Related topics
- View the latest post: Slim Shore & B-Front - Charger (FUSION113)
- View the latest post: B-Front & Slim Shore - Charger
- View the latest post: Slim Shore & B-Front - Charger
- View the latest post: B-Front & Slim Shore @ The Magic Show (Fusion Warmup, 02-10-2010)
- View the latest post: Digital Punk, Slim Shore, B-Front & Beat Providers @ De Q-Dance Feestfabriek
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
GHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Is hier al een topic voor, alleen die naam staat nogsteeds op: Alpha Twins TBA 
-
GHardtraxxer
- last seen Apr 2012
Oh, dat wist ik niet...Maximum wrote:Is hier al een topic voor, alleen die naam staat nogsteeds op: Alpha Twins TBA
In ieder geval is dit wel duidelijk om welk nummer het gaat.
-
AHardtraxxer
- 191 posts member since 2009
- last seen Apr 2012
Fijn nummer, voor de rest niet echt iets speciaals 
Weer een heerlijke track van die twee. Intro is erg vet met die vage sounds. Eerste climax is lekker zweverig en de tweede climax is gewoon zoals ik het graag hoor, lekker beukend. Vind de track over het algemeen niet echt experimenteel zoals ze zeiden, op de intro na.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Helemaal met je eens. Zeker van Slim Shore verwacht ik nog net een tikkeltje meer lef in zijn track's.Nando wrote:Weer een heerlijke track van die twee. Intro is erg vet met die vage sounds. Eerste climax is lekker zweverig en de tweede climax is gewoon zoals ik het graag hoor, lekker beukend. Vind de track over het algemeen niet echt experimenteel zoals ze zeiden, op de intro na.
Inderdaad. Vind deze track trouwens wel een beetje in het niet vallen bij Scary Noises en Chemical.
deze heb ik toch wel vaker gehoord.. of hij komt me bekent voor 
Veel gevoel in deze track, echt weer een meesterwerk!
Wat een geniaal nummer weer van die twee. Heerlijke intro, klinkt echt super. Lekker sfeertje, leuke climax. Top. 
p-stylez wrote:Veel gevoel in deze track, echt weer een meesterwerk!
't is eigenlijk wachten tot Festuca komt melden dat hij de eerste was met de post xD.
Lekker nummer, maar vindt hem niet zo pakkend toch 
Dat!p-stylez wrote:Veel gevoel in deze track, echt weer een meesterwerk!
Doet me denken aan Stardust of into the lightroberttt wrote:deze heb ik toch wel vaker gehoord.. of hij komt me bekent voor
-
GHardtraxxer
- last seen Apr 2012
Ja, er staat Alpha Twinspatrickjeb wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/alpha-twins-tba-2-t17179.html
Hier dus
Moet je dus gwn weten of veranderen
kicks klinken nergens na maar ik hoop dat dat door de kut kwaliteit komt..
Aaaah deze is het die ik zo gruwelijk vond op defqon! Gewoon trancy shit van Bob! Heel erg vet nummer en live klapt hij echt hard! Ik weet nog dat toen de kick erin kwam dat ik echt keihard schreeuwde omdat die zo vet klapte! dikke track!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Oeh deze is sweet