren als we vragen dat niet te doen. We zijn daar heel erg duidelijk in.

?


Je loopt te emmeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 01:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Track: Beetje standaard. Toch cachy, kan hem wel leuk vinden.
Clip: :loving:
Zoals Nikkita al zei:
nikkita schreef:
Maybe Dutch people probably can't relate to it at all because electronic music is always "acceptable" there... but for everybody who doesn't happen to be dutch, there's a lot of cool "statements" being made, whether directly or indirectly.

Wij hebben gewoon geluk dat hier in ons kikkerlandje zo veel geaccepteerd word. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 01:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nikkita schreef:
This is how a legal dnb party was shut down in the USA a few years ago. When I say legal, I mean: he had permits, security team, insurance policy, and all requirements for creating this event.

In some parts of the world, there are people executed for much less -- imagine that: sharing culture and creating music festivals results in a death sentence.

Not every country has the same attitude towards this music as it exists in Netherlands/Germany.

Good grief... land of the free. I though the US military was not allowed to operate on US soil, is it national guard? Anyway, terrible that armed forces shut down a party. On the other hand, the way hardstyle is spreading now, through small clubs and now bookings on bigger festivals prohibits such intervention. They won't shut down a party in a registered club, will they? And they can't shut down a outdoor festival with 100k people, just because the music doesn't appease them (can they?). They'll have public outrage on your hands.

The link of the Iranian death sentence, while a tragedy and a travesty, is not fair, since he was also a reformist and striving for democracy. It is very likely that contributed as much to his death as him organising music festivals.

Hard Twins schreef:
Wij hebben gewoon geluk dat hier in ons kikkerlandje zo veel geaccepteerd word. :thumbup:

Dat geluk maken we nog altijd zelf. Als zoiets in Nederland gebeurt, moeten we de straat op. Nederland is groot geworden met liberale houdingen en het niet pikken van triviale beperkingen en dat moeten we koesteren. Iets wat dat filmpje alleen maar bewijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Leuke clip opzich wel. Maar doe mij maar gewoon een preview met zon equalizer dinges en steek die tijd maar in het bouwen van een nieuwe kick of synth.

Ben ik het wel mee eens.
Track doet me echt helemaal niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Ben ik de enige die het opvalt dat op 1.12 die leraar tegen Zatox aanbotst, en als ie omdraait The R3belz er staat :P ?


Nee, viel mij ook gelijk op, heel vaag momentje :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks