Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze is erg lekker!
En die kicks zijn best te doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 13:23 
 
Hardtraxx Addict

Gurwelijk lekker dit :D
Dit was volgens mij ook de eerste track waarin hij dit kunstje vertoonde met die breaks continu :)
Vind dit ook een van de dikste platen van zijn album samen met God's Child, Everyone Has Died en Brutal 3.0! Wacht nog steeds op de preview van Spit On You (als deze ook echt zo heet dan haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

Beste plaat van RR tot nu toe, die kicks zijn smullen live :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Wat een lelijke kicks zeg, verder vind ik het meer hardcore dan hardstyle

oke!

Heerlijke plaat live om te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wist niet wat ik mee maakte toen ik deze track live hoorde. Zo ongelofelijk dik, voor mij zijn beste track op het album.

:bomb: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2013 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een zieke plaat is dit zeg! Misschien nog wel dikker dan God's Child, tering hey! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste kicks ooit! Zowel thuis als live. Grote kanshebber ook om track van het album te worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een :bomb: !
Samen met God's Child, Insanity en Brutal 3.0 sowieso de pareltjes van het album !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2013 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Jurheinen schreef:
Wat een lelijke kicks zeg, verder vind ik het meer hardcore dan hardstyle

oke!

Heerlijke plaat live om te horen.

Haha, heerlijk dit! Mijn mening over RR zijn tracks is echt ontzettend bijgesteld sinds Dominator
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2013 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Beste kicks ooit!

Deze man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 11:50 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Deze man :lol:


Deze man :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks :lol: Ik snap werkelijk waar niet wat iedereen nu zo bijzonder aan deze plaat vindt. Het klinkt gewoon saai, droog en dankzij de kicks vrij amateuristisch. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 13:16 
 
Hardtraxx Elite

Dit album wordt zo kut..... Alle tracks klinken echt zwaar ondermaats, amateuristisch, inspiratieloos en het lijk allemaal op elkaar. Dood, vederf en haat. Dit album is na zijn eerste album misschien wel een van de slechtste albums ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 13:54 
 
Hardtraxx Addict

Andromeda schreef:
Dit album wordt zo kut..... Alle tracks klinken echt zwaar ondermaats, amateuristisch, inspiratieloos en het lijk allemaal op elkaar. Dood, vederf en haat. Dit album is na zijn eerste album misschien wel een van de slechtste albums ooit.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 14:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Haha, heerlijk dit! Mijn mening over RR zijn tracks is echt ontzettend bijgesteld sinds Dominator

Dat was dan ook zon vette set. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 17:17 
 
Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Dit album wordt zo kut..... Alle tracks klinken echt zwaar ondermaats, amateuristisch, inspiratieloos en het lijk allemaal op elkaar. Dood, vederf en haat. Dit album is na zijn eerste album misschien wel een van de slechtste albums ooit.


Haters gonna hate :thumbup: Dit slaat nergens op dat moet je zelf ook wel weten neem ik aan? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2013 17:33 
 
Hardtraxx Elite

M-bition schreef:
Andromeda schreef:
Dit album wordt zo kut..... Alle tracks klinken echt zwaar ondermaats, amateuristisch, inspiratieloos en het lijk allemaal op elkaar. Dood, vederf en haat. Dit album is na zijn eerste album misschien wel een van de slechtste albums ooit.


Haters gonna hate :thumbup: Dit slaat nergens op dat moet je zelf ook wel weten neem ik aan? :aww:

Jij wilt zeggen dat de tracks op het album van hoogstaande kwaliteit zijn? Alle tracks bevatten een zelfde soort thema dus variatie is er ook niet veel te vinden. Bij prostitute neemt hij gewoon een hele kickpattern over. Met het slechtste album heb ik het natuurlijk over de "professionals". Ja dit is een van de slechtste albums ooit op een "professioneel"/"groot" label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 01:16 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner album was 3 keer zo slecht dan wat dit is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 10:41 
 
Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Frontliner album was 3 keer zo slecht dan wat dit is...

Frontliner album is inderdaad ook grote meuk. (De volgende ook ben ik bang :x )
Ik vind het gewoon allemaal onafgewerkt klinken. Alleen God's Child is vet. De rest heeft te geforceerde kicks en screeches. Opbouw duurt vaak veels te lang bij RR. Ik kan er wel naar luisteren, maar naar 1/2 nummers ben ik het al weer zat. Misschien omdat ik het nog nooit live heb meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo dood en verderf is het allemaal niet hoor. De hele melodie in deze lead al.. is toch niet dood en verderf man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2013 12:52 
 

Andromeda schreef:
Opbouw duurt vaak veels te lang bij RR. Ik kan er wel naar luisteren, maar naar 1/2 nummers ben ik het al weer zat. Misschien omdat ik het nog nooit live heb meegemaakt.


Live is deze opbouw meestal gruwelijk, zet een lekker sfeertje weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 02:10 
 

Ik ga deze ff lekker bumpen. Weet iemand waar de vocals vandaan komen? Het klinkt namelijk hetzelfde als de vocals in Insanity maarik weet het niet zeker.

Overigens vind ik de break het vetste stukje van dit nummer, vreemd genoeg. Die kicks doen me niet gigantisch veel, en de anti vind ik ook maar wat saai. Die melodie in combinatie met die vocals daarentegen vind ik echt ontzettend vet klinken.
Sowieso deze >>>>>>veel>> Prostitute.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 06:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Watchmen? Of is dat een andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 07:52 
 
Hardtraxxer

Is toch gewoon van SAW?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks