Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 21:05 
 

Spablauw schreef:
Nazale schreef:
Spablauw schreef:
Even een kleine vergelijking.
* Jij vraagt aan een electro geïnteresseerd persoon die sinds kort in aanraking is gekomen met hardstyle welke artiesten hij kent... dan noemt hij de gebruikelijke 'Headhunterz, Coone & Zatox' op.
* Vraagt een electro geïnteresseerd persoon aan een van ons (als wij niet verdiept zijn in het electro genre) welke artiesten wij kennen ... dan noemen wij 'Avicii, David Guetta, Swedish house Mafia etc.'

Daar wil ik gewoon mee duidelijk maken dat deze 'dagjesmensen' zich echt niet hoeven te verdiepen in onze stijl en dat ze perfect een kaarte voor een hardstyle feest mogen kopen en zich daar gaan amuseren...
Er staan toch geen regels of afspraken over hoe je je amusement moet uiten? Als de ene graag 'heeehooo' roept en de andere staat de raggen op hardstyle... So What?!

Het gaat om het amusement die de personen eraan hebben en accepteer dat van elkaar!

Diepe diepe zucht voor deze moraalridder die totaal niet begrijpt waar het over gaat. Het gaat er ons om dat de scène die WIJ kennen commercieler wordt, en daardoor voor ons KENNERS verslechterd. Niemand heeft het over dat dagjesmensen niet mogen komen of dat ze zich beter moeten verdiepen in de scène. Snap dat wel, ik zie mezelf ooit ook nog wel naar een house/hardcore feest gaan en daar alle hitjes meebleren. Waarbij ik wel snap dat ik voor de echte kenners ook 'minder' ben.


Is het omdat je 600 posts meer hebt jongen dat je denkt dat ik er niets van begrijp?

Kneusje :thumbup:

Nope, het gaat me meer om de inhoud van je posts. Zou je ook eens moeten doen, weet ik veel hoeveel posts jij hebt maar blijkbaar hecht je er waarde aan. Je kan dan ook zien dat ik echt niet vaak post op dit forum, heb dan wel iets van 900 posts maar dat is verdeeld over een paar jaar. Anyway, relaxed voor de objectieve inhoudelijke reactie! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 21:09 
 

Nazale schreef:
Nope, het gaat me meer om de inhoud van je posts. Zou je ook eens moeten doen, weet ik veel hoeveel posts jij hebt maar blijkbaar hecht je er waarde aan. Je kan dan ook zien dat ik echt niet vaak post op dit forum, heb dan wel iets van 900 posts maar dat is verdeeld over een paar jaar. Anyway, relaxed voor de objectieve inhoudelijke reactie! :')


Bij een discussie ben je vrij te zeggen wat je mening is lijkt mij ;)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 21:25 
 

Je reageert niet eens op wat ik zeg? Laat staan dat je me een kneus noemt. Wat ik verder prima kan hebben hoor, maar het geeft wel een bepaald niveau aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 22:01 
 
Hardtraxxer

Dus zo te lezen vinden jullie het een lekkere plaat >.<
lekker offtopic hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 22:19 
 

Wat een gejank weer hier zeg, als Hardtraxx slim is gaan ze samen werken met Lotus, Pampers en Olvarit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik las eerst een normale discussie.

Erna alleen maar gejank op elkaar. Lijkt me handig om hiermee te stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pakt mij totaal niet deze track, die kick's van zatox komen mn strot ook echt uit.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks