Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 21:46 
 

Ik dacht dat de scene al kapot ging toen Showtek - Elektronik Stereophonic op TMF kwam? :yawn:
Stomme doomsday voorspellers ook, echt waar, lekker boeie. Mijn feesten gaan er niet minder op worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 22:23 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Vind het wel een beetje simpel gepakt om een track zo'n titel te geven. Niks voor Gerardo lijkt me om het zo makkelijk uit te kiezen. Maar buiten dat is het gewoon een heerlijke plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

HardstyleFreaker schreef:
Vind het wel een beetje simpel gepakt om een track zo'n titel te geven. Niks voor Gerardo lijkt me om het zo makkelijk uit te kiezen. Maar buiten dat is het gewoon een heerlijke plaat :drool:


Echt dat mensen de echte namen gebruiken krijg ik ook het heen en weer van >.< , en hoezo is dit niks voor Gerardo dan? Hij is juist makkelijk aan het worden, en zijn sounds aan het uitmelken. Vind dit een typische zatox plaat/titel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 23:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
HardstyleFreaker schreef:
Vind het wel een beetje simpel gepakt om een track zo'n titel te geven. Niks voor Gerardo lijkt me om het zo makkelijk uit te kiezen. Maar buiten dat is het gewoon een heerlijke plaat :drool:


Echt dat mensen de echte namen gebruiken krijg ik ook het heen en weer van >.< , en hoezo is dit niks voor Gerardo dan? Hij is juist makkelijk aan het worden, en zijn sounds aan het uitmelken. Vind dit een typische zatox plaat/titel


Dat kan, en makkelijk is niet altijd even goed. Want volgens mij weet iedereen hier wel dat er genoeg producers zijn die in het verleden een slechte track gemaakt heeft. Ik ga geen namen noemen verder. Maar vind het persoonlijk gewoon een harde plaat waar iedereen wel goed op los gaat. Maar door een track een speciale of rare naam te geven is het gewoon van Bammmm that's it. De titel My Life, vind het gewoon simpel snap je :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Stomme doomsday voorspellers ook, echt waar, lekker boeie. Mijn feesten gaan er niet minder op worden


Juist. Waarom ergeren mensen zich aan dit soort dagjesmensen. Vier gewoon je eigen feest en laat die mensen hun eigen ding doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 00:33 
 
Hardtraxxer

Maximize schreef:
Almighty schreef:
Stomme doomsday voorspellers ook, echt waar, lekker boeie. Mijn feesten gaan er niet minder op worden


Juist. Waarom ergeren mensen zich aan dit soort dagjesmensen. Vier gewoon je eigen feest en laat die mensen hun eigen ding doen.


Als er weer een gast naast me staat die van voor niet weet dat die van achter leeft dan erger ik me daar toch wel aan. Als voorbeeld hiervan neem ik dan even Hard Bass 2012, waar het leek alsof je gratis pillen bij je hardstyle waaiertje kreeg.

Edit: Ah, niet echt dagjesmensen wat ik nu beschrijf, moeheid slaat toe. Heb het nu natuurlijk over onze vrienden met een xtclab in hun achtertuin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit kwam net op Jim Tv een zender dat te vergelijken valt met TMF voor de nederlanders ;)
F*ck die commercieele shizzle :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 12:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De plaat en de clip zelf vind ik op zich nog aardig te pruimen, alleen dat het dan weer op TV moet komen gaat me net iets te ver ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 12:34 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Ik dacht dat de scene al kapot ging toen Showtek - Elektronik Stereophonic op TMF kwam? :yawn:
Stomme doomsday voorspellers ook, echt waar, lekker boeie. Mijn feesten gaan er niet minder op worden

Precies, ligt toch helemaal aan je zelf ook waar je je maar druk om maakt :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 14:16 
 

Hardstyle ten einde kom op xD tis maar hoe negatief je eigen ingesteldheid is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 14:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Einde of niet, nog commerciëler is nooit goed voor een genre muzikaal gezien. De huidige scene is al een duidelijk bewijs daarvan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 14:30 
 

Wat een verschrikkelijk egoisme! Denken jullie dat hardstyle er enkel is voor de echte dedicated liefhebber? Hier mag dus met andere woorden NIEMAND naar een electro fesst ofzo gaan.. Want je ben geen die hard electro fan? Gaat er lichtelijk over jongens
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 15:01 
 

Even een kleine vergelijking.
* Jij vraagt aan een electro geïnteresseerd persoon die sinds kort in aanraking is gekomen met hardstyle welke artiesten hij kent... dan noemt hij de gebruikelijke 'Headhunterz, Coone & Zatox' op.
* Vraagt een electro geïnteresseerd persoon aan een van ons (als wij niet verdiept zijn in het electro genre) welke artiesten wij kennen ... dan noemen wij 'Avicii, David Guetta, Swedish house Mafia etc.'

Daar wil ik gewoon mee duidelijk maken dat deze 'dagjesmensen' zich echt niet hoeven te verdiepen in onze stijl en dat ze perfect een kaarte voor een hardstyle feest mogen kopen en zich daar gaan amuseren...
Er staan toch geen regels of afspraken over hoe je je amusement moet uiten? Als de ene graag 'heeehooo' roept en de andere staat de raggen op hardstyle... So What?!

Het gaat om het amusement die de personen eraan hebben en accepteer dat van elkaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie zegt er dat 'dagjesmensen' niet bij feesten mogen komen dan?

Het gaat er hier om dat de organisaties/ DJ's zich steeds meer richten naar de 'dagjesmensen', en dat vinden de meesten hier niet zo fijn. Dát is volgens mij het probleem, ik zie namelijk niemand zeggen dat 'dagjesmensen' niet op feesten mogen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 17:53 
 

Spablauw schreef:
Even een kleine vergelijking.
* Jij vraagt aan een electro geïnteresseerd persoon die sinds kort in aanraking is gekomen met hardstyle welke artiesten hij kent... dan noemt hij de gebruikelijke 'Headhunterz, Coone & Zatox' op.
* Vraagt een electro geïnteresseerd persoon aan een van ons (als wij niet verdiept zijn in het electro genre) welke artiesten wij kennen ... dan noemen wij 'Avicii, David Guetta, Swedish house Mafia etc.'

Daar wil ik gewoon mee duidelijk maken dat deze 'dagjesmensen' zich echt niet hoeven te verdiepen in onze stijl en dat ze perfect een kaarte voor een hardstyle feest mogen kopen en zich daar gaan amuseren...
Er staan toch geen regels of afspraken over hoe je je amusement moet uiten? Als de ene graag 'heeehooo' roept en de andere staat de raggen op hardstyle... So What?!

Het gaat om het amusement die de personen eraan hebben en accepteer dat van elkaar!

Diepe diepe zucht voor deze moraalridder die totaal niet begrijpt waar het over gaat. Het gaat er ons om dat de scène die WIJ kennen commercieler wordt, en daardoor voor ons KENNERS verslechterd. Niemand heeft het over dat dagjesmensen niet mogen komen of dat ze zich beter moeten verdiepen in de scène. Snap dat wel, ik zie mezelf ooit ook nog wel naar een house/hardcore feest gaan en daar alle hitjes meebleren. Waarbij ik wel snap dat ik voor de echte kenners ook 'minder' ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 19:43 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik hoef niet naar een Electro feest hoor. Als ik Electro mooi had gevonden dan had ik me er wel in verdiept. En als ik dan toch ooit op een Electro feest zou komen, omdat ik met andere mensen meega die het wel mooi vinden, dan nog verlang ik niet van de organisatoren dat ze de feesten speciaal voor mensen als ik aan gaan passen. Die scene heeft hun eigen liefhebbers en als mij de muziek niet aanstaat zoals zij het graag willen, dan hoef ik toch niet naar dat feest te gaan?

Je gaat toch ook niet je woonkamer een metamorfose geven, zodat het beter in de smaak valt bij de visite die volgende week zondag komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:32 
 

Lyst schreef:
Ik hoef niet naar een Electro feest hoor. Als ik Electro mooi had gevonden dan had ik me er wel in verdiept. En als ik dan toch ooit op een Electro feest zou komen, omdat ik met andere mensen meega die het wel mooi vinden, dan nog verlang ik niet van de organisatoren dat ze de feesten speciaal voor mensen als ik aan gaan passen. Die scene heeft hun eigen liefhebbers en als mij de muziek niet aanstaat zoals zij het graag willen, dan hoef ik toch niet naar dat feest te gaan?

Je gaat toch ook niet je woonkamer een metamorfose geven, zodat het beter in de smaak valt bij de visite die volgende week zondag komt.

Snap je de bedoeling van m'n reactie dan niet :)?
En feesten worden toch helemaal niet aangepast naar Diehards of naar Dagjesmensen? Feesten bevatten gewoon een concept en klaar ... ik heb nog nergens een verwelkomingsbord ter ere van de dagjesmens specifiek gezien?

Ik denk dat de term 'Dagjesmens' hier een beetje overdreven wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:33 
 

Nazale schreef:
Spablauw schreef:
Even een kleine vergelijking.
* Jij vraagt aan een electro geïnteresseerd persoon die sinds kort in aanraking is gekomen met hardstyle welke artiesten hij kent... dan noemt hij de gebruikelijke 'Headhunterz, Coone & Zatox' op.
* Vraagt een electro geïnteresseerd persoon aan een van ons (als wij niet verdiept zijn in het electro genre) welke artiesten wij kennen ... dan noemen wij 'Avicii, David Guetta, Swedish house Mafia etc.'

Daar wil ik gewoon mee duidelijk maken dat deze 'dagjesmensen' zich echt niet hoeven te verdiepen in onze stijl en dat ze perfect een kaarte voor een hardstyle feest mogen kopen en zich daar gaan amuseren...
Er staan toch geen regels of afspraken over hoe je je amusement moet uiten? Als de ene graag 'heeehooo' roept en de andere staat de raggen op hardstyle... So What?!

Het gaat om het amusement die de personen eraan hebben en accepteer dat van elkaar!

Diepe diepe zucht voor deze moraalridder die totaal niet begrijpt waar het over gaat. Het gaat er ons om dat de scène die WIJ kennen commercieler wordt, en daardoor voor ons KENNERS verslechterd. Niemand heeft het over dat dagjesmensen niet mogen komen of dat ze zich beter moeten verdiepen in de scène. Snap dat wel, ik zie mezelf ooit ook nog wel naar een house/hardcore feest gaan en daar alle hitjes meebleren. Waarbij ik wel snap dat ik voor de echte kenners ook 'minder' ben.


Is het omdat je 600 posts meer hebt jongen dat je denkt dat ik er niets van begrijp?

Kneusje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Snap je de bedoeling van m'n reactie dan niet :)?
En feesten worden toch helemaal niet aangepast naar Diehards of naar Dagjesmensen? Feesten bevatten gewoon een concept en klaar ... ik heb nog nergens een verwelkomingsbord ter ere van de dagjesmens specifiek gezien?

Ik denk dat de term 'Dagjesmens' hier een beetje overdreven wordt.

Waarom staan dan altijd mensen als Brennan Heart etc. dan op mainstages en niet bijvoorbeeld een DJ Thera of The Machine, die onder de liefhebbers erg populair zijn? Bijna alle feesten zijn ingericht op de massa die niet zoveel van hardstyle afweet. De liefhebber wordt vaak ergens op een 4e stage weggestopt, als er al aanbod voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:43 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Spablauw schreef:
Snap je de bedoeling van m'n reactie dan niet :)?
En feesten worden toch helemaal niet aangepast naar Diehards of naar Dagjesmensen? Feesten bevatten gewoon een concept en klaar ... ik heb nog nergens een verwelkomingsbord ter ere van de dagjesmens specifiek gezien?

Ik denk dat de term 'Dagjesmens' hier een beetje overdreven wordt.

Waarom staan dan altijd mensen als Brennan Heart etc. dan op mainstages en niet bijvoorbeeld een DJ Thera of The Machine, die onder de liefhebbers erg populair zijn? Bijna alle feesten zijn ingericht op de massa die niet zoveel van hardstyle afweet. De liefhebber wordt vaak ergens op een 4e stage weggestopt, als er al aanbod voor is.


Dus ik ben geen liefhebber omdat ik niks met thera heb maar wel met brennan heart? Beetje kortzichtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:46 
 

Lyst schreef:
Spablauw schreef:
Snap je de bedoeling van m'n reactie dan niet :)?
En feesten worden toch helemaal niet aangepast naar Diehards of naar Dagjesmensen? Feesten bevatten gewoon een concept en klaar ... ik heb nog nergens een verwelkomingsbord ter ere van de dagjesmens specifiek gezien?

Ik denk dat de term 'Dagjesmens' hier een beetje overdreven wordt.

Waarom staan dan altijd mensen als Brennan Heart etc. dan op mainstages en niet bijvoorbeeld een DJ Thera of The Machine, die onder de liefhebbers erg populair zijn? Bijna alle feesten zijn ingericht op de massa die niet zoveel van hardstyle afweet. De liefhebber wordt vaak ergens op een 4e stage weggestopt, als er al aanbod voor is.


Lyst daar ben ik het mee eens :) maar dat heeft alles met naam, bekendheid & interesse te maken. Er zijn veel liefhebbers buiten het 'Hardtraxx wereldje' die wel fel geïnteresseerd zijn in de 'grote jongens' ... De sounds van een Thera of The Machine zijn gewoon een hardstyle variant die niet aanslaat bij het grote publiek.
En weet je waar het in het leven om draait, om geld maken ... heb jij niet de grootste namen op je feest staan dan overleef jij niet als festival en dan gaan de bezoekers naar andere festivals.
Ik denk dat dit voor organisatoren toch het belangrijkste is... Staat Thera op de main van Decibel dan loopt 80 % van het volk naar populaire jonges op andere stage's ... da's normaal ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:47 
 
Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
Nazale schreef:
Spablauw schreef:
-

-


Is het omdat je 600 posts meer hebt jongen dat je denkt dat ik er niets van begrijp?

Kneusje :thumbup:


Jij haalt het niveau van deze hele discussie op best wel een kansloze manier omlaag. Als je begrijpend leest, zoals je op de basisschool hebt geleerd, dan snap je wel waar het om gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Lyst schreef:
Spablauw schreef:
Snap je de bedoeling van m'n reactie dan niet :)?
En feesten worden toch helemaal niet aangepast naar Diehards of naar Dagjesmensen? Feesten bevatten gewoon een concept en klaar ... ik heb nog nergens een verwelkomingsbord ter ere van de dagjesmens specifiek gezien?

Ik denk dat de term 'Dagjesmens' hier een beetje overdreven wordt.

Waarom staan dan altijd mensen als Brennan Heart etc. dan op mainstages en niet bijvoorbeeld een DJ Thera of The Machine, die onder de liefhebbers erg populair zijn? Bijna alle feesten zijn ingericht op de massa die niet zoveel van hardstyle afweet. De liefhebber wordt vaak ergens op een 4e stage weggestopt, als er al aanbod voor is.


Dus ik ben geen liefhebber omdat ik niks met thera heb maar wel met brennan heart? Beetje kortzichtig.


Hij zegt dat Thera populair is onder de liefhebbers, niet dat je pas een liefhebber bent als je van thera's muziek houdt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:52 
 
Hardtraxx Elite

Vooruit dan maar weer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 20:53 
 

Kwisniks schreef:

Jij haalt het niveau van deze hele discussie op best wel een kansloze manier omlaag. Als je begrijpend leest, zoals je op de basisschool hebt geleerd, dan snap je wel waar het om gaat.


-.-
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks