J
1. Slim Shore ft. Ilse - mad world 2. Slim Shore - A.N.S.A.R.A.T. (Mysteryland edit) 3. Slim Shore & MCDV8 - Call out the ravers 4. Slim Shore & Nitrouz - Party on! 5 Slim Shore - Into Space 6. Slim Shore - Flow 7. The ...Pitcher feat. Slim Shore - This is who we are 8. Human Resource - Dominator (Slim Shore rmx) 9. Slim Shore - Pumped up kicks (DJ Tool) 10. Slim Shore & B-Front - Charger 11. Slim Shore & B-Front - Chemical

Genoeg nieuwe plaatjes van Slim Shore die er aan komen dus. (Was ze Mysteryland tracklist)
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012

Zet de goede video er even bij...
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 20 minutes ago
Is hier ooit nog wat mee gedaan?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Nee helaas niet, nog steeds een hele vette plaat.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Ik mis een artiest als Slim shore wel in de scene, lekker origineel produceren altijd. Jack of sound was voor zijn 13/12 raw screech periode ook altijd zo lekker bezig.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 22 minutes ago
Een tijdje geleden bij hem geïnformeerd over twee tracks van hem, dit kreeg ik terug:
Zal het eens met Fusion overleggen:-) over call out the ravers ben ik zelf niet helemaal tevreden en de kick in into space mag wat meer ballen hebben. Misschien moet ik ze nog maar eens opnieuw uitmixen ofzo...
Echt jammer, blijven twee ontzettend gave nummers. :loving:
Last edited by wootum on 04 May 2015 18:02, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Och, call out the ravers :love: :love: :love: :love:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Van mij hoeft die kick eigenlijk helemaal niet zo veel harder, in ieder geval niet in de midintro. Daar rolt hij best wel lekker met die vibe mee van de plaat. Climax misschien, maar vind dit een heerlijk luisterplaatje zo :).
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Khadber wrote:Van mij hoeft die kick eigenlijk helemaal niet zo veel harder, in ieder geval niet in de midintro. Daar rolt hij best wel lekker met die vibe mee van de plaat.
Inderdaad, als de kicks wat zachter staan in de mix is soms helemaal niet erg, net als bij NC - Infinity. Geeft meer ruimte voor andere sounds.
J
Hardtraxx Addict
1199 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Godverdomme nog steeds geen release :cry: :mad:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Jambekkieee wrote:Godverdomme nog steeds geen release :cry: :mad:
Samen met Call Out The Ravers. :thumbdown: