Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F*cking vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht live echt dat het 3 dezelfde stukken waren, hoe ver was ik wel niet weg :lol:
Klapte er live echt geniaal op :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:13 
 
Hardtraxx Elite

haha ik schrok er gewoon van, dit was zooooooooooo dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2012 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
haha ik schrok er gewoon van, dit was zooooooooooo dik!

Precies dit dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was idd heel vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit ging inderdaad echt kneiterhard! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan me deze niet meer herinneren? :huh:

draaide ze deze aan het begin?

zal wel bij de wc's gestaan hebben ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:37 
 
Hardtraxx Newbie

Bij dat stukje van B-front werd je gewoon omver geblazen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 13:28 
 

Hier bestaat 1 smiley voor: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

wat een geweld :drool: dat het gebouw nog stond :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
wat een geweld :drool: dat het gebouw nog stond :woot:

Stadion bedoel je :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 16:40 
 

Een stadion is toch ook een gebouw? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oke oke xd zieke track overigens
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoop zo dat dit een free release wordt :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2012 21:58 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Een stadion is toch ook een gebouw? :D


+1

OT: wat een gruwelijk vet stuk muziek dit :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 13:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Kan me deze niet meer herinneren? :huh:

draaide ze deze aan het begin?

zal wel bij de wc's gestaan hebben ofzo


Dit was tijdens de aankondiging van Team Blue, damn wat ging ik kneiterhard los op dat stukje van B-Front :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar dit is toch echt nr 13. van hun set :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Maar dit is toch echt nr 13. van hun set :P


Ben ik dan met de aankondiging in de war? :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 18:26 
 
Hardtraxxer

dit is toch echt dikke porno! :love:
jammer dat ik dit gemist heb :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 23:23 
 

SvonD schreef:
dit is toch echt dikke porno! :love:
jammer dat ik dit gemist heb :(

Bij mijn weten is dit nog steeds hardstyle en geen porno.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:33 
 
Hardtraxx Newbie

Ze eindigen gewoon met Psycho ( Chris One ), Magic ( B-Front ) en als laatste Pattern 2 ( The R3belz ). Hoe durven ze? Dit is echt te gevaarlijk xD pfff kan me geen beter einde voorstellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:28 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

OoO-OoO schreef:
Ze eindigen gewoon met Psycho ( Chris One ), Magic ( B-Front ) en als laatste Pattern 2 ( The R3belz ). Hoe durven ze? Dit is echt te gevaarlijk xD pfff kan me geen beter einde voorstellen.


Dat was inderdaad een behoorlijk gevaarlijke afsluit-formule :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hans erik 3 schreef:
Vette tool! Gelukkig dat Thera niet in dat team zat, anders zou hij echt kut zijn.


Oei je zit echt op 99% bij mij.. Hoop voor jouw dat ik die 1 % d'r niet bij krijg. :list:
_______________________________________

Free release deze aub!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks