Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Spablauw wrote:Wildstylez zal echt niet tegen Q zeggen, ik maak'm niet want Hardtraxxers gaan me haten hierdoor.
Ik snap perfect dat hij deze weer kan maken, al mag het volgend jaar wel eens iemand anders zijn, Deepack ofzo.
Wildstylez gaat volgend jaar echt niet tegen Q zeggen, ik maak'm niet want Spablauw heeft liever dat het iemand anders is.

Wat is in godsnaam je punt?
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
matige track als ik dit zo hoor vind ik persoonlijk....
A
Wat zwak..
B
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2011
last seen Jun 2015
zoo simpel...
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Het maakt allemaal geen flikker meer uit, DefQon.1 staat in de titel en dat is meer dan genoeg naamsbekendheid tegenwoordig. Boeie dat het anthem slecht is.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Dit is echt de meest slaapverwekkende anthem aller tijden, wat een troep zeg >.<
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Los van het feit dat het altijd hetzelfde verhaal is, dit is echt bagger. Dezelfde bagger als het Decibel anthem van vorig jaar eigenlijk.
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
:corn: :corn: :corn: :corn:

(Zoals tegenwoordig bij elk anthemtopic van de grotere feesten. Stelletje mauwijzers)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Nemesyz wrote::corn: :corn: :corn: :corn:

(Zoals tegenwoordig bij elk anthemtopic van de grotere feesten. Stelletje mauwijzers)
Altijd makkelijk, lekker de oogkleppen op zelf vind je alles wel prima en gewoon geen zin om plaatjes kritisch te bekijken. Geef jij dan eens je mening over deze plaat.. wat vind je goed, wat vind je minder goed?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hee dit is niet op 145 BPM, kut Wildstylez! :mad:
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
Doet me helemaal niks!
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
TiMOTHYb wrote:
Nemesyz wrote::corn: :corn: :corn: :corn:

Altijd makkelijk, lekker de oogkleppen op zelf vind je alles wel prima en gewoon geen zin om plaatjes kritisch te bekijken. Geef jij dan eens je mening over deze plaat.. wat vind je goed, wat vind je minder goed?
Mij doet het best veel, vooral als je de volledige versie beluistert.
Vind het alleen zo jammer dat 90% in dit topic weer niet inhoudelijk over de productie zelf gaat maar over gezeur waarom Wildstylez de eer krijgt. Wat schiet je toch op met dat gezeur? Alsof Q-Dance daar een boodschap aan heeft.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Wat vind je goed aan de track; herhalen dat de track je best veel doet is hetzelfde als nog een keer zeggen dat je de track goed vind. >.<
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Dit doet mij dus echt niks :cool:
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
Lyst wrote:Wat vind je goed aan de track; herhalen dat de track je best veel doet is hetzelfde als nog een keer zeggen dat je de track goed vind. >.<
Ik had nog niet gezegd of ik de track wel of niet goed vond, en heb momenteel tijd noch zin om mijn mening te onderbouwen.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Dat was ook precies Timothys punt. En als je toch geen tijd en zin hebt, ga dan ook niet van die huilreacties plaatsen van "hullie hebben een mening over wie het anthem maakt :cry: ".
N
Wat een ongelofelijk ongeïnspireerde grafplaat. Dit keer is simpel niet doeltreffend. En echt serieus, laat die barry eens een keer een anthem maken Q. Of dan een aussie ofzo. Maar dit is weer zo simpel.
M
Hardtraxxer
327 posts member since 2012
last seen Jul 2018
vind het maar matig niet slecht maar ook niet goed >.<
M
Hardtraxx Newbie
16 posts member since 2010
last seen Jun 2012
Ik vind hem op het gehoor niet zo heel slecht alleen had ik ook liever iemand gezien van australia bv code black die ik laatste tijd heel erg goed vind :innocent:
S
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Jan 2014
Je hoort nog bijna niks van de track dus ik ga nog geen conclusie trekken, melodie klinkt wel beetje saai
S
Lyst wrote:
Spablauw wrote:Wildstylez zal echt niet tegen Q zeggen, ik maak'm niet want Hardtraxxers gaan me haten hierdoor.
Ik snap perfect dat hij deze weer kan maken, al mag het volgend jaar wel eens iemand anders zijn, Deepack ofzo.
Wildstylez gaat volgend jaar echt niet tegen Q zeggen, ik maak'm niet want Spablauw heeft liever dat het iemand anders is.

Wat is in godsnaam je punt?
Dat 'ie hem dit jaar mag maken en dat volgend jaar iemand anders hem mag maken :cool: reading is difficult for you? DiscussierLul
S
Hardtraxxer
113 posts member since 2011
last seen Aug 2014
Mwa, niks mis mee eigenlijk.
Alle dagjesmensen kunnen hier op losgaan, en ik ook als ik eerlijk moet zijn en vast ook alle zeikerds.

Die valse toon in de tweede climax vind ik wel storend, 6.5/10
R
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2012
Niet slecht, maar Wildstylez kan veuuuuuul beter.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Symbolism wrote:Mwa, niks mis mee eigenlijk.
Alle dagjesmensen kunnen hier op losgaan, en ik ook als ik eerlijk moet zijn en vast ook alle zeikerds.

Een anthem hoort een, wauw vette track, die kan in de geschiedenisboekengehalte te hebben.
En dus niet, ik denk dat ik hier wel op los kan gaan... >.<
S
Hardtraxxer
113 posts member since 2011
last seen Aug 2014
Lyst wrote:
Symbolism wrote:Mwa, niks mis mee eigenlijk.

Een anthem hoort een, wauw vette track, die kan in de geschiedenisboekengehalte te hebben.
En dus niet, ik denk dat ik hier wel op los kan gaan... >.<
Klopt, maar ik heb sinds In Qontrol 2008 geen 'wauw' anthem gehoord.
Tegenwoordig moet ook iedere hardstyle area een anthem hebben, het zijn niet alleen meer de qdance & b2s feesten meer met de anthems. Dat zal ook wel een bijdrage hebben aan de 'wauw vette track, die kan in de geschiedenisboekengehalte' anthems die ik maar niet hoor:P