Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 12:11 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

Niks voor mij dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 12:59 
 
Hardtraxxer

iMark schreef:
Niks voor mij dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tja wat moet je hier nu mee...
Vocals zijn kut melodie is te doen maar niets speciaal en de kicks worden ook maar slapper en slapper :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wildstylez :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Wow, als je zulke nummers gaat remixen, dan ben je toch echt zwaar inspiratieloos om eigen nummers te maken :sleep: :sleep:


Ik denk dat het fantastisch is om gevragen te worden of je voor hun een remix wilt doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:48 
 

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 22:21 
 
Hardtraxx Addict

Vind hem best leuk, iig een stuk beter dan het Intents anthem :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is gewoon een heerlijk euforisch plaatje :thumbsup: Laat maar komen op de radio! Eindelijk wat lekkere muziek erop tijdens werk :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Paultheone schreef:
Wow, als je zulke nummers gaat remixen, dan ben je toch echt zwaar inspiratieloos om eigen nummers te maken :sleep: :sleep:


Ik denk dat het fantastisch is om gevragen te worden of je voor hun een remix wilt doen.


gevraagd? of zelf de rechten ervoor gekocht hebben/ aangeboden hebben om de remix te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best aardig maar nog steeds geen reden om weer setjes van hem op feestjes te bezoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 15:28 
 

Lekker plaatje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmmm totaal niets voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 16:19 
 
Hardtraxxer

Paultheone schreef:
Wow, als je zulke nummers gaat remixen, dan ben je toch echt zwaar inspiratieloos om eigen nummers te maken :sleep: :sleep:


Waarom heeft hij weer 3 nieuwe tracks dan? collabs waarvan een met een zanger is dus alleen de vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Doet het nog beter dan het Intents Anthem maar dat zegt meer over die plaat denk ik. Vond die Coldplay bootleg leuker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran

ik vond wildstylez altijd de melodyman.. echt zwaar geniale melodieen namelijk maar dat begint nu echt te zakken..
vind dit echt niks aan.. laat hem maar weer een plaat als ' Push That Feeling' maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 22:05 
 
Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Ik vind hem leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:


Is dit hardstyle publiek? of is hij eindelijk op de plek waar hij hoort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo man ! Dat openminded house publiek gaat echt keihard los man !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 04:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Melodie is nice, maarja daar hebben we rigby voor te bedanken. Kicks kan ik niet echt over oordelen nog. Klinkt zo wel ok, alleen de break is best wel lang.

Over dat publiek. Ja dat krijg je als je zulke nummers maakt voor zulk publiek. Die staan alleen een beetje half te springen of met hun handjes te zwaaien.

Of zoals de MC zegt, VIP HAKKUH -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 20:15 
 
Hardtraxx Elite

Wat is dit nou toch weer joh.. Ik had echt nee gezegd tegen zo'n remix. Dit is toch geen hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:37 
 
Hardtraxxer

Line-up waar hij moest draaien was de volgende:
12:00 - 13:30: Bjorn Wolf
13:30 - 14:45: Franky Rizardo
14:45 - 16:00: Firebeatz
16:00 - 17:15: Basto
17:15 - 18:15: Wildstylez
18:15 - 19:30: Live: Shermanology
19:30 - 20:30: JoeySuki
20:30 - 21:45: Bassjackers
21:45 - 23:00: Mightyfools
MC: Boogshe & MC: Mitch Crown
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

538 | Mark Labrand ツ ‏@labrando
Citaat:
In #MTOKT: @Rigbymusic- Earth Meets Water (@wildstyleznl) remix! SMS 5380, bel 0909 3000 538 of tweet #maken of #kraken naar mij. #np

Zal wel gemaakt worden, we hebben er weer eentje bij! :]

OT: leuk plaatje, kicks hadden wel wat harder gemogen, eentje à la Push The Feeling / Single Sound zou hier geen slechte combinatie zijn, imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 21:54 
 

Volgens mij zeide ze laatst op de radio dat deze volgende week uit kwam, dat meende ik te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2013 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez, ooit mijn favoriete artiest............ (Vul zelf maar in wat in)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks