Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: The Machine & Chris One

Track(s): Different Kind of Therapy

Sample/video:
Different Mix:

Therapy Mix:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat ik me er van herinner was deze echt snoeihard. Heerlijk nummer.

Edit: Wat loop je me nou te filmen joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:36 
 

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een snoeiharde plaat, helaas werden sommige geluiden nogal weggedrukt.
Hopen dat dit verbeterd wordt. En de outro, die blijkbaar snoeihard is, werd niet gedraaid :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Edit: Wat loop je me nou te filmen joh :P


:$

Misschien gaat deze Never Fall Asleep zelfs overtreffen. Live ging die iig asociaal hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een dikke plaat dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Pommer schreef:
Edit: Wat loop je me nou te filmen joh :P


:$

Misschien gaat deze Never Fall Asleep zelfs overtreffen. Live ging die iig asociaal hard.

Idd, was echt fucking vet. Kan niet wachten om deze in betere kwaliteit te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 16:15 
 
Hardtraxx Veteran

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran

Wut een combinatie, dit moet goed worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

wat een herrie wat een geweld :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit klinkt echt abnormaal hard :drool:
laat hier heeeeel snel een HQ van komen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:17 
 
Hardtraxxer

Dit... is.... GRUWELIJK!!! :drool:

hebbehebbehebbe
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Wie is die lelijke jongen in het filmpje? Deze ging wel ziekelijk hard ja :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

veel dagjesmensen, niemand ging los :( haha.
en de filmer heeft natuurlijk ook weer de hele dag staan filmen en voor zich uit staan kijken! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een bazenplaat :bomb: Sorry dat ik er op het einde voor liep met mijn Theracords shirt haha ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
Wat een bazenplaat :bomb: Sorry dat ik er op het einde voor liep met mijn Theracords shirt haha ;)


Oh was jij dat, je vroeg nog welke track het was toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 13:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Joykill schreef:
Wat een bazenplaat :bomb: Sorry dat ik er op het einde voor liep met mijn Theracords shirt haha ;)


Oh was jij dat, je vroeg nog welke track het was toch? :P


Haha, ja man :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pohw wat een plaat. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt niet verkeerd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klonk live echt ziek. :drool: Benieuwd of deze Never Fall Asleep gaat overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier nog een wat betere preview https://www.facebook.com/photo.php?v=304403512988598
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:


Niet beschikbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wow, dit klinkt gaaf zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 19:32 
 
Hardtraxxer

Klinkt goed zover er wat uit op te maken valt.
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks