Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 hours ago
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 44 minutes ago
The Pitcher & Slim Shore ft. MC D - When The Kick Comes (WER113)

Label: WE R Music
WEB release: 14/05/2018

Tracks:
The Pitcher & Slim Shore ft. MC D - When The Kick Comes

Samples:

Bron:
Image
Last edited by Svbtwee on 14 May 2018 10:24, edited 3 times in total.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Leuk plaatje. Ik vind alleen de lyrics heel raar klinken in deze plaat, alsof het met lage kwaliteit is opgenomen ofzo. Ook vind ik de eerste brom in de kick niet erg lekker liggen. Melodie is daarentegen wel echt heel goud!
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Facebook doet het geheel volgens mij geen goed. Ik wacht nog wel even op een betere kwaliteit upload. Kick klinkt nu niet heel erg fijn.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Nou, alles behalve overtuigd... Vocalen zijn echt heel kut en klinken inderdaad heel amateuristisch opgenomen. Daarbuiten vind ik de melodie ook best saai en standaard en klinkt de plaat best leeg. Verwacht wel wat weer van Michel Pollen :/
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen 17 days ago
TSFH wrote:Nou, alles behalve overtuigd... Vocalen zijn echt heel kut en klinken inderdaad heel amateuristisch opgenomen. Daarbuiten vind ik de melodie ook best saai en standaard en klinkt de plaat best leeg. Verwacht wel wat weer van Michel Pollen :/
Ik dacht dat the Pitcher inmiddels al jaren zelfstandig produceerde met slechts hulp van Michel? Of nog steeds volledig door mister Pollen himself?
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 44 minutes ago
Melodie blijft wel erg hangen, so thats good. Voor de rest gewoon een prima te pruimen plaatje.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Het klinkt toch kwalitatief allemaal net niet. Geen slechte plaat, maar Michel Pollen kan zoveel beter produceren dan dit. Gevoel alsof het erg leeg is. Melodie in de tweede climax is wel leuk. Vocalen hadden van mij ook niet gehoeven.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
ThaBomba. wrote:Het klinkt toch kwalitatief allemaal net niet. Geen slechte plaat, maar Michel Pollen kan zoveel beter produceren dan dit. Gevoel alsof het erg leeg is. Melodie in de tweede climax is wel leuk. Vocalen hadden van mij ook niet gehoeven.
Zit Michel Pollen hier wel achter? Volgens mij zijn ze beide weg bij Fusion.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
wootum wrote:
ThaBomba. wrote:Het klinkt toch kwalitatief allemaal net niet. Geen slechte plaat, maar Michel Pollen kan zoveel beter produceren dan dit. Gevoel alsof het erg leeg is. Melodie in de tweede climax is wel leuk. Vocalen hadden van mij ook niet gehoeven.
Dat zou dan het een en ander kunnen verklaren.
Hardtraxx Veteran
3201 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Jammer van de vocals, verder wel een leuke plaat :thumbsup:
Artiest
264 posts member since 2010
last seen Jun 2026
wootum wrote:
Hoe kom je aan die info? Ik heb even gezocht, maar ik heb nergens voorbij zien komen dat ze weg zijn bij Fusion.