Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 08:27 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer, WS heeft naar mijn idee niet zoveel creativiteit meer. Track heeft exact de zelfde opbouw als World of Madness, enkel een saaiere melodie. Geef mij maar het anthem van 2011...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 12:16 
 
Hardtraxx Addict

Tienus schreef:
Wordt dit nog gereleased? Of gaat dit net zoals World Of Madness?


De Q-Base anthems waren netjes op tijd gereleased. Maar WOM sloeg nergens op, zo lang dat dat duurde.
Dit is echt een heerlijke track. Nette reverse in de intro, leuke pingelgeluidjes. Melodie is simpel maar dat kennen we van een Defqon anthem. Gewoon een leuke mainstream plaat. Volgend jaar alleen iemand anders een kansje geven i.p.v. Wildstylez...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Serieus 3 defqon anthems al echt dit slaat nergens op.
En het word steeds saaier -_-'
Wanneer leert qdance het nou eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 13:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Bij "World of Madness" duurde het ook tering lang , waar is de tijd gebleven dat anthems voor het feest zelf gereleased werden.(Kon je lekker in de stemming komen onderweg naar het feest)

Nu worden alle anthems grijs gedraait en op de release dag is iedereen ze al lang weer zat! :thumbdown:
Wie geeft er nu geld uit aan een anthem van een feest wat bij wijze van spreken een jaar geleden is gehouden :lol:
Ook dit anthem kunnen ze beter in de prullenbak dumpen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2012 16:01 
 
Hardtraxx Elite

Release is bekend! :)

hardstyle-releases/wildstylez-true-rebel-freedom-dq-1-australia-2012-anthem-q-063d1-t31327.html
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks