Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hehe, eindelijk weer eens een interessante Hardstyle plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 20:42 
 

Holy fuck, wat is dit heerlijk zeg. Die kicks zijn zo lekker dat je er agressief van wordt en zin krijgt om de grond kapot te stampen. Het is heel goed dat het extreme in hardstyle wordt opgezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt veeeels te ziek dit, pure schoonheid dit :surrender: :loving: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jay schreef:
hahaha wat doen jut en jul in het midden in het wit en het zwart dan LOL armen over elkaar en handen in de zak ???

WTF ga dan niet feesten

Ja man wat een dwazen, die jongen in het zwart kom ik elk feest tegen en die staat alleen maar stil :thumbdown: :/ :mad: :nono: :list:

Oja over de track:
Henk-Jan schreef:
Episch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat een beestenplaat, die anti :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 10:55 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe vaak ik hem ook opzet, elke keer weer kippenvel over mijn hele lichaam. WAT een plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:35 
 
Hardtraxxer

Klinkt heerlijk tot nu toe, maar ik wacht nog wel even HQ. Klink wel echt als een beestentrack, die kicks. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow wat een sicke track, die vocals ook geniaal. Live beukt deze hard door :drool:

Kicks lijken veel op die van Menace II Society - Chronic Disorder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze track gehoord in de liveset van Chris One (iets betere kwaliteit dan op youtube) en godskolere wat beukt deze track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris One over de track: just a note btw, there are 2 mixes of this track haha, me and Ramunas had a few things we couldnt decide on, so its like back in the days when saifam always released 2 mixes (there is more than a snare changed though! hahahaha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Chris One over de track: just a note btw, there are 2 mixes of this track haha, me and Ramunas had a few things we couldnt decide on, so its like back in the days when saifam always released 2 mixes (there is more than a snare changed though! hahahaha)

Haha moest lachen :P

Maar vet, ben benieuwd hoe die in elkaar steekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ramunas :lol: Wel een naam die bij de verschijning van Machine past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:00 
 
Hardtraxx Addict

Chris One :worship: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Hoe vaak ik hem ook opzet, elke keer weer kippenvel over mijn hele lichaam. WAT een plaat :loving:


Jup. Ongelooflijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 12:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:bomb: :worship: :bomb:

Dit is wel puur genot voor de oortjes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
Dit is wel puur genot voor de oortjes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:25 
 

elroyce schreef:
Case Dj schreef:
Dit is wel puur genot voor de oortjes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na Mad Dog was dit HET muzikale genietmoment van Decibel Weekend 2012! :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn de lyrics origineel btw, of ergens van geript?

oh, nvm. O.a. hierin worden ze gebruikt, misschien wel meer.

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 18:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoor hem nu pas voor het eerst in goede kwaliteit, wat een geniale plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die lyrics verwoorden ook precies hoe ik er over denk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Hoe vaak ik hem ook opzet, elke keer weer kippenvel over mijn hele lichaam. WAT een plaat :loving:


Dat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2012 20:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is best een leuk nummer. Eindelijk weer wat origineler werk dan die standaard screech-patronen van de raw-hardstyle van tegenwoordig.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks