Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 17:45 
 

OoO-OoO schreef:
Ze eindigen gewoon met Psycho ( Chris One ), Magic ( B-Front ) en als laatste Pattern 2 ( The R3belz ). Hoe durven ze? Dit is echt te gevaarlijk xD pfff kan me geen beter einde voorstellen.

Dat is inderdaad een vrij gevaarlijke mix! explosief goedje :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hans erik 3 schreef:
Vette tool! Gelukkig dat Thera niet in dat team zat, anders zou hij echt kut zijn.

haha wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 18:27 
 
Hardtraxxer

Spablauw schreef:
SvonD schreef:
dit is toch echt dikke porno! :love:
jammer dat ik dit gemist heb :(

Bij mijn weten is dit nog steeds hardstyle en geen porno.


zucht... bijdehandjes gegeten? nerd.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 06:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bfront draaide deze vanavond _0_ echt wat een gave trackĀ”
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag nog is gehoord :worship:
Hebben :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 18:42 
 
Hardtraxx Addict

deze tool luister ik gewoon elke dag ondanks dat hij in LQ is te horen!
Dit is zoals ik hardstyle wil hebben :woot:
Zo lomp, zo ziek..pffff, heb hier 2 woorden voor:
FREE RELEASE!!!!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 01:51 
 
Hardtraxxer

Analoxx schreef:
deze tool luister ik gewoon elke dag ondanks dat hij in LQ is te horen!
Dit is zoals ik hardstyle wil hebben :woot:
Zo lomp, zo ziek..pffff, heb hier 2 woorden voor:
FREE RELEASE!!!!!! :love:


jup.. dat ja haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 03:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flinke bump!
Weet iemand of die nog gereleased wordt? :0
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks