Zo super dit, overal kippenvel. Die kickrolls in de mid 
Related topics
- View the latest post: Warface - I Need You (Electric Dreams Edit)
- View the latest post: Polish Punisher - All You Need (H4HR004)
- View the latest post: Cardination - Need You (SSR121)
- View the latest post: MAYTHOR - I NEED YOU (TCLABS134)
- View the latest post: Serzo & D-Charged - All You Need (DWX1454)
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
- View the latest post: Headhunterz - Psychedelic (Monochromatic Edit)
- View the latest post: RUTGER VAN BARNEVELD - ZWOELE ZOMERNACHTEN (THE VISION HARDSTYLE BOOTLEG)
Moderators
-
DHardtraxxer
- 116 posts member since 2014
- last seen May 2020
die 2e drop is lekkaaaa 
-
B
Ben deze de laatste tijd heel erg gaan waarderen. Zal waarschijnlijk pas meer info over uitkomen als dat nieuwe label bekend word gemaakt 
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
bloemkool wrote:Ben deze de laatste tijd heel erg gaan waarderen. Zal waarschijnlijk pas meer info over uitkomen als dat nieuwe label bekend word gemaakt
Mid gedeelte doet me denken aan een Tiesto nummer, weet iemand welke?
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Deze werd weer gedraaid op Defqon, en ik moet zeggen dat ik hem toch wel heel erg lekker vind klinken, weet iemand of die ooit gereleased gaat worden?
Zal ongetwijfeld gereleased worden in de komende Roughstate releases.hardstyle007 wrote:Deze werd weer gedraaid op Defqon, en ik moet zeggen dat ik hem toch wel heel erg lekker vind klinken, weet iemand of die ooit gereleased gaat worden?
bramversluis129 wrote:Nou nog iets bekend over deze track?
iRon wrote: Zal ongetwijfeld gereleased worden in de komende Roughstate releases.
Kan naar free releases: https://www.wetransfer.com/downloads/57 ... 122/862178
De break is vet maar verder vind ik hier weinig speciaal aan.
Toch geen rechten gekregen om deze officieel te releasen dus. Blijf dit een hele vette plaat vinden: vol energie 
Zo lang gewacht op de release van deze plaat 
Apart dat Deepack het wel voor elkaar kreeg dan..kevin-field wrote:Toch geen rechten gekregen om deze officieel te releasen dus.
Volgens mij kiezen sommige artiesten/labels ervoor om het risico op copyright claims voor lief te nemen.yowan wrote:Apart dat Deepack het wel voor elkaar kreeg dan..kevin-field wrote:Toch geen rechten gekregen om deze officieel te releasen dus.
-
J
Yes lekker plaatje! 
Die break is vet, had daarna wel wat meer verwacht helaas 
iemand hier een nieuwe link? heb de afgelopen dagen onder een steen gelegen en de link werkt nu niet meer...
Sterke break en climax
alleen die intro's/ outro's zijn na 56 jaar wel aan vernieuwing toe
Rebirth Raw Classics bump
Heeft iemand deze nog?
Heeft iemand deze nog?
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 3 days ago