Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat soort vragen als je deze vocalen naar RR hebt gestuurd. :lol:

Ik heb ze uit de SAW game gehaald. Net als de vocalen van de track met Frequencerz, Insanity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 10:50 
 
Hardtraxxer

Andromeda schreef:
iMark schreef:
Frontliner album was 3 keer zo slecht dan wat dit is...

Frontliner album is inderdaad ook grote meuk. (De volgende ook ben ik bang :x )
Ik vind het gewoon allemaal onafgewerkt klinken. Alleen God's Child is vet. De rest heeft te geforceerde kicks en screeches. Opbouw duurt vaak veels te lang bij RR. Ik kan er wel naar luisteren, maar naar 1/2 nummers ben ik het al weer zat. Misschien omdat ik het nog nooit live heb meegemaakt.

ik vind t ook al veel beter als het vorige album, kan dus veel erger
ik vind het album wel kei moi
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Watchmen? Of is dat een andere.

Dat was Accumulated Filth ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:38 
 

Parvuz schreef:
Leuk dat soort vragen als je deze vocalen naar RR hebt gestuurd. :lol:

Ik heb ze uit de SAW game gehaald. Net als de vocalen van de track met Frequencerz, Insanity.


Dacht al te horen dat ze hetzelfde waren.. thanks! Goeie keus geweest dus haha :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 15:53 
 
Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Opbouw duurt vaak veels te lang bij RR. Ik kan er wel naar luisteren, maar naar 1/2 nummers ben ik het al weer zat. Misschien omdat ik het nog nooit live heb meegemaakt.


Dan is het misschien beter als je dan gewoon je mond houd :thumbup:
Live gaat er zwaar op, hoe deze man losgaat en het publiek met zich meeneemt is verschrikkelijk mooi om te zien! Zijn platen worden veel gedraaid, misschien dat ze daarom een beetje ´saai´ worden. Maar dat komt omdat hij vertraging heeft opgelopen met de release van zijn album. Deze zou eigenlijk eind april uit komen maar omdat zijn computer het had begeven, bleef de release-data even liggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Daveytl schreef:
Niet zo heel veel aan op het 1e gehoor.


Davey :oh:

Sorry, bedoelde dat ik het fucking gruwelijk vind dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 22:48 
 
Hardtraxx Elite

Tienus schreef:
Andromeda schreef:
Opbouw duurt vaak veels te lang bij RR. Ik kan er wel naar luisteren, maar naar 1/2 nummers ben ik het al weer zat. Misschien omdat ik het nog nooit live heb meegemaakt.


Dan is het misschien beter als je dan gewoon je mond houd :thumbup:

Ga nou niet de grote jongen uithangen en accepteer mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 22:49 
 
Hardtraxxer

Andromeda schreef:
Tienus schreef:
Andromeda schreef:
Opbouw duurt vaak veels te lang bij RR. Ik kan er wel naar luisteren, maar naar 1/2 nummers ben ik het al weer zat. Misschien omdat ik het nog nooit live heb meegemaakt.


Dan is het misschien beter als je dan gewoon je mond houd :thumbup:

Ga nou niet de grote jongen uithangen en accepteer mijn mening.

nee, RR is baas :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 09:29 
 
Hardtraxx Veteran

haha deze is echt baas :woot:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks