Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Pitcher & Slim Shore ft. MC D - When The Kick Comes (WER113)

Label: WE R Music
WEB release: 14/05/2018

Tracks:
The Pitcher & Slim Shore ft. MC D - When The Kick Comes

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk plaatje. Ik vind alleen de lyrics heel raar klinken in deze plaat, alsof het met lage kwaliteit is opgenomen ofzo. Ook vind ik de eerste brom in de kick niet erg lekker liggen. Melodie is daarentegen wel echt heel goud!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Facebook doet het geheel volgens mij geen goed. Ik wacht nog wel even op een betere kwaliteit upload. Kick klinkt nu niet heel erg fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, alles behalve overtuigd... Vocalen zijn echt heel kut en klinken inderdaad heel amateuristisch opgenomen. Daarbuiten vind ik de melodie ook best saai en standaard en klinkt de plaat best leeg. Verwacht wel wat weer van Michel Pollen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:10 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Nou, alles behalve overtuigd... Vocalen zijn echt heel kut en klinken inderdaad heel amateuristisch opgenomen. Daarbuiten vind ik de melodie ook best saai en standaard en klinkt de plaat best leeg. Verwacht wel wat weer van Michel Pollen :/

Ik dacht dat the Pitcher inmiddels al jaren zelfstandig produceerde met slechts hulp van Michel? Of nog steeds volledig door mister Pollen himself?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie blijft wel erg hangen, so thats good. Voor de rest gewoon een prima te pruimen plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het klinkt toch kwalitatief allemaal net niet. Geen slechte plaat, maar Michel Pollen kan zoveel beter produceren dan dit. Gevoel alsof het erg leeg is. Melodie in de tweede climax is wel leuk. Vocalen hadden van mij ook niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 12:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Het klinkt toch kwalitatief allemaal net niet. Geen slechte plaat, maar Michel Pollen kan zoveel beter produceren dan dit. Gevoel alsof het erg leeg is. Melodie in de tweede climax is wel leuk. Vocalen hadden van mij ook niet gehoeven.

Zit Michel Pollen hier wel achter? Volgens mij zijn ze beide weg bij Fusion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2018 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
ThaBomba. schreef:
Het klinkt toch kwalitatief allemaal net niet. Geen slechte plaat, maar Michel Pollen kan zoveel beter produceren dan dit. Gevoel alsof het erg leeg is. Melodie in de tweede climax is wel leuk. Vocalen hadden van mij ook niet gehoeven.

Zit Michel Pollen hier wel achter? Volgens mij zijn ze beide weg bij Fusion.


Dat zou dan het een en ander kunnen verklaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2018 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer van de vocals, verder wel een leuke plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2018 22:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wootum schreef:
ThaBomba. schreef:
Het klinkt toch kwalitatief allemaal net niet. Geen slechte plaat, maar Michel Pollen kan zoveel beter produceren dan dit. Gevoel alsof het erg leeg is. Melodie in de tweede climax is wel leuk. Vocalen hadden van mij ook niet gehoeven.

Zit Michel Pollen hier wel achter? Volgens mij zijn ze beide weg bij Fusion.


Hoe kom je aan die info? Ik heb even gezocht, maar ik heb nergens voorbij zien komen dat ze weg zijn bij Fusion.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle