Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
dan krijg je weer zoveel views als met de Mysterias rip :love:


wtf meer dan 12.000 views. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dank u, meneer Dakpan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 17:33 
 
Hardtraxxer

Wat een meesterwerk is dit zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een brute plaat weer van deze 2 heren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een meesterwerk! :love: :love: :worship: :worship: :drool: :drool: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danku Dakpan. Hoe kom je trouwens aan die ontiegelijk vette plaatjes elke keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon zoeken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Danku Dakpan. Hoe kom je trouwens aan die ontiegelijk vette plaatjes elke keer?


Google 'Void Nocturne' of 'Nocturne LoL' ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja niet per sé die, maar uberhaubt dat soort plaatjes, zie ze ook heel vaak bij dubstep/dnb/crossbreed enz :P maar weet niet op wat voor naam ik moet zoeken, of hoe dat soort wallpapers of plaatjes het zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verre weg de beste plaat van het jaar tot nu toe :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
p-stylez schreef:
dan krijg je weer zoveel views als met de Mysterias rip :love:


wtf meer dan 12.000 views. :lol:

Haha aardig gek he. Nja je was ook de eerste die het op youtube had staan. Bob had volgens mij zelfs je link op Twitter gezet dat het zijn nieuwe track was.

En tnx voor uploaden van deze monsterlijke track, pfoeh wat heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

wan zieke track :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke plaat, maar hij pakt mij kennelijk een stuk minder dan 90% hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ziek-ziek-ziek harde track! Goeiesmiddags.
Dat zwingt de pan uit :drool:
http://www.youtube.com/watch?v=EshABMzt_bc&t=3m30s
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 13:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Radical Redemption gaat hem mss draaien vannacht, god wat zou dat mooi zijn in die hangar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hellblazer schreef:
Leuke plaat, maar hij pakt mij kennelijk een stuk minder dan 90% hier :P

Hij pakt mij ook niet, terwijl de plaat kwalitatief goed in elkaar zit en origineel is. Miss dat ik 'm beter kan waarderen op Project N50 volgende week, Chris One gaat hem vast draaien.
2.17 van Solutio & The I's pakte mij eerst ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele aparte plaat, kan hem zo na een paar keer luisteren wel waarderen, maar om nou meteen meesterwerk, release van het jaar en dat soort dingen te roepen.. Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2012 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Hellblazer schreef:
Leuke plaat, maar hij pakt mij kennelijk een stuk minder dan 90% hier :P

Hij pakt mij ook niet, terwijl de plaat kwalitatief goed in elkaar zit en origineel is. Miss dat ik 'm beter kan waarderen op Project N50 volgende week, Chris One gaat hem vast draaien.
2.17 van Solutio & The I's pakte mij eerst ook niet.


Ik luister niet zo veel Hardstyle en ik ken die track ook niet :$. Deze twee producers vind ik trouwens wel een paar van de beteren in het genre. Plaat zit zo te horen ook wel goed in elkaar, iets wat je ook mag verwachten van grote producers naar mijn mening. Zelfs een Evil Activities plaat anno 2012 zit goed in elkaar, alleen is het niet (meer) mijn smaak. Maar als het productietechnisch niet goed in elkaar zit, word je als artiest niet zo makkelijk groot denk ik. Of ik kan gewoon niet goed horen :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja The Machine is wel 1 van de beste producers van Hardstyle maar ik weet niet of het uitmaakt of je track goed in elkaar zit om populair te worden, Radical Redemption is volgens mij kwalitatief ook niet heel sterk maar hij staat wel op erg veel feesten en is populair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Tsja The Machine is wel 1 van de beste producers van Hardstyle maar ik weet niet of het uitmaakt of je track goed in elkaar zit om populair te worden, Radical Redemption is volgens mij kwalitatief ook niet heel sterk maar hij staat wel op erg veel feesten en is populair.

Ik denk dat het meer is dat The Machine veel duurder is omdat hij ook nog ingevlogen moet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij elkaar zal The Machine dan misschien even duur zijn als RR nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen trekt RR meer publiek :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat terwijl die nog wel zo angstaanjagend naar z'n fans wijst. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 20:29 
 

Radical Redemption is een held jongeeeeeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd naar The Machine vs RR op XXlerator.. als Machine Sasha F tracks en tracks als Place of Terror gaat draaien vallen die kicks van RR in het nietxD maarja gaat niet echt over deze track.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks