Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:38 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: B-Front & Chris One ft. The R3belz

Track(s): Hard Bass Tool

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die klapte er goed op zeg :woot: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
die klapte er goed op zeg :woot: :worship:


Dat kan ik begrijpen, de tering :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:50 
 
Hardtraxxer

Heerlijk
Vooral dat stukje van The R3belz :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is me een beetje te veel break. Laatste stukje klinkt overigens wel prima :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
die klapte er goed op zeg :woot: :worship:


:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat stuk van B-front (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 11:59 
 
Hardtraxx Veteran

JefQ schreef:
Dat stuk van B-front (L)


Dat komt ook gewoon in een keer uit het niets, ik heb staan springen van vreugde
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeker vet gedaan en het klapte er inderdaad goed op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geweld, heerlijk! Dat stukje van B-Front deed me echt versteld staan op Hard Bass! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Geniaal stuk muziek! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik érgens van genoten heb :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

nondeju :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship: :worship:

En inderdaad
JefQ schreef:
Dat stuk van B-front (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:39 
 
Hardtraxxer

lunatix schreef:
Heerlijk
Vooral dat stukje van The R3belz :worship:

+1
en het einde ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Free release, free release, free release :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hier is maar één woord voor. Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

GE-NI-AAL!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 18:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha dit is echt heel vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:01 
 
Hardtraxx Newbie

Holy shit. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laat dit alsjeblieft een voorbode zijn voor wat aankomend werk van deze mannen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Laat dit alsjeblieft een voorbode zijn voor wat aankomend werk van deze mannen :woot:

Precies! hoop echt dat dit een soort previews zijn van toekomstige tracks.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks