Hier ook nog een kort stukje
View on YouTube
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Die bootlegs van Da Tweekaz blijven toch echt prachtig, ik houd er van.
Inderdaad, heerlijke energieke melodieën.The Venator wrote:Die bootlegs van Da Tweekaz blijven toch echt prachtig, ik houd er van.
Denk hier echt heel anders over, maargoed. Dit liever dan die frozen remix.The Venator wrote:Die bootlegs van Da Tweekaz blijven toch echt prachtig, ik houd er van.
edit: fuck it, gewoon leuke track dit!
Last edited by Rickzel on 05 Feb 2017 22:58, edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Dit, op die frozen tool na.The Venator wrote:Die bootlegs van Da Tweekaz blijven toch echt prachtig, ik houd er van.
Bij Tweekaz weet je helaas nooit zo goed waar je aan toe bent.
Aan de ene kant wordt je dood gegooid met badeend geluiden en met een Frozen remix, aan de andere kant komen ze met dit soort parels en leuke tracks als Wodka en Tequila.
Dit is in ieder geval heerlijk
Aan de ene kant wordt je dood gegooid met badeend geluiden en met een Frozen remix, aan de andere kant komen ze met dit soort parels en leuke tracks als Wodka en Tequila.
Die gasten doen gewoon waar ze zin in hebben, ze trollen de halve scene gewoon geloof ikULTIMO wrote:Bij Tweekaz weet je helaas nooit zo goed waar je aan toe bent.
Op de he-ho forcerende midintro na vind ik deze wel lekker eigenlijk. Had misschien een iets andere melodie gebruikt mogen worden dan in het origineel.
Last edited by Qydos on 06 Feb 2017 21:05, edited 3 times in total.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Dit had mij live echt zo prachtig geleken. Klinkt in ieder geval als een leuk plaatje, melodie van het origineel is bazig, dus dat helpt. 
Dus gvd titel aanpassen gvd!!Qydos wrote:
Heel gaaf deze tool! Leuke twist aan het origineel gegeven, waar ik erg fan van ben! 
ULTIMO wrote:Dit is in ieder geval heerlijk
Beetje kazig inderdaad en dat maakt mij ook niet veel uit maar kom op.. die mid? Het is 2017..
Toepasselijk, leuk gevonden van ze wel.
Haha zo had ik er nog niet eens over nagedacht, wel grappig iddThaBomba. wrote:Toepasselijk, leuk gevonden van ze wel.
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013