Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Ran-D - I Need You (A2REC054)

Label: A² Records
WEB release: 11/09/2013

Tracks:
I Need You

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 17:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker plaatje met die uithalen in de climax! :thumbsup:
Vocals vind ik hier wel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

I fucking need you! Vocals zijn kut, rest nog wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hieruit maak ik op: album krijgt radio edits en elke track krijgt een aparte release, itt de samplers bij de eerste Unleashed. Jeuj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Hieruit maak ik op: album krijgt radio edits en elke track krijgt een aparte release, itt de samplers bij de eerste Unleashed. Jeuj.


Mooi toch, hoe meer radio edits hoe meer tracks er op een cd passen!

Track is erg dik, zoals hierboven al gezegt, die uithalen zijn heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Steffnov schreef:
Hieruit maak ik op: album krijgt radio edits en elke track krijgt een aparte release, itt de samplers bij de eerste Unleashed. Jeuj.


Mooi toch, hoe meer radio edits hoe meer tracks er op een cd passen!


En hoe langer je na het album mag wachten tot vers materiaal :P Zeker A² kennende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ach, die 50 amateur dj's die full releases nodig hebben om te kunnen mixen kunnen mij een zorg zijn, op mijn iphone heb ik liever radio edits ipv full tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Ach, die 50 amateur dj's die full releases nodig hebben om te kunnen mixen kunnen mij een zorg zijn, op mijn iphone heb ik liever radio edits ipv full tracks.

ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ach, die 50 amateur dj's die full releases nodig hebben om te kunnen mixen kunnen mij een zorg zijn, op mijn iphone heb ik liever radio edits ipv full tracks.

Original mixes zijn gewoon fijn om mee te teasen en radio-edits hebben vaak geen outro's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een goed intro/outro is nooit weg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hieruit maak ik op: album krijgt radio edits en elke track krijgt een aparte release, itt de samplers bij de eerste Unleashed. Jeuj.

Ik snap de reden niet echt. Om meer geld te verdienen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Steffnov schreef:
Hieruit maak ik op: album krijgt radio edits en elke track krijgt een aparte release, itt de samplers bij de eerste Unleashed. Jeuj.

Ik snap de reden niet echt. Om meer geld te verdienen?

A² released al tijden alleen maar 1-trackers. Zal zijn om dan elke track maximaal (theoretisch) in de aandacht te krijgen, ipv dat bij een 3-tracker de beste (lees: commercieel aantrekkelijkste) track alle aandacht krijgt. Maar in de praktijk werkt dat, ondanks wat labels willen beweren, anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2013 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals :sick:
Verder ligt die mid me echt niet, net zoals eigenlijk bij bijna alle platen van Ran-D. De de melodie en climax vind ik dan wel echt heerlijk, daardoor krijgt deze track van mij toch nog net een voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 11:40 
 

Ik snap niet zo goed waarom iedereen die uithalen zo vet vind! Gaat me allemaal wat te hoog en ik vind ze ook weinig drive bevatten. En dan heb ik het nog niet over die verschrikkelijke vocals! Kutplaat :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eindelijk weer es een plaat van Ran-D die echt heel vet is. Die vocalen blijven de hele tijd in m'n hoofd zitten en die uithalen in de climax zijn fucking heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sfeer die voor de midintro opgeroepen wordt is prachtig! Leuke plaat van Ran-D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 20:10 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Eindelijk weer es een plaat van Ran-D die echt heel vet is. Die vocalen blijven de hele tijd in m'n hoofd zitten en die uithalen in de climax zijn fucking heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 21:27 
 
Hardtraxx Elite

De eerste climax is echt genieten, leuke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2013 22:27 
 
Hardtraxx Veteran

Plaat met een raar sfeertje, zeker in de climax.. Moet er even aan wennen, dus maar eens wat vaker luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelooflijk goed deze.

Mid-intro lekker simpel, maar wel energiek. Lekkere uithalen van de screeches en die stem van Adaro klinkt er vet bij. Break is spacend, stem van Adaro past er wederom supergoed bij naar mijn mening. Melodie is ook prima, wát een sounds trouwens :loving:
1e climax is te bizar voor woorden, iedere keer weer kippenvel over m'n hele lichaam door die uithalen en het omlaag gaan van de melodie.
2e climax rolt er ook weer heerlijk in, en wederom: die sounds :huh: Zo fijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 15:48 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Ongelooflijk goed deze.

Mid-intro lekker simpel, maar wel energiek. Lekkere uithalen van de screeches en die stem van Adaro klinkt er vet bij. Break is spacend, stem van Adaro past er wederom supergoed bij naar mijn mening. Melodie is ook prima, wát een sounds trouwens :loving:
1e climax is te bizar voor woorden, iedere keer weer kippenvel over m'n hele lichaam door die uithalen en het omlaag gaan van de melodie.
2e climax rolt er ook weer heerlijk in, en wederom: die sounds :huh: Zo fijn :worship:


Huh whut? Adaro? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 16:05 
 
Hardtraxxer

Op de cover staat unleashed once again, is dus een album sampler, wanneer kunnen we de tracklist van het nieuwe album verwachten.
Deze kwam toch uit in September meende ik??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D2kke_Bleek schreef:
Huh whut? Adaro? :huh:

Is volgens mij gewoon de stem van Adaro hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2013 22:00 
 
Hardtraxx Addict

Bazenplaat :worship: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2013 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Op de cover staat unleashed once again, is dus een album sampler, wanneer kunnen we de tracklist van het nieuwe album verwachten.
Deze kwam toch uit in September meende ik??

Lijkt me geen album sampler. Op de vorige Unleashed stonden ook een paar nummers die al uit waren gekomen voordat het album gereleased was.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle