Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:20 
 
Hardtraxxer

Artiest: Rigby

Track(s): Earth Meets Water (Wildstylez Remix)

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Interesse voor Wildstylez een beetje verloren de laatste tijd eigenlijk, kicks als ze op hun hoogst zijn hebben ook helemaal geen kracht meer. Toch jammer, want kon altijd wel genieten van Wildstylez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 21:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al die bootlegs en YoS-achtige dingen van Wildstylez zijn gewoon niet voor mij weggelegd, vind er echt niks aan. Terwijl ik een Timeless EP weer geniaal vind, dus geniet zeker nog wel van (een deel) van zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Al die bootlegs en YoS-achtige dingen van Wildstylez zijn gewoon niet voor mij weggelegd, vind er echt niks aan. Terwijl ik een Timeless EP weer geniaal vind, dus geniet zeker nog wel van (een deel) van zijn tracks.

Kan me hier wel in vinden ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wachten op de HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Ik vind dit echt niet slecht klinken hoor! Hele sterke synth als je het mij vraagt, fijne simpele melodie ook waarbij de lijn van de kicks ervoor zorgt dat het heel gevarieerd klinkt. De kicks maak ik me geen zorgen om bij Joram, ook die hogere pitch niet. Vocalen klinken verder goed verwerkt in de track, storen me namelijk totaal niet ondanks dat ik ze bij het origineel nogal overdreven vind doordat ze daar langzamer worden gezongen. Ik luister nog eens als er een betere sample is, maar de interesse is zeer zeker gewekt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 00:12 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylez 8 april schreef:
Wildstylez 9 april schreef:
Earth Meets Water goosebumps all over!! @Rigbymusic.

Today is all about meetings and a very interesting remix! :)


Denk dat dit de remix is van het orgineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar weinig producers vind ik goede bootlegs maken maar Wildstylez is daar absoluut 1 van de beste in! Melodie staat als een huis, vocals netjes verwerkt, prima! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 01:01 
 
Hardtraxxer

Wat ik me er nog van kan herinneren was dat ik het nummer heel traag in opbouw vond.
Liever platen als Soundstorm maar eerst deze in hq beluisteren voor ik een definitief oordeel geef ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 12:04 
 
Hardtraxxer

Klinkt lekker zegggg :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 20:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Maar weinig producers vind ik goede bootlegs maken maar Wildstylez is daar absoluut 1 van de beste in!


True!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeej weer een ellenlange break met muziek die niks met HS te maken heeft.

Kicks gaan ook weer hoger dan de euromast

Lekker bezig hoor >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 19:29 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 19:52 
 

Ik vind hem leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Al die bootlegs en YoS-achtige dingen van Wildstylez zijn gewoon niet voor mij weggelegd, vind er echt niks aan. Terwijl ik een Timeless EP weer geniaal vind, dus geniet zeker nog wel van (een deel) van zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 09:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is echt saai..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, als je zulke nummers gaat remixen, dan ben je toch echt zwaar inspiratieloos om eigen nummers te maken :sleep: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 14:46 
 

Paultheone schreef:
Wow, als je zulke nummers gaat remixen, dan ben je toch echt zwaar inspiratieloos om eigen nummers te maken :sleep: :sleep:


Dikke vette CARE
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 14:50 
 
Hardtraxx Newbie

JEFSKIII schreef:
Ik vind hem leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Maestro N schreef:
Al die bootlegs en YoS-achtige dingen van Wildstylez zijn gewoon niet voor mij weggelegd, vind er echt niks aan. Terwijl ik een Timeless EP weer geniaal vind, dus geniet zeker nog wel van (een deel) van zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 07:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yup, hij was zojuist op 3FM. Klonk echt beresterk, supergave remix!

http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/gemist/uitzending/ug/238798

Start ongeveer op 1:25:25
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 10:46 
 

aapjesloeruh schreef:
JEFSKIII schreef:
Ik vind hem leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 11:00 
 

Zeg wat je wilt, maar dit is toch een ijzersterke remix imo, radio of niet, niets mis mee.

Maargoed, nu krijgen we vast een stel huilende mensen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 11:02 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijke remix weer! Die wildstylez flikt het hem weer! :love:
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks