Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer een faal actie van Q-dance...
Over de track zelf: Het is zeer zeker een standaard track, maar persoonlijk vind ik dat er een goede sfeer in wordt verwerkt. Zomers gevoel en in mijn ogen een pakkende melodie, maar in ieder geval niets verniewends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 17:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien dat ik 'm nog wat vaker of helemaal moet horen, maar ik vind er echt bijzonder weinig aan om eerlijk te zijn.. En ik ben echt een Widlstylez-fan. Er lijkt geen eind te komen aan die climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoor een beetje 13-in-een-dozijn track, maar ik wacht op de HQ om maar een oordeel te vellen.
Ik heb het vertrouwen dat Joram er iets leuks van maakt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 12:45 
 
Hardtraxxer

Wout1997 schreef:


filmpje staat er al
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 12:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nee dit is echt niks, Wildstylez gaat behoorlijk achteruit de laatste tijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb niet meegekregen dat deze er al stond. :)
Vind er verder bar weinig aan, gewoon 13/12
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 12:49 
 
Hardtraxxer

Melodie lijkt wel aangepast te zijn van het Qontinent anthem van hem.. Vind het een beetje random melodie zo.. Helaas wat mindere plaat van Wildstylez :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 13:05 
 
Hardtraxx Elite

Had het anthem gewoon aan Code black vs Toneshifterz gegeven of desnoods Audiofreq. Vind dit erg goedkoop zo, straks wordt het Qlimax anthem ook nog door de ''Q-dance elite'' gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Had het anthem gewoon aan Code black vs Toneshifterz gegeven of desnoods Audiofreq. Vind dit erg goedkoop zo, straks wordt het Qlimax anthem ook nog door de ''Q-dance elite'' gedaan.

nee die heeft alleen hhz in 2007 gedaan;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Melodie lijkt wel aangepast te zijn van het Qontinent anthem van hem.. Vind het een beetje random melodie zo.. Helaas wat mindere plaat van Wildstylez :/


Eens, alleen vind ik A Lost World persoonlijk één van de beste melodieën binnen de hardstyle hebben, zoveel gevoel zit daarin. Ik vind deze "versie" echt veel te zeurderig, vooral door die lange halen in combinatie met deze synth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 14:33 
 
Hardtraxx Addict

Facking saaie anthem zeg >.<
Standaard Zatox melodie vind ik het idd erg op lijken..
JDX is een zieke producer, die vent kan zulke geniale dingen maken maar dat laat hij hier niet zien.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 14:44 
 
Hardtraxx Elite

Analoxx schreef:
Facking saaie anthem zeg >.<
Standaard Zatox melodie vind ik het idd erg op lijken..
JDX is een zieke producer, die vent kan zulke geniale dingen maken maar dat laat hij hier niet zien.. :/


Gast het is allang bekend dat JDX niet het anthem heeft gedaan.

Citaat:
Defqon.1 Australia 2012 Anthem by Wildstylez.
Music by JDX Music.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

(Slappe hap)² :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het ook helemaal niks!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran

was het maar jdx

dance motherfuckerssss!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 15:56 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Analoxx schreef:
Facking saaie anthem zeg >.<
Standaard Zatox melodie vind ik het idd erg op lijken..
JDX is een zieke producer, die vent kan zulke geniale dingen maken maar dat laat hij hier niet zien.. :/


Gast het is allang bekend dat JDX niet het anthem heeft gedaan.

Citaat:
Defqon.1 Australia 2012 Anthem by Wildstylez.
Music by JDX Music.


Sorry dude, zag het youtube filmpje van Finest Roughstylez en zag Wildstylez ft. JDX staan dus dacht van wel! :P
Heb dit topic helemaal niet gevolgd! Vond het ook al zo slecht als dit van deze 2 samen was geweest. nu het dus Wildstylez is verbaas ik me niet eens dat de anthem zo tegen valt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
emmerick schreef:
Had het anthem gewoon aan Code black vs Toneshifterz gegeven of desnoods Audiofreq. Vind dit erg goedkoop zo, straks wordt het Qlimax anthem ook nog door de ''Q-dance elite'' gedaan.

nee die heeft alleen hhz in 2007 gedaan;)


Reken er maar op dat het Qlimax anthem dit jaar weer van Headhunterz komt en het antham van Defqon 2013 van Coone. Het is de laatste 4 jaar altijd zo geweest dat degene die de cd mixt het jaar ervoor het jaar erna de anthem maakt. Riep ik een tijdje terug ook al maar toen zei iedereen dat dit toeval was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ovetreft niet het anthem van 2011 wat zo gruwelijk was ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 19:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
(Slappe hap)² :yawn:

dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 21:45 
 

Veels te standaard inderdaad! Nederlandse Defqon.1 anthem vind ik nog beter zelfs en die vond ik ook maar niks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 00:26 
 
Hardtraxx Addict

Vorig jaar's Anthem was echt heerlijk van de Toneshifterz. Dit klinkt op zich ook prima voor een Aussie Defqon Anthem maar je hoort ook duidelijk dat Q-Dance hierin een hele grote vinger in de pap heeft, want Wildstylez kan natuurlijk veel beter. En dat komt de kwaliteit van de track zeker niet ten goede, jammer, een gemiste kans.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 01:07 
 
Hardtraxx Elite

Darknezz schreef:
Vorig jaar's Anthem was echt heerlijk van de Toneshifterz. Dit klinkt op zich ook prima voor een Aussie Defqon Anthem maar je hoort ook duidelijk dat Q-Dance hierin een hele grote vinger in de pap heeft, want Wildstylez kan natuurlijk veel beter. En dat komt de kwaliteit van de track zeker niet ten goede, jammer, een gemiste kans.....


tuurlijk, want Q-dance wilt graag een slecht anthem ipv een goed anthem om hun festival te promoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

volgens mij is dit echt in een half dagje in elkaar geflanst, minste plaat van joram tot nu, echt 0,0 creativiteit die we van hem gewend zijn. Melodie is het enige positieve maar dan die zatox synth verkracht het totaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 00:41 
 
Hardtraxxer

Wordt dit nog gereleased? Of gaat dit net zoals World Of Madness?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks