wtf meer dan 12.000 views.p-stylez wrote:dan krijg je weer zoveel views als met de Mysterias rip
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
BHardtraxxer
- 508 posts member since 2012
- last seen Jul 2020
Wat een meesterwerk is dit zeg 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Wat een brute plaat weer van deze 2 heren 
Danku Dakpan. Hoe kom je trouwens aan die ontiegelijk vette plaatjes elke keer?
Google 'Void Nocturne' of 'Nocturne LoL'Rawbin wrote:Danku Dakpan. Hoe kom je trouwens aan die ontiegelijk vette plaatjes elke keer?
Ja niet per sé die, maar uberhaubt dat soort plaatjes, zie ze ook heel vaak bij dubstep/dnb/crossbreed enz
maar weet niet op wat voor naam ik moet zoeken, of hoe dat soort wallpapers of plaatjes het zijn
Verre weg de beste plaat van het jaar tot nu toe 
Haha aardig gek he. Nja je was ook de eerste die het op youtube had staan. Bob had volgens mij zelfs je link op Twitter gezet dat het zijn nieuwe track was.Dakpan wrote:wtf meer dan 12.000 views.p-stylez wrote:dan krijg je weer zoveel views als met de Mysterias rip
En tnx voor uploaden van deze monsterlijke track, pfoeh wat heerlijk!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
wan zieke track 
Leuke plaat, maar hij pakt mij kennelijk een stuk minder dan 90% hier 
Radical Redemption gaat hem mss draaien vannacht, god wat zou dat mooi zijn in die hangar 
Hij pakt mij ook niet, terwijl de plaat kwalitatief goed in elkaar zit en origineel is. Miss dat ik 'm beter kan waarderen op Project N50 volgende week, Chris One gaat hem vast draaien.Hellblazer wrote:Leuke plaat, maar hij pakt mij kennelijk een stuk minder dan 90% hier
2.17 van Solutio & The I's pakte mij eerst ook niet.
Hele aparte plaat, kan hem zo na een paar keer luisteren wel waarderen, maar om nou meteen meesterwerk, release van het jaar en dat soort dingen te roepen.. Nee.
Ik luister niet zo veel Hardstyle en ik ken die track ook nietflevoboys wrote:Hij pakt mij ook niet, terwijl de plaat kwalitatief goed in elkaar zit en origineel is. Miss dat ik 'm beter kan waarderen op Project N50 volgende week, Chris One gaat hem vast draaien.Hellblazer wrote:Leuke plaat, maar hij pakt mij kennelijk een stuk minder dan 90% hier
2.17 van Solutio & The I's pakte mij eerst ook niet.
Tsja The Machine is wel 1 van de beste producers van Hardstyle maar ik weet niet of het uitmaakt of je track goed in elkaar zit om populair te worden, Radical Redemption is volgens mij kwalitatief ook niet heel sterk maar hij staat wel op erg veel feesten en is populair.
Ik denk dat het meer is dat The Machine veel duurder is omdat hij ook nog ingevlogen moet worden.Jolle wrote:Tsja The Machine is wel 1 van de beste producers van Hardstyle maar ik weet niet of het uitmaakt of je track goed in elkaar zit om populair te worden, Radical Redemption is volgens mij kwalitatief ook niet heel sterk maar hij staat wel op erg veel feesten en is populair.
Bij elkaar zal The Machine dan misschien even duur zijn als RR nu.
En dat terwijl die nog wel zo angstaanjagend naar z'n fans wijst. 
-
N
Radical Redemption is een held jongeeeeeeeee