Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:01 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Titan

Track(s): ID

Sample/video:

Ik gok dat wat je hoort gewoon solo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt in ieder geval dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bazen haha! Klinkt heel dik, hopelijk komt die melodie nog terug! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klinkt heel vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Track lijkt me dus geproduceerd door Pitcher & Slim Shore, zal wel gewoon uitkomen onder de naam van Titan ofzo? Wel apart, vorige tracks zijn allemaal geproduceerd door Zany, Jowan en Nitrouz (alleen de solo's dan) volgens discogs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt weer lekkah. Ik vind het wel vaag waarom een dj/producer niets (geheel) zelf produceert, en dan toch bij zo'n groot label kan zitten... Al is Titan natuurlijk wel gewoon een baas :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Track lijkt me dus geproduceerd door Pitcher & Slim Shore, zal wel gewoon uitkomen onder de naam van Titan ofzo? Wel apart, vorige tracks zijn allemaal geproduceerd door Zany, Jowan en Nitrouz (alleen de solo's dan) volgens discogs.

Born to Fight is geproduceerd door Slim Shore als ik het goed heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 03:00 
 

wel een skirre studio zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

Sounds. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:23 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
XtD schreef:
Track lijkt me dus geproduceerd door Pitcher & Slim Shore, zal wel gewoon uitkomen onder de naam van Titan ofzo? Wel apart, vorige tracks zijn allemaal geproduceerd door Zany, Jowan en Nitrouz (alleen de solo's dan) volgens discogs.

Born to Fight is geproduceerd door Slim Shore als ik het goed heb.


How you know that?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 11:46 
 

Hahaha wat een kerels :worship:
Dat Slim Shore kan produceren is een feit, maar dat hij ook voor Titan deed wist ik niet
Klinkt lekker wat ik ervan kan horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 12:39 
 

Duruz schreef:
Daveytl schreef:
XtD schreef:
Track lijkt me dus geproduceerd door Pitcher & Slim Shore, zal wel gewoon uitkomen onder de naam van Titan ofzo? Wel apart, vorige tracks zijn allemaal geproduceerd door Zany, Jowan en Nitrouz (alleen de solo's dan) volgens discogs.

Born to Fight is geproduceerd door Slim Shore als ik het goed heb.


How you know that?


Ze hebben hier toch alle artiesten op msn, Duruz. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Ze hebben hier toch alle artiesten op msn, Duruz. :whistle:

:yawn: :yawn:

Nee hoor, gewoon een keer gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Ze hebben hier toch alle artiesten op msn, Duruz. :whistle:

Hij zegt toch ook 'als ik het goed heb', oftewel hij weet het niet zeker :/

En de namen die ik opnoem heb ik gewoon van discogs, daar staat namelijk bij wie het heeft geproduceerd. Zo heeft B-Front in zijn eentje Haunted gemaakt, en Jack of Sound in zijn eentje Midnight Freaks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 14:01 
 
Hardtraxx Addict

Awethority schreef:
Klinkt weer lekkah. Ik vind het wel vaag waarom een dj/producer niets (geheel) zelf produceert, en dan toch bij zo'n groot label kan zitten... Al is Titan natuurlijk wel gewoon een baas :D.


Omdat een dj niet hetzelfde is als een producer. Als Titan niet of niet goed genoeg zelf kan produceren maar wel mensen heeft die dat voor hem kunnen doen is het niet gek toch. Als de producties goed genoeg klinken voor Fusion dan is het logisch dat het daar wordt uitgebracht. Alsof het label het interesseert of de persoon die draait het zelf maakt. Het maakt naar mijn mening ook niets uit wie het maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 14:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt wel lekker, maar nog niks speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Klinkt wel lekker, maar nog niks speciaals.

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg dik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phase 2 schreef:
Omdat een dj niet hetzelfde is als een producer. Als Titan niet of niet goed genoeg zelf kan produceren maar wel mensen heeft die dat voor hem kunnen doen is het niet gek toch. Als de producties goed genoeg klinken voor Fusion dan is het logisch dat het daar wordt uitgebracht. Alsof het label het interesseert of de persoon die draait het zelf maakt. Het maakt naar mijn mening ook niets uit wie het maakt.


Ja dat snap ik. Maar dan vraag ik me wel af hoe ie dan bij Fusion terecht is gekomen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Phase 2 schreef:
Omdat een dj niet hetzelfde is als een producer. Als Titan niet of niet goed genoeg zelf kan produceren maar wel mensen heeft die dat voor hem kunnen doen is het niet gek toch. Als de producties goed genoeg klinken voor Fusion dan is het logisch dat het daar wordt uitgebracht. Alsof het label het interesseert of de persoon die draait het zelf maakt. Het maakt naar mijn mening ook niets uit wie het maakt.


Ja dat snap ik. Maar dan vraag ik me wel af hoe ie dan bij Fusion terecht is gekomen...

Promotioneel misschien aantrekkelijk om Titan te marketen? Het is toch weer een ander type persoon, en daarnaast weer een naam om platen onder te verkopen en boekingen te krijgen? Anders weet ik het ook niet. Maar in ieder geval, zijn platen zijn interessanter als die van Zany & The Pitcher tegenwoordig, dus ik vind het niet zo erg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 17:03 
 
Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Klinkt wel lekker, maar nog niks speciaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Promotioneel misschien aantrekkelijk om Titan te marketen? Het is toch weer een ander type persoon, en daarnaast weer een naam om platen onder te verkopen en boekingen te krijgen? Anders weet ik het ook niet. Maar in ieder geval, zijn platen zijn interessanter als die van Zany & The Pitcher tegenwoordig, dus ik vind het niet zo erg :P


Daar zit wat in. Die plaatjes van Titan mogen er iedere keer wel wezen idd :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Phase 2 schreef:
Omdat een dj niet hetzelfde is als een producer. Als Titan niet of niet goed genoeg zelf kan produceren maar wel mensen heeft die dat voor hem kunnen doen is het niet gek toch. Als de producties goed genoeg klinken voor Fusion dan is het logisch dat het daar wordt uitgebracht. Alsof het label het interesseert of de persoon die draait het zelf maakt. Het maakt naar mijn mening ook niets uit wie het maakt.


Ja dat snap ik. Maar dan vraag ik me wel af hoe ie dan bij Fusion terecht is gekomen...


Ik ook. Niet goed genoeg zelf producen en dan ook nog eens matig mixwerk in setjes. Ik vind zijn sets altijd wel baas, omwille van de tracklist. Maar ik denk dat menig Hardtraxxer ook zo een tracklist in elkaar flatst. Dus idd, hoe kom je dan bij fusion?
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks