Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Wildstylez

Track(s): True Rebel Freedom (Official Defqon.1 Australia Anthem 2012)

Sample/video:
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt veelbelovend! :corn:
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 16:29 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt een beetje als een standaard Zatox melodietje?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

de melodieën zijn meestal heerljk bij DQ anthems maar het zit em meestal in de kick.
klinkt tot nu toe goed benieuwd naar de kick :)
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Langere preview van het anthem is te beluisteren op de website van DQ Australia ;)
Ik vind hem wel lekker vrolijk!
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus Wildstylez werkt mee aan beide anthems voor Defqon? :huh:
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:01 
 
Artiest

Ik vind de melodie in de DEFQON.1 NL anthem uit 2010 veel beter
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:03 
 
Hardtraxx Elite

http://events.q-dance.com.au/2012-09_15 ... r_defqon1/ (skip de trailer voor langere preview)

Vind hem niet zo speciaal, misschien komt dat nog.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:04 
 

patrickjeb schreef:
Dus Wildstylez werkt mee aan beide anthems voor Defqon? :huh:


Blijkbaar wel ja, is dat zo erg dan?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

meh
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt nu al beter dan de nederlandse defqon!

Snap alleen niet dat ze bijvoorbeeld Code Black niet het anthem laten maken.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:34 
 
Hardtraxxer

volgens mij werkt JDX niet mee aan deze track, alleen de rest van de muziek onder de trailer is door hem in elkaar gezet.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ultraterrorloudsound schreef:
volgens mij werkt JDX niet mee aan deze track, alleen de rest van de muziek onder de trailer is door hem in elkaar gezet.


Vind jij het onwaarschijnlijk dat zij samen een anthem hebben gemaakt dan?
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kansloos kutbedrijf zeg dat Q-Dance. Laat eens iemand anders een anthem maken stelletje fags.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
volgens mij werkt JDX niet mee aan deze track, alleen de rest van de muziek onder de trailer is door hem in elkaar gezet.


Vind jij het onwaarschijnlijk dat zij samen een anthem hebben gemaakt dan?


niet onwaarschijnlijk, maar begrijpend lezen! Het is namelijk een solo van Wildstylez
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 17:48 
 
Hardtraxx Elite

Dit is helemaal geen collab mensen!
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
Joykill schreef:
Ultraterrorloudsound schreef:
volgens mij werkt JDX niet mee aan deze track, alleen de rest van de muziek onder de trailer is door hem in elkaar gezet.


Vind jij het onwaarschijnlijk dat zij samen een anthem hebben gemaakt dan?


niet onwaarschijnlijk, maar begrijpend lezen! Het is namelijk een solo van Wildstylez


In de titel stond "Wildstylez & JDX" hoor, weledelzeergeleerde jongeman.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 18:03 
 
Hardtraxx Elite

Dit is geen collab, omdat er in de beschrijving van Q-Dance staat dat het anthem van Wildstylez is, maar de muziek van JDX ;) Pak je leesbrilletje ff, want hier heb ik een quote.

Wildstylez ‏@wildstyleznl
Citaat:
And I'm also soooo happy to say that I'm also responsible for this years Anthem!!
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Dit is geen collab, omdat er in de beschrijving van Q-Dance staat dat het anthem van Wildstylez is, maar de muziek van JDX ;) Pak je leesbrilletje ff, want hier heb ik een quote.

Wildstylez ‏@wildstyleznl
Citaat:
And I'm also soooo happy to say that I'm also responsible for this years Anthem!!

Dat is net aangepast in de beschrijving op YouTube :) . Ik zal de titel even aanpassen.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 18:56 
 
Hardtraxxer

Nogal standaard, maar wel lekker.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos kutbedrijf zeg dat Q-Dance. Laat eens iemand anders een anthem maken stelletje fags.

Dit dus wat een stelletje kinderachtige kontenlikkers zitten daar zeg.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran

inspiratieloze meuk.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

snap niet wat ze er op tegen hebben om wildstylez, noisecontrollers & hhz een keer defqon anthem laten maken de tijd van anthems voor andere artiesten komt nog wel hoor , wacht maar af als jullie geduld hebben :)
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz, dat hebben we elk jaar en elk jaar kan je voorspellen wie het wordt ;) Snap echt niet waarom Wildstylez EN het anthem voor DQ Australia maakt EN die van DQ Nederland (Ook al is dat met 2 andere)
Bericht Geplaatst op 17 mei 2012 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer dit, vele malen beter dan het anthem uit 2010 :thumbsup: :worship:
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks