Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Artiest: Titan

Track(s): ID

Sample/video: View on YouTube

Ik gok dat wat je hoort gewoon solo is.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Klinkt in ieder geval dik :D
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Wat een bazen haha! Klinkt heel dik, hopelijk komt die melodie nog terug! :worship:
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Ja klinkt heel vet :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Track lijkt me dus geproduceerd door Pitcher & Slim Shore, zal wel gewoon uitkomen onder de naam van Titan ofzo? Wel apart, vorige tracks zijn allemaal geproduceerd door Zany, Jowan en Nitrouz (alleen de solo's dan) volgens discogs.
Hardtraxxer
762 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Klinkt weer lekkah. Ik vind het wel vaag waarom een dj/producer niets (geheel) zelf produceert, en dan toch bij zo'n groot label kan zitten... Al is Titan natuurlijk wel gewoon een baas :D.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
XtD wrote:Track lijkt me dus geproduceerd door Pitcher & Slim Shore, zal wel gewoon uitkomen onder de naam van Titan ofzo? Wel apart, vorige tracks zijn allemaal geproduceerd door Zany, Jowan en Nitrouz (alleen de solo's dan) volgens discogs.
Born to Fight is geproduceerd door Slim Shore als ik het goed heb.
E
wel een skirre studio zeg
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Sounds. :thumbsup:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Daveytl wrote:
XtD wrote:Track lijkt me dus geproduceerd door Pitcher & Slim Shore, zal wel gewoon uitkomen onder de naam van Titan ofzo? Wel apart, vorige tracks zijn allemaal geproduceerd door Zany, Jowan en Nitrouz (alleen de solo's dan) volgens discogs.
How you know that?
J
Hahaha wat een kerels :worship:
Dat Slim Shore kan produceren is een feit, maar dat hij ook voor Titan deed wist ik niet
Klinkt lekker wat ik ervan kan horen :loving:
J
Duruz wrote:
Daveytl wrote:
How you know that?
Ze hebben hier toch alle artiesten op msn, Duruz. :whistle:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Jro_ wrote: Ze hebben hier toch alle artiesten op msn, Duruz. :whistle:
:yawn: :yawn:

Nee hoor, gewoon een keer gehoord.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
nvm
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Jro_ wrote:Ze hebben hier toch alle artiesten op msn, Duruz. :whistle:
Hij zegt toch ook 'als ik het goed heb', oftewel hij weet het niet zeker :/

En de namen die ik opnoem heb ik gewoon van discogs, daar staat namelijk bij wie het heeft geproduceerd. Zo heeft B-Front in zijn eentje Haunted gemaakt, en Jack of Sound in zijn eentje Midnight Freaks.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Klinkt lekker.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Awethority wrote:Klinkt weer lekkah. Ik vind het wel vaag waarom een dj/producer niets (geheel) zelf produceert, en dan toch bij zo'n groot label kan zitten... Al is Titan natuurlijk wel gewoon een baas :D.
Omdat een dj niet hetzelfde is als een producer. Als Titan niet of niet goed genoeg zelf kan produceren maar wel mensen heeft die dat voor hem kunnen doen is het niet gek toch. Als de producties goed genoeg klinken voor Fusion dan is het logisch dat het daar wordt uitgebracht. Alsof het label het interesseert of de persoon die draait het zelf maakt. Het maakt naar mijn mening ook niets uit wie het maakt.
Hardtraxx Crew
30634 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Klinkt wel lekker, maar nog niks speciaals.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
wootum wrote:Klinkt wel lekker, maar nog niks speciaals.
Dit
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 57 minutes ago
Klinkt erg dik :thumbsup:
Hardtraxxer
last seen 13 days ago
Phase 2 wrote: Omdat een dj niet hetzelfde is als een producer. Als Titan niet of niet goed genoeg zelf kan produceren maar wel mensen heeft die dat voor hem kunnen doen is het niet gek toch. Als de producties goed genoeg klinken voor Fusion dan is het logisch dat het daar wordt uitgebracht. Alsof het label het interesseert of de persoon die draait het zelf maakt. Het maakt naar mijn mening ook niets uit wie het maakt.
Ja dat snap ik. Maar dan vraag ik me wel af hoe ie dan bij Fusion terecht is gekomen...
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Awethority wrote:
Phase 2 wrote: Omdat een dj niet hetzelfde is als een producer. Als Titan niet of niet goed genoeg zelf kan produceren maar wel mensen heeft die dat voor hem kunnen doen is het niet gek toch. Als de producties goed genoeg klinken voor Fusion dan is het logisch dat het daar wordt uitgebracht. Alsof het label het interesseert of de persoon die draait het zelf maakt. Het maakt naar mijn mening ook niets uit wie het maakt.
Ja dat snap ik. Maar dan vraag ik me wel af hoe ie dan bij Fusion terecht is gekomen...
Promotioneel misschien aantrekkelijk om Titan te marketen? Het is toch weer een ander type persoon, en daarnaast weer een naam om platen onder te verkopen en boekingen te krijgen? Anders weet ik het ook niet. Maar in ieder geval, zijn platen zijn interessanter als die van Zany & The Pitcher tegenwoordig, dus ik vind het niet zo erg :P
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
wootum wrote:Klinkt wel lekker, maar nog niks speciaals.
Hardtraxxer
last seen 13 days ago
XtD wrote: Promotioneel misschien aantrekkelijk om Titan te marketen? Het is toch weer een ander type persoon, en daarnaast weer een naam om platen onder te verkopen en boekingen te krijgen? Anders weet ik het ook niet. Maar in ieder geval, zijn platen zijn interessanter als die van Zany & The Pitcher tegenwoordig, dus ik vind het niet zo erg :P
Daar zit wat in. Die plaatjes van Titan mogen er iedere keer wel wezen idd :).
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Awethority wrote:
Ik ook. Niet goed genoeg zelf producen en dan ook nog eens matig mixwerk in setjes. Ik vind zijn sets altijd wel baas, omwille van de tracklist. Maar ik denk dat menig Hardtraxxer ook zo een tracklist in elkaar flatst. Dus idd, hoe kom je dan bij fusion?