Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt uit de uitzending van Headhunterz gisteren best goed eigenlijk! Sounddesign is zoals altijd bij Ran-D weer van absolute topkwaliteit, maar de track zelf vind ik ook interessant om te luisteren. Lekkere melodielijn!
Enige minpuntje vind dat de vocal iets TE vaak langskomt in de midintro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt in zn geheel al lekker (:
Ik kijk er naar uit om de hq te horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja! Vet! Eindelijk... Té lang geleden bij Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:30 
 
Hardtraxx Addict

Dikke vocals gebruikt zeg! Lang geleden dat ik sterke vocals als deze hoorde.
Passen ook goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 20:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
I fucking need you? :lol:
Kicks klinken helaas niet geweldig, intro-screeches zijn wel leuk.


Volgens mij wordt er gezegd: I really need you
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

waarom weet hij me niet te verrassen ? :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 21:14 
 
Hardtraxx Addict

Wat is deze lekker zeg :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
JVDM schreef:
I fucking need you? :lol:
Kicks klinken helaas niet geweldig, intro-screeches zijn wel leuk.


Volgens mij wordt er gezegd: I really need you

Hij zegt toch echt I fucking need you
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Klinkt uit de uitzending van Headhunterz gisteren best goed eigenlijk! Sounddesign is zoals altijd bij Ran-D weer van absolute topkwaliteit, maar de track zelf vind ik ook interessant om te luisteren. Lekkere melodielijn!
Enige minpuntje vind dat de vocal iets TE vaak langskomt in de midintro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:53 
 
Hardtraxx Elite

Faalhaas schreef:
Ebbie schreef:
JVDM schreef:
I fucking need you? :lol:
Kicks klinken helaas niet geweldig, intro-screeches zijn wel leuk.


Volgens mij wordt er gezegd: I really need you

Hij zegt toch echt I fucking need you

In het begin van het nummer: I really need you en later een enkele keer I fucking need you. Luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wow positief verrast !!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
In het begin van het nummer: I really need you en later een enkele keer I fucking need you. Luisteren.

Precies. Goed geluisterd van mij. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 21:37 
 
Hardtraxxer



54:04

beetje cheesy opbouw naar de climax, en dan verrast die hoog gepitchte screech een beetje :huh: Verder redelijk standaard Ran-D, niet echt iets geweldigs. Die lyrics zijn wel fucking irritant. Leuk, maar lang niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Climax is wel fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2013 22:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaaf nummer. Die uithalen in de climax zijn heel gaaf gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke screeches in de mid, geen vervelende vocal, vette break en vette opbouw naar de climax, mooie melodie en een héérlijke climax met prima kicks en een mooi screechpatroon. Kippenvel bij die downpitches :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

joah was hier al fan van sinds hij deze draaide bij hhz @ be at tv!!! heerlijke track! sounddesign strak, geen cheesy vocals, lekkere climax met veel drive, melodie is heel fijn samen met die soort anti
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is hoe ik mainstream het liefste zie! Lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Had bij het zien van de titel echt een janknummer verwacht met de standaard Ran-D vocal. Helemaal weg ben ik er niet van, maar het valt me alles mee.. Best een aardig plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Helemaal weg ben ik er niet van, maar het valt me alles mee.. Best een aardig plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 14:36 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Heerlijke screeches in de mid, geen vervelende vocal, vette break en vette opbouw naar de climax, mooie melodie en een héérlijke climax met prima kicks en een mooi screechpatroon. Kippenvel bij die downpitches :worship:

Precies dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 17:40 
 

Nee doet me weinig dit! Die vocals zijn rete irritant. De midintro lijkt veel op die van never scared, maar die van never scared vind ik veel meer drive bevatten. Het screechpatroon is zeker origineel en wel leuk, maar vind de screeches zelf niet veel bijzonder!

Never scared vond ik een leuk plaatje, maar verder weinig boeiende solo tracks meer van deze man :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer, zit echt enorm veel energie in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 15:16 
 

doet me niet zo veel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg gave plaat van Ran-D. Solo's van Ran-D zijn vaak erg goed. Toch mochten de kicks een tandje harder.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks