Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Bass Modulators

Track(s): Interception (Official Hard Bass Team Blue OST)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke track! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ooh wat fijn zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een lekkere track zeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aardig saai :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best een lange 'intro' maar man man wat lekker. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuke track, brengt wel veel beter de hard bass sfeer dan frequencerz ost naar mijn mening.

Het lijkt erop dat alle liveacts een ost hebben dus waarschijnlijk b-frontliner ook! Ben benieuwd naar wat dat gaar opleveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran

Sterke melodieuze plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Sterke melodieuze plaat


Ja precies dit, niet weggeblazen, maar gewoon een lekker nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:22 
 
Hardtraxxer

Mwa, intro is wel fijn, en het heeft overall wel een Hard Bass sfeer, maar vind de melodie redelijk eentonig en die nieuwsberichten vind ik persoonlijk ook wat storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, lekker dit. :thumbsup: Beter dan verwacht en brengt goed het 'Hard Bass' sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:44 
 
Hardtraxxer

Saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:48 
 
Hardtraxxer

niks bijzonders aan.
Gewoon een standaard track.
Doet me wel veel aan die van vorig jaar denken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind de intro en break best wel Noisecontrollers-achtig. De kick mist een stevige punch. Melodie pakt me niet helemaal meteen, maar kan dit stukken beter hebben dan die kazige tracks van ze. Leuke track om af en toe eens voorbij te horen komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:23 
 
Hardtraxx Elite

Kicks missen inderdaad punch zoals Wootum boven mij aangeeft. De melodie in de climax is niet speciaal, hetzelfde geldt voor de mid-intro. Geen nummer wat ik vaker op zou zetten, al luistert het goed weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 10:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sterke plaat, dat wel. Maar komt niet in de buurt van Requi3m. Die plaat had een heerlijke break en een melodie waar je u tegen zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 10:59 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Pipa schreef:
Sterke melodieuze plaat


Ja precies dit, niet weggeblazen, maar gewoon een lekker nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 14:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind deze wel heel erg slecht.. waarom doen ze niet gewoon een dik anthem voor Hardbass? Zo jammer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Soai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Sterke plaat, dat wel. Maar komt niet in de buurt van Requi3m. Die plaat had een heerlijke break en een melodie waar je u tegen zegt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima nummer. Maar heb ik het nou goed dat deze platen niet speciaal voor Hard Bass gemaakt zijn? Maar dat b2s gewoon 4 tracks heeft gepakt en daar de OST stempel op heeft gedrukt. Vind zowel deze als de track van Freqs goed klinken.. heeft alleen niet dat speciale voor een "anthem".
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Prima nummer. Maar heb ik het nou goed dat deze platen niet speciaal voor Hard Bass gemaakt zijn? Maar dat b2s gewoon 4 tracks heeft gepakt en daar de OST stempel op heeft gedrukt. Vind zowel deze als de track van Freqs goed klinken.. heeft alleen niet dat speciale voor een "anthem".


Is ook wat Frequencerz hebben toegegeven he, maar snap het probleem niet zo. Las laatst toevallig eens het hardbass topic door op Partyflock (wat ik niet kan aanraden trouwens) en daar hadden mensen daar ook al heel veel commentaar op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ThaBomba. schreef:
Prima nummer. Maar heb ik het nou goed dat deze platen niet speciaal voor Hard Bass gemaakt zijn? Maar dat b2s gewoon 4 tracks heeft gepakt en daar de OST stempel op heeft gedrukt. Vind zowel deze als de track van Freqs goed klinken.. heeft alleen niet dat speciale voor een "anthem".


Is ook wat Frequencerz hebben toegegeven he, maar snap het probleem niet zo. Las laatst toevallig eens het hardbass topic door op Partyflock (wat ik niet kan aanraden trouwens) en daar hadden mensen daar ook al heel veel commentaar op.


Is toch ook gek? Zomaar tracks pakken en als ost voor hardbass benoemen. Ook raar dat freqz in de podcast dp unleashed aangeven dat ze het speciaal hebben gemaakt voor hardbass terwijl dat niet zo is.
En ook ik vind dat een anthem speciaal voor hardbass altijd meer sfeer bevat, en(call me a antfucker) de vocal hardbass geeft zoveel extra energie mee, die moet er gewoon in imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:34 
 

Fijn plaatje ^^ Ook wel eens leuk dat je de melo niet meteen helemaal in je hoofd al kunt voorspellen na de eerste tonen, vrij orgineel.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks