Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2012 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Zijn de lyrics origineel btw, of ergens van geript?

oh, nvm. O.a. hierin worden ze gebruikt, misschien wel meer.



Zaten ook in deze aftermovie.

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 14:48 
 
Hardtraxx Elite

lyrics zijn ook gebruikt in de nieuwe track van Ambassador Inc. (Confusion heet die geloof ik?)
lekker plaatje dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 21:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beukte wel heerlijk op decibel afterparty hehe..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 00:22 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben normaal niet weg van the machine of chris one, maar dit klinkt toch wel echt vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 00:34 
 
Hardtraxx Veteran


@04:24:48
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 10:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 10:52 
 
Hardtraxx Veteran

:surrender: :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus :worship: Mysterias toch geen track of the year voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan iemand deze ff rippen uit de magic show :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit de versie van The Machine of van Chris One?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 11:57 
 
Hardtraxxer

Holy-shit wat een plaat :thumbsup: :thumbsup: :love: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een track, pfoehhh. Iemand deze track al geript en op youtube geupload? Alex?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben verliefd :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een plaat! :loving: Dit moet ik horen op qbase. Met dat geluid daar :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mein gott wat een geweld. kan hem niet vaak genoeg horen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wat een track, pfoehhh. Iemand deze track al geript en op youtube geupload? Alex?


Nee man staat al een redelijke kwaliteit op YT van die afterparty set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Kan iemand deze ff rippen uit de magic show :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
p-stylez schreef:
Wat een track, pfoehhh. Iemand deze track al geript en op youtube geupload? Alex?


Nee man staat al een redelijke kwaliteit op YT van die afterparty set.

Ja maar dit is bazen kwaliteit, ga effe rippen dan, dan krijg je weer zoveel views als met de Mysterias rip :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 15:55 
 
Hardtraxx Addict

Chris One.. Wat een baas is het ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

Kippenvel :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

please laat iemand deze rippen van the magic show, wat een gruwelijke plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke 5 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 16:23 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan's avatar zegt al genoegd over deze track :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks