Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Chris One & The Machine

Track(s): Different Kind of Therapy (2nd Mix/ Chris One Mix)

Sample/video:

Onder andere een licht verschil in de break met die haperende screeches.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gruwelijke plaat!
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind The Machine mix leuker, die melo voor de anti gaat wat hoger, klinkt beter. Kan ook komen door dat ik die nu gewend ben.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet echt niet welke ik beter vind :P weet wel dat dit tot nu toe echt overduidelijk de track van het jaar is voor mij :worship: Echt heerlijk dit!

Trouwens, als er 2 mixes uitkomen, hoe gaat dit verwerkt worden in TOTY verkiezing?
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 17:56 
 
Hardtraxx Addict

Erg vet deze! :loving:
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 19:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Weet echt niet welke ik beter vind :P weet wel dat dit tot nu toe echt overduidelijk de track van het jaar is voor mij :worship: Echt heerlijk dit!

Trouwens, als er 2 mixes uitkomen, hoe gaat dit verwerkt worden in TOTY verkiezing?

Allemaal op eentje stemmen om te voorkomen dat een 3e track er met de winst vandoor gaat :P
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Rawbin schreef:
Weet echt niet welke ik beter vind :P weet wel dat dit tot nu toe echt overduidelijk de track van het jaar is voor mij :worship: Echt heerlijk dit!

Trouwens, als er 2 mixes uitkomen, hoe gaat dit verwerkt worden in TOTY verkiezing?

Allemaal op eentje stemmen om te voorkomen dat een 3e track er met de winst vandoor gaat :P

Inderdaad ;)
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Weet echt niet welke ik beter vind :P weet wel dat dit tot nu toe echt overduidelijk de track van het jaar is voor mij :worship: Echt heerlijk dit!

Trouwens, als er 2 mixes uitkomen, hoe gaat dit verwerkt worden in TOTY verkiezing?


Laten we ons daar maar druk over maken als deze überhaupt uit zijn. Want dat gaat denk ik nog wel even duren. Gok zelf februari 2013.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat dacht ik dus ook, is er straks een lachende 3e :P

En idd, Tillt kennende zal dit nog wel even duren en Sys-X is ook alles behalve snel :(
Bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

Nog vettter dan die andere. :drool: :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 11 okt 2012 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze klinkt nog vetter inderdaad!

Wat een geweld! :worship:
Bericht Geplaatst op 11 okt 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Pure
Porno
Bericht Geplaatst op 12 okt 2012 17:29 
 
Hardtraxx Newbie

Wat is dit :lol: Dit kan beter weg uit het hardstyle gedeelte, naar hardcore, en dan nog het beste onder amateur.
Bericht Geplaatst op 12 okt 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vochtigheid schreef:
Dit kan beter weg uit het hardstyle gedeelte, naar hardcore, en dan nog het beste onder amateur.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Over de plaat: fucking vet! :D
Bericht Geplaatst op 12 okt 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind The Machine Mix net even wat vetter denk ik ^^
Bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vochtigheid schreef:
Wat is dit :lol: Dit kan beter weg uit het hardstyle gedeelte, naar hardcore, en dan nog het beste onder amateur.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 12 okt 2012 19:20 
 
Hardtraxxer

Vochtigheid schreef:
Wat is dit :lol: Dit kan beter weg uit het hardstyle gedeelte, naar hardcore, en dan nog het beste onder amateur.


gaat even ergens anders vochtig zijn alsjeblieft :thumbup:

OT: Heerlijke plaat! :love:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2012 19:49 
 
Hardtraxxer

Vochtigheid schreef:
Wat is dit :lol: Wat klinkt dit super goed zeg ! vooral die kicks, wat een beukplaat!.


jup! helemaal met je eens !

vind die van Chris one toch iets beter ! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 12 okt 2012 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Pure
Porno
Bericht Geplaatst op 23 okt 2012 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij komt volgens TMS nu weer op Sys-X. Lijkt me beter. :)
Bericht Geplaatst op 23 okt 2012 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze mix vind ik toch wel iets lekkerder dan de mix van The Machine.
Bericht Geplaatst op 23 okt 2012 12:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maken. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze versie kan wel eens in de top 3 komen van dit jaar :worship:
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 01:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Holy fucking porno die kick :love:

Is wel inderdaad richting de hardcore met zo'n kick, maar mij hoor je niet klagen. Meest klassieke voorbeeld : Chronic Disorder.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks