Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 17:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Wildstylez zal echt niet tegen Q zeggen, ik maak'm niet want Hardtraxxers gaan me haten hierdoor.
Ik snap perfect dat hij deze weer kan maken, al mag het volgend jaar wel eens iemand anders zijn, Deepack ofzo.

Wildstylez gaat volgend jaar echt niet tegen Q zeggen, ik maak'm niet want Spablauw heeft liever dat het iemand anders is.

Wat is in godsnaam je punt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

matige track als ik dit zo hoor vind ik persoonlijk....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:10 
 

Wat zwak..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 18:33 
 
Hardtraxx Newbie

zoo simpel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

Het maakt allemaal geen flikker meer uit, DefQon.1 staat in de titel en dat is meer dan genoeg naamsbekendheid tegenwoordig. Boeie dat het anthem slecht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt de meest slaapverwekkende anthem aller tijden, wat een troep zeg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 03:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Los van het feit dat het altijd hetzelfde verhaal is, dit is echt bagger. Dezelfde bagger als het Decibel anthem van vorig jaar eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 03:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:corn: :corn: :corn: :corn:

(Zoals tegenwoordig bij elk anthemtopic van de grotere feesten. Stelletje mauwijzers)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 03:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
:corn: :corn: :corn: :corn:

(Zoals tegenwoordig bij elk anthemtopic van de grotere feesten. Stelletje mauwijzers)

Altijd makkelijk, lekker de oogkleppen op zelf vind je alles wel prima en gewoon geen zin om plaatjes kritisch te bekijken. Geef jij dan eens je mening over deze plaat.. wat vind je goed, wat vind je minder goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 09:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hee dit is niet op 145 BPM, kut Wildstylez! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 11:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doet me helemaal niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Nemesyz schreef:
:corn: :corn: :corn: :corn:

(Zoals tegenwoordig bij elk anthemtopic van de grotere feesten. Stelletje mauwijzers)

Altijd makkelijk, lekker de oogkleppen op zelf vind je alles wel prima en gewoon geen zin om plaatjes kritisch te bekijken. Geef jij dan eens je mening over deze plaat.. wat vind je goed, wat vind je minder goed?


Mij doet het best veel, vooral als je de volledige versie beluistert.
Vind het alleen zo jammer dat 90% in dit topic weer niet inhoudelijk over de productie zelf gaat maar over gezeur waarom Wildstylez de eer krijgt. Wat schiet je toch op met dat gezeur? Alsof Q-Dance daar een boodschap aan heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat vind je goed aan de track; herhalen dat de track je best veel doet is hetzelfde als nog een keer zeggen dat je de track goed vind. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit doet mij dus echt niks :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat vind je goed aan de track; herhalen dat de track je best veel doet is hetzelfde als nog een keer zeggen dat je de track goed vind. >.<


Ik had nog niet gezegd of ik de track wel of niet goed vond, en heb momenteel tijd noch zin om mijn mening te onderbouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 13:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat was ook precies Timothys punt. En als je toch geen tijd en zin hebt, ga dan ook niet van die huilreacties plaatsen van "hullie hebben een mening over wie het anthem maakt :cry: ".
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 13:19 
 

Wat een ongelofelijk ongeïnspireerde grafplaat. Dit keer is simpel niet doeltreffend. En echt serieus, laat die barry eens een keer een anthem maken Q. Of dan een aussie ofzo. Maar dit is weer zo simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 13:21 
 
Hardtraxxer

vind het maar matig niet slecht maar ook niet goed >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 16:12 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind hem op het gehoor niet zo heel slecht alleen had ik ook liever iemand gezien van australia bv code black die ik laatste tijd heel erg goed vind :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 16:39 
 
Hardtraxxer

Je hoort nog bijna niks van de track dus ik ga nog geen conclusie trekken, melodie klinkt wel beetje saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:06 
 

Lyst schreef:
Spablauw schreef:
Wildstylez zal echt niet tegen Q zeggen, ik maak'm niet want Hardtraxxers gaan me haten hierdoor.
Ik snap perfect dat hij deze weer kan maken, al mag het volgend jaar wel eens iemand anders zijn, Deepack ofzo.

Wildstylez gaat volgend jaar echt niet tegen Q zeggen, ik maak'm niet want Spablauw heeft liever dat het iemand anders is.

Wat is in godsnaam je punt?

Dat 'ie hem dit jaar mag maken en dat volgend jaar iemand anders hem mag maken :cool: reading is difficult for you? DiscussierLul
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:47 
 
Hardtraxxer

Mwa, niks mis mee eigenlijk.
Alle dagjesmensen kunnen hier op losgaan, en ik ook als ik eerlijk moet zijn en vast ook alle zeikerds.

Die valse toon in de tweede climax vind ik wel storend, 6.5/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 20:04 
 
Hardtraxx Newbie

Niet slecht, maar Wildstylez kan veuuuuuul beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 11:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Symbolism schreef:
Mwa, niks mis mee eigenlijk.
Alle dagjesmensen kunnen hier op losgaan, en ik ook als ik eerlijk moet zijn en vast ook alle zeikerds.

Die valse toon in de tweede climax vind ik wel storend, 6.5/10

Een anthem hoort een, wauw vette track, die kan in de geschiedenisboekengehalte te hebben.
En dus niet, ik denk dat ik hier wel op los kan gaan... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:43 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Symbolism schreef:
Mwa, niks mis mee eigenlijk.
Alle dagjesmensen kunnen hier op losgaan, en ik ook als ik eerlijk moet zijn en vast ook alle zeikerds.

Die valse toon in de tweede climax vind ik wel storend, 6.5/10

Een anthem hoort een, wauw vette track, die kan in de geschiedenisboekengehalte te hebben.
En dus niet, ik denk dat ik hier wel op los kan gaan... >.<


Klopt, maar ik heb sinds In Qontrol 2008 geen 'wauw' anthem gehoord.
Tegenwoordig moet ook iedere hardstyle area een anthem hebben, het zijn niet alleen meer de qdance & b2s feesten meer met de anthems. Dat zal ook wel een bijdrage hebben aan de 'wauw vette track, die kan in de geschiedenisboekengehalte' anthems die ik maar niet hoor:P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks