Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:14 
 
Hardtraxxer

hardstyle-releases/a-records-unleashed-once-again-a-records-t38120.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo ken ik Ran-D weer ! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Weer een standaard plaat van Ran-D...
toch even wachten op hq.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 20:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

fucking dubbelpost >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 21:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt op het eerste gehoor weer totaal niet boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 22:03 
 
Hardtraxxer

Standaard Ran-D 13 in een dozijn meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 23:48 
 
Hardtraxxer

klinkt opzich wel aardig, afwachten in HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 23:53 
 

mrbubble456 schreef:
Standaard Ran-D 13 in een dozijn meuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwhua, klinkt weer als een standaard Ran-D plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Mwhua, klinkt weer als een standaard Ran-D plaat

Waar ik vroeger echt naar zijn sets uit keek, is hij opgegaan in de cheesestyle eenheidsworst helaas.
Hopelijk zet hij nog ergens een dikke onderscheidende set neer !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 08:48 
 
Hardtraxxer

better quality ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 08:54 
 
Hardtraxx Addict

Fijn plaatje, leuk die uithalen in de climax, beetje standaard vocals, dat wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 10:41 
 
Hardtraxx Elite

Kan dit zeker wel waarderen, leuke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo, de eerste Ran-D sound ooit die ik vet vind at 0.26! Voor de rest kan ik hier niet echt naar luisteren, totaal niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Fijn plaatje, leuk die uithalen in de climax, beetje standaard vocals, dat wel :)

Dit :) Positief verrast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:32 
 
Hardtraxx Addict

zo slecht is hij nu ook weer niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het wel wat hebben.. zal hem vaker moeten luisteren maar het klinkt op het eerste gehoor niet slecht! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

I fucking need you? :lol:
Kicks klinken helaas niet geweldig, intro-screeches zijn wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg leuk, ver boven gemiddeld van Ran-D. Alleen ben niet fan van de vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 15:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoge pitchkick is niet aan mij besteed maar het lijkt erop dat Ran-D zich redelijk heeft hersteld nadat ik vorig jaar letterlijk geen enkel nummer van hem boeiend vond. Dit klinkt zeker goed en ook niet dertien in een dozijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 16:05 
 
Hardtraxx Addict

Welk gedeelte aan deze track klinkt dan als 13 in een dozijn standaard Ran-D? Ik vind dit juist anders klinken dan wat ik normaal van 'm gewend ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

LEKKER!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:16 
 
Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Weer een standaard plaat van Ran-D... :/
toch even wachten op hq.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks