Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 14:45 
 

zit totaal geen tempo in.. slappe kicks en die break is om uit te kotsen :sick:
melodie is niet bijzonder ofso! echt dit kan geen Decibel Anthem zijn.. 1000km onder het niveau van Decibel en Zany & Max Enforcer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
zit totaal geen tempo in.. slappe kicks en die break is om uit te kotsen :sick:
melodie is niet bijzonder ofso! echt dit kan geen Decibel Anthem zijn.. 1000km onder het niveau van Decibel en Zany & Max Enforcer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nee vind dit niks, hopen dat de raw/hardcore remix het goed gaan maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dit wordt hem niet voor mij. Vind zelfs Bleeding for the Harder Styles meer hebben dan dit. Die track bevat tenminste nog een krachtige en energieke mid-intro. De zomerse sfeer zit hier heel duidelijk in, pluspunt daarvoor, want dat is toch wel iets wat klopt bij Decibel. Maar die pluspunt wordt al snel ondergesneeuwd door tientalle minpunten waaronder vooral heel veel minpunten door die House-break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 22:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Sunboom schreef:
Ik vind de intro eerlijk waar best te doen. Die intromelodie is gewoon lekker zomers en blij, geeft mij het Defqon gevoel. En dat dirty hardstyle stukje is best vet, ik ben echt een voorstander van die variant. Vanaf daar is alles crap.

Dirty Hardstyle was da? :huh:

De crossover tussen dirty house en hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga echt spontaan van over m'n huig
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee echt helemaal niks dit :thumbdown: ..hopelijk zijn de raw mix en hardcore remix beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 04:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst vond hem slecht klinken, gebaseerd op een youtube video. Nu ik hem op een hoge kwaliteit heb gehoord, vind ik hem nog niet eens tegen vallen. Als de zon schijnt op Decibel en dit nummer wordt gedraaid, klinkt t vast lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 09:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Lang leve de weersafhankelijke nummers :thumbsup: Ik hoop dat het gaat regenen (en dat remember en loudness overdekt zijn :P ) En dat ze dan ook gewoon het lef hebben het anthem niet te draaien, want dat zomerse gevoel past niet bij zulk slecht weer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 10:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Lang leve de weersafhankelijke nummers :thumbsup: Ik hoop dat het gaat regenen (en dat remember en loudness overdekt zijn :P ) En dat ze dan ook gewoon het lef hebben het anthem niet te draaien, want dat zomerse gevoel past niet bij zulk slecht weer >.<


Ahhahaha =D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 10:53 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Lang leve de weersafhankelijke nummers :thumbsup: Ik hoop dat het gaat regenen (en dat remember en loudness overdekt zijn :P ) En dat ze dan ook gewoon het lef hebben het anthem niet te draaien, want dat zomerse gevoel past niet bij zulk slecht weer >.<


Win.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 13:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

All them girls?

Wat een bagger zeg, hou toch op
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Lang leve de weersafhankelijke nummers :thumbsup: Ik hoop dat het gaat regenen (en dat remember en loudness overdekt zijn :P ) En dat ze dan ook gewoon het lef hebben het anthem niet te draaien, want dat zomerse gevoel past niet bij zulk slecht weer >.<

haha baas. ik vind het prachtig hoe ik het in vrijwel iedere discussie altijd met je eens ben. terwijl we allebei een andere kant van hardstyle vet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Lang leve de weersafhankelijke nummers :thumbsup: Ik hoop dat het gaat regenen (en dat remember en loudness overdekt zijn :P ) En dat ze dan ook gewoon het lef hebben het anthem niet te draaien, want dat zomerse gevoel past niet bij zulk slecht weer >.<

haha baas. ik vind het prachtig hoe ik het in vrijwel iedere discussie altijd met je eens ben. terwijl we allebei een andere kant van hardstyle vet vinden.

Inderdaad, maar Lyst is ook goed in feiten van meningen onderscheiden en gewoon logisch redeneren met die feiten. Daar kun je het amper mee oneens zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Titel wordt: Zany & Max Enforcer ft. DV8 - Sound Intense City (Decibel 2011 Anthem) en gaat uitkomen op 17 augustus.

Bron: Max Enforcer op Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:19 
 

Dan verwacht ik de officiele preview soon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordozo schreef:
Titel wordt: Zany & Max Enforcer ft. DV8 - Sound Intense City (Decibel 2011 Anthem) en gaat uitkomen op 17 augustus.

Bron: Max Enforcer op Twitter

Dan moet binnenkort wel bekent wie de raw mix gaat maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 17:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dramatisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13 pagina's vol gezeur over hoe slecht deze wel niet is.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maxie Twitter:
Citaat:
Whats up haters? Remember: It's easier to break than to make. #getyouracttogether


Dus het is makkelijker om een kut break te maken die niks met hardstyle te maken heeft dan genoeg inspiratie te vinden voor het creƫren van een 'acceptabel' niveau (dan vraag ik nog geen eens top) van een anthem van het beste Nederlandse harder styles festival? Begin er dan niet aan! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Max Enforcer schreef:
Whats up haters? Remember: It's easier to break than to make. #getyouracttogether


Niet relevant Max, je hoeft geen producer te zijn om kritiek te uiten. Je hebt gewoon een vreselijk goedkoop anthem afgeleverd wat amper nog iets met hardstyle te maken heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik snap ook niet waarom die tyveshouse nou weer in die track moet, laat dat lekker aan Vato Gonzalez of Afrojack over ofzo, je bent hardstyle producer, geen house!

En als je het dan zo nodig moet doen, doe het dan niet in een anthem van een feest wat alleen HARDDANCE vertegenwoordigd, dit heeft er gewoon totaal niks mee te maken, kies dan voor een stukje dubstep ofzo (ook al hoef ik dat ook absoluut niet te horen in een hardstyle nummer).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Dan verwacht ik de officiele preview soon?


De preview komt ook 17 augustus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik snap ook niet waarom die tyveshouse nou weer in die track moet, laat dat lekker aan Vato Gonzalez of Afrojack over ofzo, je bent hardstyle producer, geen house!

Dat is goed voor de scene!!!1!!1!!! Beetje experimenteren en de stijl verbreden!!! >.<
Dat vind ik altijd zo dom gezwam, luister dan andere muziek. Er zijn tig soorten techno/dance genres op aarde, en die zijn juist ontstaan omdat mensen een bepaalde centrumstijl niet helemaal vet vonden en dus vanuit die genre andere dance/techno hebben ontwikkelt. Oftewel, voor ieder ondertussen wat wils, en ga niet de Hardstyle vervuilen met een hoop elementen uit andere genres. 100 punten dat het niets toevoegt aan de scene, just keep it hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2011 19:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ben blij dat je mijn standpunt nog even verder uitlegd ;)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks