D1kke_Bleek schreef:
Echt waar, Wildstylez is al zowat de enigste Top-producer die hier op hardtraxx nog niet word afgekraakt, krijgt hij weer een anthem (omdat Theracords, Spoontech etc. gewoon niet kan) is het nog niet goed...
Speciaal voor jou haal ik hem er weer ff bij:



Niemand kraakt hier Wildstylez af om het feit dat hij het anthem maakt, maar ze kraken Q-Dance af omdat ze vaak dezelfde keuzes maken.
En Noisecontrollers/ Headhunterz hebben hier voor zover ik weet ook nog gewoon een goede reputatie, weet niet waar je weer vandaan haalt dat Hardtraxxers top-producers (alleen maar) afkraken? Gevalletje van zien wat je wil zien. Lees godverdomme eens beter.
Leuk ook dat je Theracords/ Spoontech er ook weer bij betrekt terwijl er geen woord over is gezegd

En wat is er erg aan om een keer een anthem te laten maken door bijvoorbeeld Geck-O (als je het toch over Theracords hebt). Ik denk zelf dat hij dat prima kan, evenals producers als Frontliner/ Code Black/ Zany/ Max Enforcer/ Adaro.