Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt waar, Wildstylez is al zowat de enigste Top-producer die hier op hardtraxx nog niet word afgekraakt, krijgt hij weer een anthem (omdat Theracords, Spoontech etc. gewoon niet kan) is het nog niet goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D1kke_Bleek schreef:
(omdat Theracords, Spoontech etc. gewoon niet kan)


Niemand, maar dan ook niemand, zegt dat iemand daarvan het moet zijn, we snappen zelf ook wel dat dat niet snel zal gebeuren bij een Defqon. Het is alleen gewoon raar dat (Bijna) alle anthems door dezelfde personen worden gemaakt, maargoed, wij kijken verder dan alleen 'Hee, een nieuwe track van iemand die ik ken!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D1kke_Bleek schreef:
Echt waar, Wildstylez is al zowat de enigste Top-producer die hier op hardtraxx nog niet word afgekraakt, krijgt hij weer een anthem (omdat Theracords, Spoontech etc. gewoon niet kan) is het nog niet goed...

Haha :lol: .
Doet me echt he-le-maal niks dit.
Eens met Gangsterdwerg ook, kansloos kutbedrijf (in dit opzicht).
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hardstyle zelfst.naamw. Uitspraak: [hartstajl] Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd (in Nederland zijn dit verschillende stromingen), klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 bpm langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 bpm. De enige drie producers die uitkomen in dit genre zijn Headhunterz, Wildstylez en Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die laatst zin :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat klinkt dit onzéttend saai, standaard, sfeerloos en inspiratieloos zeg! :/ Wildstylez daalt weer een plekje..

Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos kutbedrijf zeg dat Q-Dance. Laat eens iemand anders een anthem maken stelletje fags.

En dit. My gawd zeg... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Wildstylerz, dat hebben we elk jaar en elk jaar kan je voorspellen wie het wordt ;) Snap echt niet waarom Wildstylez EN het anthem voor DQ Australia maakt EN die van DQ Nederland (Ook al is dat met 2 andere)

nog altijd beter als dov of audiofreq ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 22:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-dance. :sick: :sick: :sick: :sick:

Wtf is dit voor episch anthem. Wildstylez gaat ook gewoon 13 in een dozijn crap maken. Weer iemand van mijn lijst af. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2012 23:19 
 
Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos kutbedrijf zeg dat Q-Dance. Laat eens iemand anders een anthem maken stelletje fags.


;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 10:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wildstylez, maakt ook al het nederlandse anthem :') Geef dan een producer uit Aus de kans of zoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D1kke_Bleek schreef:
Echt waar, Wildstylez is al zowat de enigste Top-producer die hier op hardtraxx nog niet word afgekraakt, krijgt hij weer een anthem (omdat Theracords, Spoontech etc. gewoon niet kan) is het nog niet goed...

Speciaal voor jou haal ik hem er weer ff bij: Afbeelding AfbeeldingAfbeelding AfbeeldingAfbeelding

Niemand kraakt hier Wildstylez af om het feit dat hij het anthem maakt, maar ze kraken Q-Dance af omdat ze vaak dezelfde keuzes maken.
En Noisecontrollers/ Headhunterz hebben hier voor zover ik weet ook nog gewoon een goede reputatie, weet niet waar je weer vandaan haalt dat Hardtraxxers top-producers (alleen maar) afkraken? Gevalletje van zien wat je wil zien. Lees godverdomme eens beter.

Leuk ook dat je Theracords/ Spoontech er ook weer bij betrekt terwijl er geen woord over is gezegd Afbeelding
En wat is er erg aan om een keer een anthem te laten maken door bijvoorbeeld Geck-O (als je het toch over Theracords hebt). Ik denk zelf dat hij dat prima kan, evenals producers als Frontliner/ Code Black/ Zany/ Max Enforcer/ Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik bedoelde dit eigenlijk ook niet ''tegen Wildstylez'', maar ook het feit van Q-dance. Had ik er neer moeten zetten, my fold. Snap het ook wel van velen hier dat ze iemand anders willen zien, maar in mijn opzicht is Wildstylez gewoon een goede keuze omdat bijvoorbeeld een Audio Freq. een lang niet zo'n goed anthem kan maken imo. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 11:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inspiratieloos van zowel Wildstylez als Q-dance, ik had liever gezien dat iemand uit Australië(Code Black/Nitrouz) het anthem zou maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Heeft me niet kunnen overtuigen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:27 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Klinkt nu al beter dan de nederlandse defqon!


Heel zeker ja :) Klinkt helemaal niet slecht dit, niet keigoed ofzo, maar ja het is een anthem hè ;) Om dit af en toe te luisteren is zeker niet verkeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 13:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

jullie vergeten allemaal jdx he :P tis Wildstylez & JDX
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 14:19 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
D1kke_Bleek schreef:
Echt waar, Wildstylez is al zowat de enigste Top-producer die hier op hardtraxx nog niet word afgekraakt, krijgt hij weer een anthem (omdat Theracords, Spoontech etc. gewoon niet kan) is het nog niet goed...

En wat is er erg aan om een keer een anthem te laten maken door bijvoorbeeld Geck-O (als je het toch over Theracords hebt). Ik denk zelf dat hij dat prima kan, evenals producers als Frontliner/ Code Black/ Zany/ Max Enforcer/ Adaro.


Precies! Het is sowieso onlogisch dat je Wildstylez betrekt bij 2 anthems van hetzelfde feest op verschillende locaties, maar het feit dat het in Australië is en het op z'n minst niet wordt gemaakt door een Australische topproducer zoals Code Black, of iemand buiten het rijtje van HHZ, NC of Wildstylez, vind ik echt zo ongelofelijk slecht. Het resultaat spreekt ook voor zich, een melodie met een niveau dat voor mij van Wildstylez ongekend laag ligt. En dat zeg ik niet omdat hij nou 2 anthems heeft gemaakt, maar het klinkt gewoon standaard als de pest en dat hoor je mij vrijwel nooit zeggen. Ik ben nooit zo'n azijnpisser op mainstream melodietjes etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 15:01 
 
Hardtraxxer

Festuca schreef:
jullie vergeten allemaal jdx he :P tis Wildstylez & JDX


zoals al eerder in dit topic is besproken, JDX heeft de muziek onder de trailer gemaakt en niet het anthem. dat is door wildstylez geproduceerd. maar idd wildstylez en JDX is nog niet zn gekke combinatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 15:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

nouja zal wel beetje debiel gedaan dan met dat filmpie
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 15:14 
 

Wildstylez zal echt niet tegen Q zeggen, ik maak'm niet want Hardtraxxers gaan me haten hierdoor.
Ik snap perfect dat hij deze weer kan maken, al mag het volgend jaar wel eens iemand anders zijn, Deepack ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 15:41 
 
Hardtraxxer

Spablauw schreef:
Wildstylez zal echt niet tegen Q zeggen, ik maak'm niet want Hardtraxxers gaan me haten hierdoor.
Ik snap perfect dat hij deze weer kan maken, al mag het volgend jaar wel eens iemand anders zijn, Deepack ofzo.


SCHERP :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Wildstylez zal echt niet tegen Q zeggen, ik maak'm niet want Hardtraxxers gaan me haten hierdoor.
Ik snap perfect dat hij deze weer kan maken, al mag het volgend jaar wel eens iemand anders zijn, Deepack ofzo.

Ik denk dat het ook niet om Wildstylez gaat maar om Q-Dance. Die kiezen er voor om hem de hele tijd het anthem te laten maken. Natuurlijk weigert Joram dat niet :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D1kke_Bleek schreef:
my fold.

dit is jouw vouw? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 16:03 
 
Hardtraxxer

delange schreef:
D1kke_Bleek schreef:
my fold.

dit is jouw vouw? :P


Ja, dat zegt ie toch :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 16:51 
 
Hardtraxxer

Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks