Related topics
- View the latest post: The Pitcher & Slim Shore ft. Sam LeMay - This Is Who We Are (Power Hour Gospel Edit) (Q282)
- View the latest post: The Pitcher & Slim Shore ft. MC D - When The Kick Comes (WER113)
- View the latest post: Slim Shore & The Pitcher @ Dance Valley 2013
- View the latest post: Slim Shore - Into Space
- View the latest post: B-Front & Slim Shore - Charger
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Wat een bazen haha! Klinkt heel dik, hopelijk komt die melodie nog terug! 
Track lijkt me dus geproduceerd door Pitcher & Slim Shore, zal wel gewoon uitkomen onder de naam van Titan ofzo? Wel apart, vorige tracks zijn allemaal geproduceerd door Zany, Jowan en Nitrouz (alleen de solo's dan) volgens discogs.
Klinkt weer lekkah. Ik vind het wel vaag waarom een dj/producer niets (geheel) zelf produceert, en dan toch bij zo'n groot label kan zitten... Al is Titan natuurlijk wel gewoon een baas
.
Born to Fight is geproduceerd door Slim Shore als ik het goed heb.XtD wrote:Track lijkt me dus geproduceerd door Pitcher & Slim Shore, zal wel gewoon uitkomen onder de naam van Titan ofzo? Wel apart, vorige tracks zijn allemaal geproduceerd door Zany, Jowan en Nitrouz (alleen de solo's dan) volgens discogs.
-
E
wel een skirre studio zeg
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Sounds. 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
How you know that?Daveytl wrote:Born to Fight is geproduceerd door Slim Shore als ik het goed heb.XtD wrote:Track lijkt me dus geproduceerd door Pitcher & Slim Shore, zal wel gewoon uitkomen onder de naam van Titan ofzo? Wel apart, vorige tracks zijn allemaal geproduceerd door Zany, Jowan en Nitrouz (alleen de solo's dan) volgens discogs.
-
J
Hahaha wat een kerels 
Dat Slim Shore kan produceren is een feit, maar dat hij ook voor Titan deed wist ik niet
Klinkt lekker wat ik ervan kan horen
Dat Slim Shore kan produceren is een feit, maar dat hij ook voor Titan deed wist ik niet
Klinkt lekker wat ik ervan kan horen
-
J
Ze hebben hier toch alle artiesten op msn, Duruz.Duruz wrote:How you know that?Daveytl wrote:Born to Fight is geproduceerd door Slim Shore als ik het goed heb.XtD wrote:Track lijkt me dus geproduceerd door Pitcher & Slim Shore, zal wel gewoon uitkomen onder de naam van Titan ofzo? Wel apart, vorige tracks zijn allemaal geproduceerd door Zany, Jowan en Nitrouz (alleen de solo's dan) volgens discogs.
Jro_ wrote: Ze hebben hier toch alle artiesten op msn, Duruz.
Nee hoor, gewoon een keer gehoord.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
nvm
Hij zegt toch ook 'als ik het goed heb', oftewel hij weet het niet zekerJro_ wrote:Ze hebben hier toch alle artiesten op msn, Duruz.
En de namen die ik opnoem heb ik gewoon van discogs, daar staat namelijk bij wie het heeft geproduceerd. Zo heeft B-Front in zijn eentje Haunted gemaakt, en Jack of Sound in zijn eentje Midnight Freaks.
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Omdat een dj niet hetzelfde is als een producer. Als Titan niet of niet goed genoeg zelf kan produceren maar wel mensen heeft die dat voor hem kunnen doen is het niet gek toch. Als de producties goed genoeg klinken voor Fusion dan is het logisch dat het daar wordt uitgebracht. Alsof het label het interesseert of de persoon die draait het zelf maakt. Het maakt naar mijn mening ook niets uit wie het maakt.Awethority wrote:Klinkt weer lekkah. Ik vind het wel vaag waarom een dj/producer niets (geheel) zelf produceert, en dan toch bij zo'n groot label kan zitten... Al is Titan natuurlijk wel gewoon een baas.
Klinkt wel lekker, maar nog niks speciaals.
Ditwootum wrote:Klinkt wel lekker, maar nog niks speciaals.
Ja dat snap ik. Maar dan vraag ik me wel af hoe ie dan bij Fusion terecht is gekomen...Phase 2 wrote: Omdat een dj niet hetzelfde is als een producer. Als Titan niet of niet goed genoeg zelf kan produceren maar wel mensen heeft die dat voor hem kunnen doen is het niet gek toch. Als de producties goed genoeg klinken voor Fusion dan is het logisch dat het daar wordt uitgebracht. Alsof het label het interesseert of de persoon die draait het zelf maakt. Het maakt naar mijn mening ook niets uit wie het maakt.
Promotioneel misschien aantrekkelijk om Titan te marketen? Het is toch weer een ander type persoon, en daarnaast weer een naam om platen onder te verkopen en boekingen te krijgen? Anders weet ik het ook niet. Maar in ieder geval, zijn platen zijn interessanter als die van Zany & The Pitcher tegenwoordig, dus ik vind het niet zo ergAwethority wrote:Ja dat snap ik. Maar dan vraag ik me wel af hoe ie dan bij Fusion terecht is gekomen...Phase 2 wrote: Omdat een dj niet hetzelfde is als een producer. Als Titan niet of niet goed genoeg zelf kan produceren maar wel mensen heeft die dat voor hem kunnen doen is het niet gek toch. Als de producties goed genoeg klinken voor Fusion dan is het logisch dat het daar wordt uitgebracht. Alsof het label het interesseert of de persoon die draait het zelf maakt. Het maakt naar mijn mening ook niets uit wie het maakt.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
wootum wrote:Klinkt wel lekker, maar nog niks speciaals.
Daar zit wat in. Die plaatjes van Titan mogen er iedere keer wel wezen iddXtD wrote: Promotioneel misschien aantrekkelijk om Titan te marketen? Het is toch weer een ander type persoon, en daarnaast weer een naam om platen onder te verkopen en boekingen te krijgen? Anders weet ik het ook niet. Maar in ieder geval, zijn platen zijn interessanter als die van Zany & The Pitcher tegenwoordig, dus ik vind het niet zo erg
Ik ook. Niet goed genoeg zelf producen en dan ook nog eens matig mixwerk in setjes. Ik vind zijn sets altijd wel baas, omwille van de tracklist. Maar ik denk dat menig Hardtraxxer ook zo een tracklist in elkaar flatst. Dus idd, hoe kom je dan bij fusion?Awethority wrote:Ja dat snap ik. Maar dan vraag ik me wel af hoe ie dan bij Fusion terecht is gekomen...Phase 2 wrote: Omdat een dj niet hetzelfde is als een producer. Als Titan niet of niet goed genoeg zelf kan produceren maar wel mensen heeft die dat voor hem kunnen doen is het niet gek toch. Als de producties goed genoeg klinken voor Fusion dan is het logisch dat het daar wordt uitgebracht. Alsof het label het interesseert of de persoon die draait het zelf maakt. Het maakt naar mijn mening ook niets uit wie het maakt.