Last edited by Duruz on 24 Mar 2013 15:06, edited 1 time in total.
Related topics
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Radical Redemption - Unleash The Radical (RR023B)
- View the latest post: Radical Redemption - Unleash The Radical
- View the latest post: Frequencerz, Radical Redemption & Digital Punk @ Hard Bass 2016
- View the latest post: Frequencerz & Radical Redemption & Tartaros @ Defqon.1 Radio Talent Night
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Vet! 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Cool.
Is weinig uit op te maken, alleen dat er weer van die Frequencerz screeches in zitten.
De 2e track al die vocals krijgt die ik hem had opgestuurd! Ze vallen in de smaak.
Interessante combinatie wel, de energieke drive van de Frequencerz met de lompheid en kickrolls van Radical Redemption.
Interessante combinatie wel, de energieke drive van de Frequencerz met de lompheid en kickrolls van Radical Redemption.
-
DHardtraxx Veteran
Anti klinkt vrij standaard, en volgens mij hoor ik ook de standaard Freqz kicks?
-
DHardtraxx Veteran
Lars?ThaBomba. wrote:Klinkt lekker.
Klinkt inderdaad wel heel erg frequencerz, maar voor zijn album hoeft dat niet erg te zijn !
Vergeleken met zijn vorige album zou er veeel meer afwisseling in sounds op staan, goed punt toch
en wie weet zit er nog een zieke kick/sound overgang in a la Android
Vergeleken met zijn vorige album zou er veeel meer afwisseling in sounds op staan, goed punt toch
en wie weet zit er nog een zieke kick/sound overgang in a la Android
En ik hoor het bekende Freqz riedeltje.Duruz wrote:Anti klinkt vrij standaard, en volgens mij hoor ik ook de standaard Freqz kicks?
Hey KoenDuruz wrote:Lars?ThaBomba. wrote:Klinkt lekker.
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Klinkt vet, erg benieuwd naar TSoS
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Calmdowner wrote:Vet!
-
J
Klinkt lekker, benieuwd naar HQ!
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
heb zo'n gevoel dat de 2e climax wel eens gruwelijk kan gaan worden
Tweede climax lijkt wat vreemd :p
heeft die een stukje overgeslagen?
heeft die een stukje overgeslagen?
Zooo dan, deze is echt ziek! Die screeches zijn echt heel vet. Die rare pitch aan het einde van het intro vind ik alleen niet heel mooi. En volgens mij hebben ze alleen de kicks van Frequencerz gebruikt, ik had graag die kicks uit Everyone Has Died hier in terug gehoord! Vocals komen volgens mij uit SAW.
Last edited by Maximum on 24 Mar 2013 14:48, edited 1 time in total.
De kicks van Radikaele Redemptsie en Frekwentiërs evenaren elkaar binnenkort nog eens... Nul kracht...
Zonde van de kicks, want de track is vet.
-
DHardtraxx Veteran
Vind het ongelooflijk dat ze de kicks van Freqz en RR op de een of andere manier niet gecombineerd hebben.
Hier horen monsterkicks onder te zitten, niet van die pussy's zoals nu. Echt spijtig, want die screeches zijn heerlijk!
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Screeches!