Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 13:56 
 

Gave plaat, maar zal vast wel weer een eeuwigheid duren voor de release, dus dan is die al geen klap meer aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt als de uithaal van een pauw in een hardstyle screech xd ik vind het niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 14:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Klinkt als de uithaal van een pauw in een hardstyle screech xd ik vind het niks...

Haha idd, vind het ook niet helemaal lekker klinken, maar misschien moet ik er nog aan wennen. Tweede climax klinkt wel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Heel erg goed deze! Goede sounds, fijne drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Begint steeds fijner te klinken deze track :thumbup:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks