Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 20:50 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Radical Redemption & Tartaros

Track(s): One By One

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt ook veelbelovend :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 19:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeer benieuwd naar de HQ, klapt er nu al behoorlijk hard op! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een baas is het ook! :woot:
Zeer benieuwd naar z'n album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Wat een baas is het ook! :woot:
Zeer benieuwd naar z'n album.


Idd, ik ook echt zeer benieuwd. Van wat ik gehoord heb, kan alleen Rulers me niet bekoren. Dit klinkt ook weer bruut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

moooohooooi! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Radical Redemption ft. Tartaros - One by One
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt dik dit, benieuwd hoe die het live doet :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 01:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WTF!!!!! :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 10:54 
 
Hardtraxxer

Kippenvel :bomb: :bomb:

EDIT: Volgens mij zijn dit de brutal 3.0 kicks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 11:08 
 
Hardtraxx Addict

denk dat ik zijn nieuwe album echt 10x beter is dan zijn vorige :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo dan :oh: dit ook weer goed zeg... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De anti is denk ik wel tof, ben benieuwd naar HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
denk dat ik zijn nieuwe album echt 10x beter is dan zijn vorige :loving:

Daar is dan ook niet veel voor nodig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Geen poespas maar kicks. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 16:27 
 
Hardtraxx Addict


@1:09:46

Die kicks :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 16:55 
 
Hardtraxxer

:clap: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

De break duurt me net wat te lang maar die kicks maken dat eigenlijk ook wel weer goed. Hardstyle it is. Repeat it is. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk heerlijk heerlijk! :drool:
Blij dat ik die vocals naar Joey had gestuurd haha, resultaat is lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een lelijke kicks zeg, verder vind ik het meer hardcore dan hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk weer dit! :worship:
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks