Ik mis een artiest als Slim shore wel in de scene, lekker origineel produceren altijd. Jack of sound was voor zijn 13/12 raw screech periode ook altijd zo lekker bezig.
Een tijdje geleden bij hem geïnformeerd over twee tracks van hem, dit kreeg ik terug:
Zal het eens met Fusion overleggen:-) over call out the ravers ben ik zelf niet helemaal tevreden en de kick in into space mag wat meer ballen hebben. Misschien moet ik ze nog maar eens opnieuw uitmixen ofzo...
Echt jammer, blijven twee ontzettend gave nummers.
Last edited by wootum on 04 May 2015 18:02, edited 1 time in total.
Van mij hoeft die kick eigenlijk helemaal niet zo veel harder, in ieder geval niet in de midintro. Daar rolt hij best wel lekker met die vibe mee van de plaat. Climax misschien, maar vind dit een heerlijk luisterplaatje zo .
Khadber wrote:Van mij hoeft die kick eigenlijk helemaal niet zo veel harder, in ieder geval niet in de midintro. Daar rolt hij best wel lekker met die vibe mee van de plaat.
Inderdaad, als de kicks wat zachter staan in de mix is soms helemaal niet erg, net als bij NC - Infinity. Geeft meer ruimte voor andere sounds.