Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd het gezeur om die kicks bij Radical Redemption. :( Deze zijn gewoon lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:42 
 
Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Altijd het gezeur om die kicks bij Radical Redemption. :( Deze zijn gewoon lekker!

Ga je dit in elk topic van RR verkondigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Parvuz schreef:
Altijd het gezeur om die kicks bij Radical Redemption. :( Deze zijn gewoon lekker!

Ga je dit in elk topic van RR verkondigen?

Uhm, als jij dat wil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Genieten dit _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2013 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel sick! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 00:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoop echt dat de melodie nog terug komt!
Maar dit klinkt al super dik :worship:

Maar wat heeft die MC een kut stem zeg! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heldig!!! De mc is inderdaad een klapmongool xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore op 152 bpm :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 09:54 
 
Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Hardcore op 152 bpm :yawn:


:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hele vette track :loving: Vind die "tokjes" tussen de kicks door ook heel vet gedaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 11:19 
 
Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Vind die "tokjes" tussen de kicks door ook heel vet gedaan :thumbsup:


Die doen t hem inderdaad :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 13:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Hardcore op 152 bpm :yawn:

Klopt wel. Ik ken die kick ook ergens van, eens zoeken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Niks mis met hardcore op 152 bpm :loving:
Steffnov schreef:
Klopt wel. Ik ken die kick ook ergens van, eens zoeken...

Gelukkig wordt daardoor deze track niet minder leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet dat het hem niet is, maar dit komt qua kick aardig in de buurt:



Alleen heb ik nu geen zin meer door te zoeken :P Oh, en met HC op 152 BPM is in de basis niks mis, als de uitvoering maar goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 15:12 
 
Hardtraxx Elite

Idd niks mis mee HC op 152 want dit klinkt gewoon bruut :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 09:11 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt nu al heel vet! Ben benieuwd naar HQ! (L)

Deze is nog wat beter dan die eerder geposte
http://www.youtube.com/watch?v=3sNUdrQwe6A
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 09:26 
 
Hardtraxx Newbie

Dit is een gigantisch fijne plaat, ook live is het een flinke sloper!! :bomb: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 09:27 
 
Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
Kepro schreef:
Hardcore op 152 bpm :yawn:

Klopt wel. Ik ken die kick ook ergens van, eens zoeken...


Angerfist - From the Blackness

kick is ongeveer het zelfde :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moest meteen hier aan denken, heerlijk dit! :loving:



Nog altijd mijn favo hardcore nummer dit denk ik zo! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flip27 schreef:
Moest meteen hier aan denken, heerlijk dit! :loving:

*track*

Nog altijd mijn favo hardcore nummer dit denk ik zo! :worship:


Ok, die link leg ik dus totaal niet xd EtTM staat hier zo ver boven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 16:31 
 
Hardtraxx Addict

Dit is zoooooooo gruwelijk vet zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 16:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een track, waanzinnig lekker zeg! :worship:
Kom maar op met dat album! :clap:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks