Andromeda schreef:
Opbouw duurt vaak veels te lang bij RR. Ik kan er wel naar luisteren, maar naar 1/2 nummers ben ik het al weer zat. Misschien omdat ik het nog nooit live heb meegemaakt.
Dan is het misschien beter als je dan gewoon je mond houd
Live gaat er zwaar op, hoe deze man losgaat en het publiek met zich meeneemt is verschrikkelijk mooi om te zien! Zijn platen worden veel gedraaid, misschien dat ze daarom een beetje ´saai´ worden. Maar dat komt omdat hij vertraging heeft opgelopen met de release van zijn album. Deze zou eigenlijk eind april uit komen maar omdat zijn computer het had begeven, bleef de release-data even liggen...