ForumKhadber wrote:Leuk voor jullie allemaal. Jullie gaan ook allemaal door totdat je je zin hebt he? Tip: accepteer verschillen van mening en ga er niet over door zitten zaniken, van beide kanten.
Related topics
- View the latest post: Zatox - This Is Zatox Xmas Tracks
- View the latest post: Zatox @ Intents Festival 2015 Zatox (Indoor Mainstage Saturday)
- View the latest post: Zatox - My Life (Re-Style Remix)
- View the latest post: Zatox - My Life (D-Block & S-Te-Fan Knockout Tool)
- View the latest post: WhereWolf : Life Is Hard Life Is Beautiful N° 2
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Wat een heerlijk vermaak toch weer.
De clip vind ik echt heel strak, zit veel tijd in zo te zien. De track, mja, doet me niet heel veel nog. Zoals velen hier al zeggen ken ik zijn sound nu wel. Niet dat een artiest van mij nu continu moet vernieuwen, maar ik begin het gehele stijltje wel steeds minder te vinden. De wow-factor is er voor mij wel een beetje vanaf onderhand.
De clip vind ik echt heel strak, zit veel tijd in zo te zien. De track, mja, doet me niet heel veel nog. Zoals velen hier al zeggen ken ik zijn sound nu wel. Niet dat een artiest van mij nu continu moet vernieuwen, maar ik begin het gehele stijltje wel steeds minder te vinden. De wow-factor is er voor mij wel een beetje vanaf onderhand.
Typische Zatox plaat, maar in vergelijking met zijn 2 a 3 vorige releases vind ik deze wel vet!
En een leuke clip!
En een leuke clip!
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Typische zatox plaat hij kan mij op een of andere manier wel altijd tevrede stellen terwijl hij herhalende sounds heeft.
Vocals vind ik wel meevallen maar dit is echt de max.
Vocals vind ik wel meevallen maar dit is echt de max.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
ik vind het een leuke plaat maar hij pakt mij verder niet echt.
het is een leuk plaatje om tussendoor te horen (:
de clip is ook wel geinig om te zien.
het is een leuk plaatje om tussendoor te horen (:
de clip is ook wel geinig om te zien.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
ging gister lekker hoor 
-
S
mooie clip/ wel beetje gestolen van Skrillex maarja 
De track klinkt standaard zatox maar Niet slecht!
De track klinkt standaard zatox maar Niet slecht!
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Erg vette clip, eens een keer iets anders.
De track doet me nog niet zo heel veel, jammer genoeg
De track doet me nog niet zo heel veel, jammer genoeg
Leuke clip opzich wel. Maar doe mij maar gewoon een preview met zon equalizer dinges en steek die tijd maar in het bouwen van een nieuwe kick of synth. Prima nummertje maar zijn sound is nu wel echt aan een update toe.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wat een verschrikkelijk domme clip en wat de clip wil zeggen is helemaal onzin.
Alsof ik me daar druk om maak, als hardstyle niet 'geaccepteerd' wordt.
Maar goed toegankelijk maken die hap, kunnen ze me lekker in de weg lopen.
Het is natuurlijk ook volkomen normaal dat je in andere landen interventie hebt van politie op dit soort manieren. Waar zou je je druk om maken als dat toch niet in Nederland gebeurt? Veel te ver van mijn bedje toch?JVDM wrote:Wat een verschrikkelijk domme clip en wat de clip wil zeggen is helemaal onzin.
Het hele idee van die clip (en het nummer) is dus de vooroordelen die hangen rond hardere dance muziek. In Nederland stopt het met die persberichtjes over hoeveelheid in beslag genomen drugs. In andere landen gaat het er zo aan toe.
-
JHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Lekkere track! wel weer n bekende Zatox kick maar daar klaag ik niet over!
mooi clipje ook, over inderdaad vooroordelen bij the harder styles
mooi clipje ook, over inderdaad vooroordelen bij the harder styles
Haha, hoe kun je dat nou zeggen?! Hoe denk jij dat te kunnen weten?!Dakpan wrote:Wat een onzin, The Machine en Thera houden prima beide kampen tevreden.Dark Pact wrote:En The Machine ook en Thera en Vazard etc. beetje vreemde opmerking dus. Die artiesten hebben een eigen stijl en maken muziek die zij tof vinden en die sluiten aan bij andere mensen. Je kunt nooit iedereen tevreden houden of maken.Dakpan wrote:
Jammer dat Zatox altijd maar de ene groep blijmaakt.
nou ik wacht met smart op een andere kick.... elke keer weer hetzelfde, produceer is wat nieuwsJ_r_nn wrote:Lekkere track! wel weer n bekende Zatox kick maar daar klaag ik niet over!![]()
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
The Machine & Thera produceren veel diverser miss niet voor de hhz of zatox liefhebbers maar
wel voor een groter plubiek voor vele zijn dat maar een aantal nummers.
Dakpan heeft wel gelijk maar jij vatte het te letterlijk op
wel voor een groter plubiek voor vele zijn dat maar een aantal nummers.
Dakpan heeft wel gelijk maar jij vatte het te letterlijk op
-
NArtiest
- 132 posts member since 2011
View on YouTubeJVDM wrote:Wat een verschrikkelijk domme clip en wat de clip wil zeggen is helemaal onzin.
This is how a legal dnb party was shut down in the USA a few years ago. When I say legal, I mean: he had permits, security team, insurance policy, and all requirements for creating this event.
In some parts of the world, there are people executed for much less -- imagine that: sharing culture and creating music festivals results in a death sentence.
Not every country has the same attitude towards this music as it exists in Netherlands/Germany.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Hehe das kut joh!
Emmerick. Kap nou met opnieuw reageren als we vragen dat niet te doen. We zijn daar heel erg duidelijk in.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
?Khadber wrote:Emmerick. Kap nou met opnieuw reageren als we vragen dat niet te doen. We zijn daar heel erg duidelijk in.
Je loopt te emmeren.emmerick wrote:?Khadber wrote:Emmerick. Kap nou met opnieuw reageren als we vragen dat niet te doen. We zijn daar heel erg duidelijk in.
Track: Beetje standaard. Toch cachy, kan hem wel leuk vinden.
Clip:
Zoals Nikkita al zei:
Clip:
Zoals Nikkita al zei:
Wij hebben gewoon geluk dat hier in ons kikkerlandje zo veel geaccepteerd word.nikkita wrote: Maybe Dutch people probably can't relate to it at all because electronic music is always "acceptable" there... but for everybody who doesn't happen to be dutch, there's a lot of cool "statements" being made, whether directly or indirectly.
Good grief... land of the free. I though the US military was not allowed to operate on US soil, is it national guard? Anyway, terrible that armed forces shut down a party. On the other hand, the way hardstyle is spreading now, through small clubs and now bookings on bigger festivals prohibits such intervention. They won't shut down a party in a registered club, will they? And they can't shut down a outdoor festival with 100k people, just because the music doesn't appease them (can they?). They'll have public outrage on your hands.nikkita wrote:This is how a legal dnb party was shut down in the USA a few years ago. When I say legal, I mean: he had permits, security team, insurance policy, and all requirements for creating this event.
In some parts of the world, there are people executed for much less -- imagine that: sharing culture and creating music festivals results in a death sentence.
Not every country has the same attitude towards this music as it exists in Netherlands/Germany.
The link of the Iranian death sentence, while a tragedy and a travesty, is not fair, since he was also a reformist and striving for democracy. It is very likely that contributed as much to his death as him organising music festivals.
Dat geluk maken we nog altijd zelf. Als zoiets in Nederland gebeurt, moeten we de straat op. Nederland is groot geworden met liberale houdingen en het niet pikken van triviale beperkingen en dat moeten we koesteren. Iets wat dat filmpje alleen maar bewijst.Hard Twins wrote:Wij hebben gewoon geluk dat hier in ons kikkerlandje zo veel geaccepteerd word.
Ben ik het wel mee eens.Gangsterdwerg wrote:Leuke clip opzich wel. Maar doe mij maar gewoon een preview met zon equalizer dinges en steek die tijd maar in het bouwen van een nieuwe kick of synth.
Track doet me echt helemaal niks