Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:50 
 
Hardtraxxer

Origineel, een kick slapper dan de snare. Verder vind ik dat Wildstylez maar onder een ander alias house moet gaan maken, zelfde geldt voor de Noisecontrollers.

Dit is puur een gooi naar de top 40, je kunt me niet vertellen dat dit de muziek is wat hij het liefste maakt, dan was hij hier al veel eerder mee begonnen.

Jammer dat zulke iconen het voor trouwe aanhang, maar vooral ook voor zichzelf verpesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker trackje hoor. Zonde van de slappe kick maar voor de rest prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 22:45 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het origineel stukken beter. Luistert gewoon lekker weg in bijvoorbeeld, de auto of de trein. Nummer mist alleen wat kracht om als remix sterk uit de verf te komen. Maar goed, de radio zenders zitten zo diep bij Joram in zijn reedt dat ook dit nummer wel helemaal grijsgedraaid gaat worden.

Wat vindt zijn moeder hier eigenlijk van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aaah de HQ.
Lekker bezig wildstylez! volgende collab word met hakkuhbar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 23:47 
 

Al zou die een collab maken met David Guetta, wat kan jullie dat bommen, wat een gejank zeg de laatste tijd :worship:
Wen er maar gewoon aan dat Hardstyle breder en populairder word, is met de House enzo ook gebeurd, en hoor je daar nog iemand over? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 23:56 
 
Hardtraxxer

Met de release van de Timeless EP was iedereen hier nog vol lof over joram en nu ineens dit gejank weer als hij n iets toegankelijker plaatje maakt... ga eens met de tijd mee :) het zit hier echt vol met mensen die niet willen accepteren dat hardstyle breder is dan theracords en spoontech etc. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 00:01 
 
Hardtraxx Veteran

Backstabber schreef:
ga eens met de tijd mee :)

Zucht... Ga eens met je tijd mee? Je moet dus blijkbaar je smaak aanpassen aan de heersende trend? Er zijn ook nog daadwerkelijk mensen die niet hun smaak bijstellen aan wat er op dit moment hip is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 00:05 
 
Hardtraxxer

chicken schreef:
Backstabber schreef:
ga eens met de tijd mee :)

Zucht... Ga eens met je tijd mee? Je moet dus blijkbaar je smaak aanpassen aan de heersende trend? Er zijn ook nog daadwerkelijk mensen die niet hun smaak bijstellen aan wat er op dit moment hip is.


Heb het niet over smaak, meer over het feit dat mensen niet willen accepteren dat dit gewoon mainstream HARDSTYLE is anno 2013 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
chicken schreef:
Backstabber schreef:
ga eens met de tijd mee :)

Zucht... Ga eens met je tijd mee? Je moet dus blijkbaar je smaak aanpassen aan de heersende trend? Er zijn ook nog daadwerkelijk mensen die niet hun smaak bijstellen aan wat er op dit moment hip is.


Heb het niet over smaak, meer over het feit dat mensen niet willen accepteren dat dit gewoon mainstream HARDSTYLE is anno 2013 :)


Tja en blijkbaar mainstream hardstyle dat veel mensen niet kunnen waarderen op dit forum (en ook elders). Dat is hun (en mijn) goed recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 09:57 
 

Backstabber schreef:
chicken schreef:
Backstabber schreef:
ga eens met de tijd mee :)

Zucht... Ga eens met je tijd mee? Je moet dus blijkbaar je smaak aanpassen aan de heersende trend? Er zijn ook nog daadwerkelijk mensen die niet hun smaak bijstellen aan wat er op dit moment hip is.


Heb het niet over smaak, meer over het feit dat mensen niet willen accepteren dat dit gewoon mainstream HARDSTYLE is anno 2013 :)


Waarom zouden we dat moeten willen? Ik kan dit ook geen hardstyle noemen helaas. Als ik deze plaat live hoor dan blame ik het toch wel on the music dat ik stilsta.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik was toch wel een hele grote Wildstylez fan altijd, maar hier wordt ik ook niet vrolijk van. Leuk voor hem dat hij zulke nummers kan maken en er geld mee kan verdienen, maar hopelijk blijft hij af en toe nog wel pareltjes maken naast deze popmuziek. (die collab met Max Enforcer geeft mij ook weer hoop dat Joram diep van binnen nog wel weet hoe het moet) Straks heeft ie genoeg in zijn spaarpot en kan die zich weer richten op echte muziek :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 11:02 
 
Hardtraxx Veteran

Brainweavers schreef:
Straks heeft ie genoeg in zijn spaarpot en kan die zich weer richten op echte muziek :thumbsup:

Ik vraag het me af. Je pensioenpotje kan immers nooit groot genoeg zijn en nu hij aan het geld geroken heeft... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 11:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bij de laatste twee Wildstylez tracks zie ik nu zelfs al twee "crew members" zeggen dat ze het geen hardstyle meer vinden. Lijkt me nu toch wel een keer tijd voor een opdeling, het contrast binnen deze sectie wordt nu gewoon echt te groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:16 
 

Maestro N schreef:
Bij de laatste twee Wildstylez tracks zie ik nu zelfs al twee "crew members" zeggen dat ze het geen hardstyle meer vinden. Lijkt me nu toch wel een keer tijd voor een opdeling, het contrast binnen deze sectie wordt nu gewoon echt te groot.


Lijkt mij ook zeer verstandig. Aan de andere kant voed je de splitsing en ik weet niet of Hardtraxx daar verantwoordelijk voor wil zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Er staat mij iets van bij dat ik dit al eens eerder heb meegemaakt.
kuchghfnustylehardstylekuch
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Er staat mij iets van bij dat ik dit al eens eerder heb meegemaakt.
kuchghfnustylehardstylekuch


Komt omdat er weer exact hetzelfde gaande is als in 2007/2008. De generatie die rond die periode opkwam is het niet meer eens met de sound van nu. Net als dat de early-generatie toen het niet eens was met de sound die in 2007/2008 opkwam.

Het vermaakt mij echter wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vertel mij wat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Vertel mij wat xd


Jij bent er toch pas sinds 2010. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
patrickjeb schreef:
Jro_ schreef:
Staat hier ook prima onder hardstyle > nieuwe tracks.

Hier hoort het ook, maar
Jro_ schreef:
Blijf vooral wenden en keren
Maar het onderdeel wat het grotendeels Hardstyle maakt, ontbreekt hier wel heel erg


Het is maar net wat je gewend bent te horen en of je mee wilt met de revolutie. En misschien maakt deze track het voor mij juist wel lekker omdat het wat trance trekjes heeft.

Welke revolutie ?

Als je geen meeloper bent, ben je geen fan dus ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze kicks gaan me echt te ver, wat een slap gedoe.. Vocalen zijn lekker, maar als ik het daarvoor moet doen luister ik wel naar de track van Rigby zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:48 
 

Dakpan schreef:
Lyst schreef:
Vertel mij wat xd


Jij bent er toch pas sinds 2010. :cool:


2009 is de bom. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Dakpan schreef:
Lyst schreef:
Vertel mij wat xd


Jij bent er toch pas sinds 2010. :cool:


2009 is de bom. :cool:


Sowieso. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 13:40 
 
Hardtraxxer

Leuke track, maar valt niet onder de categorie Hardstyle meer met die kicks. :sick: Jammer, gaat een beetje de showtek kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez..... zucht. Dit zal ongetwijfeld weer op de radio komen, zo krijgen ze een verkeerd voorbeeld van het genre. Het word niet voor niet HARDstyle genoemd. En HARD is dit absoluut niet, ik noem dit eerder Softstyle. Ik hoor de kicks niet eens, behalve als ze pitchen. Verder gewoon erg zwakke en saaie melodie. Nee, dit is echt helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Deze kick-edit die ik op Harderstate vondt zorgt ervoor dat het al meer op hardstyle begint te lijken.
http://www20.zippyshare.com/v/78031623/file.html
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks