Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:36 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaaaaah, deze is dat dus die ik bij Fantasy zo super vond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Screeches! :drool:

CyrilHS schreef:
Heerlijk! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:57 
 
Hardtraxx Elite

Jaa dikke track! Beste tot nu toe voor mij ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 19:01 
 

Alleen balen van die frequencerz kick :cry:
Voor de rest wel een bazige track idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij klinkt dik, maar als die kick omlaag pitched zit er echt totaal geen kracht in. Dat is het enige wat ik jammer vind, verder is die lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere track, verder wel wat Rawbin zegt, en vind die screeches in de tweede climax irritant. Past niet echt daar imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:23 
 

Gru-we-lijk vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor! Eerste track van RR die ik echt goed vind. Zal wel door de enorme Freqz invloed zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ho-ly-shit! Hoe die 2e climax der in klapt! Ooooveral kippenvel. Ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze vind ik echt gaaf op de een of andere manier. Die drive in de climax :love: Ook vind ik de kicks van de Freqz hier wel meevallen, maar had beter gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde van de kicks, rest van de plaat is wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Zo vet om te zien dat Joey mn vocals die ik had opgestuurd in 2 tracks heeft gebruikt.
Ik vind dit best wel een vette track! Mooie combinatie van Frequencerz sounds en de RR sounds. Drive in 2e deel is heel lekker! :thumbsup:


Heb je niet toevallig gewoon gezegd "Watchmen is een goede bron"? :lol:

OT: Jammer van de achterlijke "kicks" die echt helemaal nergens naar klinken, rest van de plaat is best netjes, vooral de mid-intro is best leuk uitgewerkt. Beste plaat op het album na God's Child tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Parvuz schreef:
Zo vet om te zien dat Joey mn vocals die ik had opgestuurd in 2 tracks heeft gebruikt.
Ik vind dit best wel een vette track! Mooie combinatie van Frequencerz sounds en de RR sounds. Drive in 2e deel is heel lekker! :thumbsup:


Heb je niet toevallig gewoon gezegd "Watchmen is een goede bron"? :lol:

Nope, vocals komen uit pc game van SAW. Die had ik uitmekaar gesloopt om de vocals er uit te halen. Zelf mee wat lopen kloten en toen maar naar Joey gestuurd of die er wat mee kon. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2013 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette track! Screeshes mochten uit die 2e climax, komen daar niet goed tot hun recht helaas. Verder erg vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:58 
 
Hardtraxx Addict

als ze een kick switch van freq -> RR kick in het nummer hadden verwerkt was 't nog vetter geweest. vind het nu iets te veel freqz
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omlaag pitchende kicks zitten helaas 0 kracht in :( Verder een standaard Frequencerz melodietje en kicks, maar wel een heel vette track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Standaard, maar toch vet, combinatie is geslaagd. Krijg ondertussen wel echt een screechsoa van die steeds herhalende screeches van de Freqz zeg, ook al is het hier wel goed uitgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is dus de track die ik niet kon plaatsen op Fantasy :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 15:57 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke track! Zoals al eerder door iemand aangegeven bij een RR track, heel gaaf dat hij de soundbank van andere producers gebruikt zodat hem album niet het zelfde klinkt.


[Zeikmodus]
Zou de titel van dit topic gewijzigd kunnen worden en de officiƫle preview in de OP geplaatst kunnen worden? Ik vind het irritant om op pagina 2 te zoeken naar een normale HQ
[Zeikmodus/]
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 18:48 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk, track is goed gelukt, je hoort zowel Radical Redemption als Frequencerz in deze track goed duidelijk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Heeerlijke track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 20:17 
 

ramon038 schreef:
Heerlijk, track is goed gelukt, je hoort zowel Radical Redemption als Frequencerz in deze track goed duidelijk. :worship:


Als het een Frequencerz solo plaat was had ik het ook geloofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 21:03 
 
Hardtraxx Newbie

Klinkt lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2013 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

erg vet dit,
die screeches :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks