Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo heel veel aan op het 1e gehoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die MC mag de volgende keer even een keelsnoepje nemen, wat een zaag stem heeft die gozer.

Maarrrrrr, dit is nou zo'n track die ik zsm live wil mee maken :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Niet zo heel veel aan op het 1e gehoor.


Davey :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Niet zo heel veel aan op het 1e gehoor.


Dit.

Ik ben trouwens al lang op zoek naar een track van Radical Redemption die hij draaide op Reverze.

Met vocals zoals: Evacuate earth/the planet en dergelijke
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 16:43 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
Daveytl schreef:
Niet zo heel veel aan op het 1e gehoor.


Dit.

Ik ben trouwens al lang op zoek naar een track van Radical Redemption die hij draaide op Reverze.

Met vocals zoals: Evacuate earth/the planet en dergelijke


Radical Redemption & Crypsis - Atomic Warfare (hardbass 2013 edit)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze klonk me toch een partijtje gaaf live :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran

Dudejay schreef:
Vincent_ schreef:
Daveytl schreef:
Niet zo heel veel aan op het 1e gehoor.


Dit.

Ik ben trouwens al lang op zoek naar een track van Radical Redemption die hij draaide op Reverze.

Met vocals zoals: Evacuate earth/the planet en dergelijke


Radical Redemption & Crypsis - Atomic Warfare (hardbass 2013 edit)?


Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man, dit klinkt ook weer ontiegelijk dik zeg. De meeste nummers van het album bevallen mij tot nu toe goed zeg :worship: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niets aan. Snap echt niet waarom sommige mensen zo enthousiast zijn over dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een vervelende track zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:44 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Dit is echt gewoon pure porno (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Niets aan. Snap echt niet waarom sommige mensen zo enthousiast zijn over dit.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 15:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De kick is leuk, de rest vind ik niks aan. Niet al te boeiend nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
93Wesley93 schreef:
Niets aan. Snap echt niet waarom sommige mensen zo enthousiast zijn over dit.


:lol:


kun je wel om lachen, maar het speciale gaat ook compleet aan mij voorbij hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat die anti zo kort duurt! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 01:38 
 
Hardtraxx Newbie

Die hemelse kicks! Hij zou zeker niet misstaan ook niet in de Hardcore scene! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2013 23:32 
 
Hardtraxx Newbie

Heb hem op Hardshock in HQ gehoord.... man man man wat een beukplaat! Dat vraagt gewoon om extreem BeukGeweld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 19:23 
 
Hardtraxx Elite

Hemels!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaat, maar de opbouw naar de anti duurt me wel veel te lang..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Prima plaat, maar de opbouw naar de anti duurt me wel veel te lang..

Precies dat. Betrapte mezelf erop dat ik ongeduldig werd. :P Desalniettemin een erg vet nummer!

Letterlijk meer dan de helft van de preview is break/opbouw :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreselijk :( Wat een lelijke kicks zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die kicks juist gruwelijk. Dit is een track die mooi vol klinkt in tegenstelling tot veel andere tracks van zijn album. De opbouw duurt inderdaad veel te lang, maar vind 't qua afwerking, sounds en kicks echt heel dik wat Radical en Tartaros hier neer zetten.

Allen God's Child en/of Everyone Has Died kunnen hier overheen naar mijn mening. Dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2013 04:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met Meneer Lellebel eens, vind het echt vreselijk. Zit echt totaal geen kracht in die kicks imo.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks