Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelooflijk lekker deze, begin hem steeds beter te vinden.
Die screeches in de climax zijn erg intens, vooral die in de 2e climax :loving:

2e climax :love: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 13:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker plaatje :woot:
Die vocals van Saw passen er lekker bij, en die screeches zijn echt dik!
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks