Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat laatste stuk met die onderbroken screech :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was zeker een dikke plaat hoor, jammer dat 't nog zo vroeg was.. waren pas net binne en moest er nog even inkomen, al zie ik mezelf toch wel een beetje losgaan (dude met kale kop en oranje bril) grappig om te zien, hehe. Hopelijk komt deze op Dreamfields weer ergens langs
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals :worship: Machine z'n Loudness tool kicks :worship: Anti-climax :worship: Screeches :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bazentrack. En die kicks uit zn Tool zijn echt kneiterhard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een plaat :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wat een plaat :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff wat gaat dit er op zeg :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 10:27 
 
Hardtraxx Veteran

Die kicks en screeches :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overal kippenvel.
Zo te horen is die inmiddels ook gemasterd, de sounds vallen niet meer weg in de climax.
Gekkenwerk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Episch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Episch.

Is niet echt een andere beschrijving voor mogelijk. God allemachtig wat een plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Enorm veel kippenvel bij de opbouw, voor de rest wacht ik nog even op een HQ, of t liefst tot de track uit is, want The Machine tracks komen nooit zo goed uit de verf in youtube samples.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 13:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahaha wat doen jut en jul in het midden in het wit en het zwart dan LOL armen over elkaar en handen in de zak ???

WTF ga dan niet feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What the fuck, wat een gruwelijke track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Jay schreef:
hahaha wat doen jut en jul in het midden in het wit en het zwart dan LOL armen over elkaar en handen in de zak ???

WTF ga dan niet feesten


Oke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
hahaha wat doen jut en jul in het midden in het wit en het zwart dan LOL armen over elkaar en handen in de zak ???

WTF ga dan niet feesten

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik begin al langzaam te voelen dat dit de plaat van het jaar voor mij wordt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chronic Disorder kicks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, echt kippenvel dit. Geweldig, hardstyle at it's best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uhm...



Die kicks lijken er wel héél veel op hoor...of was dit bij die Loudness Tool al bekend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran

oeps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

christus he :drool: :drool: wat een bazen bom plaat :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Kickverhaaltje

Vind ik dus absoluut niet he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Jay schreef:
hahaha wat doen jut en jul in het midden in het wit en het zwart dan LOL armen over elkaar en handen in de zak ???

WTF ga dan niet feesten


:lol: :lol: het hol van de leeuw
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks