Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 12:40 
 

patrickjeb schreef:
Cruelty schreef:
Ben ik de enige die het opvalt dat op 1.12 die leraar tegen Zatox aanbotst, en als ie omdraait The R3belz er staat :P ?


Nee, viel mij ook gelijk op, heel vaag momentje :P

Nee. Anyway, jammer van de vocals, vind het tweede stuk van de mid wel leuk! Verder Mwa
Mwa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 15:02 
 
Artiest

patrickjeb schreef:
Cruelty schreef:
Ben ik de enige die het opvalt dat op 1.12 die leraar tegen Zatox aanbotst, en als ie omdraait The R3belz er staat :P ?


Nee, viel mij ook gelijk op, heel vaag momentje :P


Kijken jullie vaker films? Is om te laten zien dat de oude Zatox de jonge Zatox helpt, alleen de docent ziet zatox niet, dus het is gewoon een random voorbijganger. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:20 
 
Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:34 
 
Artiest

Ik had ooit een Capt. Obvious avatar, je moet toch enigszins je legende voort laten leven. haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

lekker nummer, mensen het gaat om de track niet om de clip !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:06 
 
Hardtraxx Addict

Patatzak schreef:
lekker nummer, mensen het gaat om de track niet om de clip !


Er zit toch echt een clip bij chef. En gezien het feit dat het nummer een beetje zaaitoxig is, is er dus meer belangstelling/spraakwater over de clip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 00:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aan deze clip stoor ik me totaal niet. Je kunt zien dat er moeite in is gestoken en het "ergens over gaat". 10x beter als die PP meuk. Over de track: standaard Zatox track, met een lekkere mid-intro, fijne melodie. Alleen tja alweer zo'n standaard plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het nogal een saaie track.. wel een hele vette clip :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 12:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind de clip wel vet gedaan, maar of het nou nodig is :/
Is dit het begin van de hardstyle clips die op SlamTV of iets dergelijks gaan verschijnen? Please, NO
Vind het niet echt een goede combinatie, hardstyle en videoclips
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

Clip is leuk gedaan, track doet me nog niet zo heel veel maar dat kan nog komen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
sjuul schreef:
Vind de clip wel vet gedaan, maar of het nou nodig is :/
Is dit het begin van de hardstyle clips die op SlamTV of iets dergelijks gaan verschijnen? Please, NO
Vind het niet echt een goede combinatie, hardstyle en videoclips

Want videoclips zijn gelijk bedoeld voor televisie? Misschien moet je http://www.youtube.com eens checken :P

Je snapt toch wel wat hij bedoelt? Zulke clips kunnen met gemak op TV, en dan krijg je het toegankelijkheids aspect weer etc etc etc.... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 14:48 
 
Hardtraxx Addict

Vind het best een vette videoclip haha :p
Nummer ook wel leuk al moet ik hem nog paar keer luisteren voor goed oordeel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De clip is wel grappig. Die leraar lijkt op David De Gea xd . De intro en mid-intro zijn fijn! Ik vind de vocals niet echt van toegevoegde waarde, wordt nu meer een soort popnummer. Climax niet zo bijzonder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

deze komt op tv ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 23:11 
 
Hardtraxxer

Je moet maar eens kijken ;) Jim TV is ERG populair hier in Belgiƫ... grotendeels onder de jeugd. Dus, niet slecht om Hardstyle wat meer aan de man te krijgen en gewoon in het algemeen te laten tonen dat het niet alleen drugs en "lawaai" is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

Rayn schreef:
Je moet maar eens kijken ;) Jim TV is ERG populair hier in Belgiƫ... grotendeels onder de jeugd. Dus, niet slecht om Hardstyle wat meer aan de man te krijgen en gewoon in het algemeen te laten tonen dat het niet alleen drugs en "lawaai" is :)

Nee, inderdaad niet slecht, want we houden natuurlijk van dagjesmensen! Die verwante nummers bij YT die naast My Life staan, kom je automatisch uit op Dragonborn, So high, Lose My Mind en HWS. Wat al die mensjes gaan doen, is live zoeken, komen ze op defqon/qlimax/decibel/hardbass uit, en heb begin van het hardstyle einde is begonnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, inderdaad niet slecht, want we houden natuurlijk van dagjesmensen! Die verwante nummers bij YT die naast My Life staan, kom je automatisch uit op Dragonborn, So high, Lose My Mind en HWS. Wat al die mensjes gaan doen, is live zoeken, komen ze op defqon/qlimax/decibel/hardbass uit, en heb begin van het hardstyle einde is begonnen![/quote]

DIT. Je kan je niet voorstellen hoe erg ik me er aan erger dat videoclips met hardstyle uitgezonden worden op TV.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 11:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Belgen moeten hardstyle weer verneuken hoor xd

Eerst Dirty Workzzz en nu dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

T is maar waar je je druk om maakt zeg..
Einde van de hardstyle scene, hou toch op man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Unleashed schreef:
Die Belgen moeten hardstyle weer verneuken hoor xd

Eerst Dirty Workzzz en nu dit :P


Het bizarre hiervan is ook dat zelfs dj Isaac hieraan meewerkt, was toch een grote naam in de scene.
Dit is niet het einde, maar als dit verdergaat met videoclips op TV, kan het een begin zijn van het hardstyle einde. Ben benieuwd naar die clip van psyko punkz, als dat op tv komt kunnen die mafkezen van DirtyWorkz wel is doorslaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 12:03 
 

Als je je druk maakt dat er Hardstyle videoclips komen/op tv worden gegooid, dan ben je een stuk verdriet. :sleep:

Dan geloof ik nog eerder de Maya's dan dat de Hardstyle scene kapot word gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 12:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De scene is toch al kapot. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De scene is toch al kapot. :P

In veel opzichten helaas wel.

-Volk op feesten
-Hoeveelheid drugsgebruik
-Tracklists van DJ's
-Lineups
-Timetables
-Arrangement van platen, mixwerk boeit niet meer
enz enz enz

Gelukkig komt er naar mijn smaak genoeg vette muziek uit maar alles eromheen is redelijk vertieft aan het worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tsja er komt een tijd dat het wel weer goed komt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelukkig zie je op de grotere feesten nu ook meer namen als Clock Kid ed. die echt weten wat mixen is. Maar ik vind deze videoclip niet zo erg, heeft tenminste nog een beetje inhoud.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks