Lyst schreef:
Symbolism schreef:
Mwa, niks mis mee eigenlijk.
Alle dagjesmensen kunnen hier op losgaan, en ik ook als ik eerlijk moet zijn en vast ook alle zeikerds.
Die valse toon in de tweede climax vind ik wel storend, 6.5/10
Een anthem hoort een, wauw vette track, die kan in de geschiedenisboekengehalte te hebben.
En dus niet, ik denk dat ik hier wel op los kan gaan...

Klopt, maar ik heb sinds In Qontrol 2008 geen 'wauw' anthem gehoord.
Tegenwoordig moet ook iedere hardstyle area een anthem hebben, het zijn niet alleen meer de qdance & b2s feesten meer met de anthems. Dat zal ook wel een bijdrage hebben aan de 'wauw vette track, die kan in de geschiedenisboekengehalte' anthems die ik maar niet hoor:P