Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Rolofss schreef:
hotymoty schreef:


Is dit hardstyle publiek? of is hij eindelijk op de plek waar hij hoort?


:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez Twitter schreef:
Gisteren is mijn remix voor @Rigbymusic Earth Meets Water "gemaakt" met 82% bij @538 @labrando
Bedankt voor het stemmen iedereen!!! :)


Nette score, zal komende tijd dus wel veel op de radio komen denk ik..!
Over de track zelf: die boeit me niet heel erg eerlijk gezegd, maar de climax klinkt opzich wel fijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 17:32 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind hem best lekker klinken, mij boeit het niet of hij nou op de radio gedraaid wordt of niet. Gewoon lekker euforisch plaatje waarvan de melodie in je kop blijft hangen XD en wat goed werkt op de festivals......
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze vind ik een stuk erger dan yos, wat een meuk dit zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



HQ gevonden op youtube :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Deze vind ik een stuk erger dan yos, wat een meuk dit zeg...

Vond YOS nog best een prima plaat om steeds voorbij te horen komen, maar dit is inderdaad niet veel soeps :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zouden mensen die normaal niet naar hardstyle luisteren door dit soort muziek niet gaan denken dat hardstyle simpele muziek is? Want hoewel het technisch goed in elkaar steekt, klinkt het echt heel simpel. Niet echt de beste reclame voor het genre.

Het hardstyle-tempo, de kick en synth voegen mijns inziens echt weinig toe aan het origineel. Synth is echt heel matig. Ik denk zelfs dat ik het origineel leuker vind, nu ik die net even beluisterd heb. En dat terwijl ik het origineel nooit zou luisteren, want ik hou niet van jengelmuziek. I r confuse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 23:07 
 
Hardtraxx Addict

kakabeeyo schreef:


HQ gevonden op youtube :)


Neejoh, deze heb je gewoon een pagina terug gevonden :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin steeds meer te te twijfelen aan de uitspraak dat artiesten muziek maken vanuit hun hart..

Dit is gewoon bijzonder goedkoop scoren om weer een zak met geld binnen te halen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:22 
 

93Wesley93 schreef:
Begin steeds meer te te twijfelen aan de uitspraak dat artiesten muziek maken vanuit hun hart..

[b]Dit is gewoon bijzonder goedkoop scoren om weer een zak met geld binnen te halen. >.</[b]


Wat moeten ze dan, vakkevullen bij Jumbo? :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je snapt me toch wel wijsneusje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 17:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
93Wesley93 schreef:
Begin steeds meer te te twijfelen aan de uitspraak dat artiesten muziek maken vanuit hun hart..

[b]Dit is gewoon bijzonder goedkoop scoren om weer een zak met geld binnen te halen. >.</[b]


Wat moeten ze dan, vakkevullen bij Jumbo? :yawn:


>.< ze krijgen nog altijd genoeg binnen voor boekingen. vooral de oudere garde: headhunterz, wildstylez, noisecontrollers. etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 17:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:41 
 
Hardtraxx Addict

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:44 
 

Lekker plaatje in het jasje van mijn favoriete stijl. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omg hij is nu ook op Slam FM >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou dit de track zijn waar Frontliner het over had? Dat hij er voor gevraagd was maar dat ze eisen stelden waar hij niet aan wou voldoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 19:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The money from within :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Luister 'm nu pas weer, inderdaad wel een erg zwakke plaat, los gezien van het feit dat het mijn smaak niet is.

Toch enigszins raar/jammer om te zien dat hij ook dit soort tracks maakt. Maar goed, zoals eerder gezegd laat hij ook zien dat ie nog wel kwalitatief sterke tracks kan maken met een Timeless E.P. dus hoop maar weer op zoiets binnenkort. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik aan wildstylez denk, denk ik aan push that feeling, a complex situation, kyhu, clubbin, project one, huh? etc. Maar dit, dit is belachelijk die kicks zijn door een amateur gemaakt volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 20:57 
 
Hardtraxxer

Dit kun je toch geen hardstyle meer noemen >.< :cry: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:03 
 

Cruelty schreef:
Jro_ schreef:
Lekker plaatje in het jasje van mijn favoriete stijl. :thumbup:

Zoek dan een house/trance forum?


Blijf vooral wenden en keren, het blijft een hardstyle-track. :)
Staat hier ook prima onder hardstyle > nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Staat hier ook prima onder hardstyle > nieuwe tracks.

Hier hoort het ook, maar
Jro_ schreef:
Blijf vooral wenden en keren
Maar het onderdeel wat het grotendeels Hardstyle maakt, ontbreekt hier wel heel erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:42 
 

patrickjeb schreef:
Jro_ schreef:
Staat hier ook prima onder hardstyle > nieuwe tracks.

Hier hoort het ook, maar
Jro_ schreef:
Blijf vooral wenden en keren
Maar het onderdeel wat het grotendeels Hardstyle maakt, ontbreekt hier wel heel erg


Het is maar net wat je gewend bent te horen en of je mee wilt met de revolutie. En misschien maakt deze track het voor mij juist wel lekker omdat het wat trance trekjes heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een troep. Ga ook niet de moeite nemen om het te onderbouwen, aangezien de reden toch wel overduidelijk is. Nog een naam om definitief te mijden op festivals.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks