Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 18:57 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt vet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:06 
 

Supervet dit!! Blij dat RR wat meer variatie in zn nummers krijgt, kijk erg uit naar zn album :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:32 
 
Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Zonde van de kicks, want de track is vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:44 
 
Hardtraxxer

Deze klonk heel dik :worship:
Ben ook benieuwd naar zen collab met e-force
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zonde weer van die slappe kicks, de rest klinkt namelijk gruwelijk lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
Inno schreef:
Zonde van de kicks, want de track is vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:37 
 

Waarom staat hier Radical Redemption bij? Als dit een van de tracks is op het album van Radical voel ik me genaaid door hem. De track zelf is trouwens bout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind die kicks van Frequencerz wel lekker klinken eigenlijk, alleen in de preview die er nu staat hebben ze idd geen enkele kracht. Mss dat het met de afmix of kwaliteit van de rip te maken heeft, want de sound is goed, maar ze komen gewoon absoluut niet tot hun recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit klinkt idd erg dik! Die screeches zijn geniaal :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Waarom staat hier Radical Redemption bij? Als dit een van de tracks is op het album van Radical voel ik me genaaid door hem. De track zelf is trouwens bout.


Dan zal ik alvast wat vaseline op je poeperd smeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
Dan zal ik alvast wat vaseline op je poeperd smeren.

Jij liever dan ik, maar goed, ieder zijn meug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Screechpatroon doet me aan een harry klein track/remix denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:23 
 

JefQ schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Waarom staat hier Radical Redemption bij? Als dit een van de tracks is op het album van Radical voel ik me genaaid door hem. De track zelf is trouwens bout.


Dan zal ik alvast wat vaseline op je poeperd smeren.

Dat kan ik zelf ook wel, ook al voelt het meer alsof het zonder vaseline gebeurt als dit waar is. Maar toch lief dat je het aanbiedt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
JefQ schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Waarom staat hier Radical Redemption bij? Als dit een van de tracks is op het album van Radical voel ik me genaaid door hem. De track zelf is trouwens bout.


Dan zal ik alvast wat vaseline op je poeperd smeren.

Dat kan ik zelf ook wel, ook al voelt het meer alsof het zonder vaseline gebeurt als dit waar is. Maar toch lief dat je het aanbiedt.


Gelukkig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
JefQ schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Waarom staat hier Radical Redemption bij? Als dit een van de tracks is op het album van Radical voel ik me genaaid door hem. De track zelf is trouwens bout.


Dan zal ik alvast wat vaseline op je poeperd smeren.

Dat kan ik zelf ook wel, ook al voelt het meer alsof het zonder vaseline gebeurt als dit waar is. Maar toch lief dat je het aanbiedt.


:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had hier meer van verwacht... Het is nauwelijks te horen dat RR heeft meegewerkt aan deze track vind ik, vooral een teleurstelling dat er alleen maar frequencerz-kicks in de track zitten. Hoe de track in elkaar steekt is niet slecht, al ben ik dat standaard-frequencerz-melodietje in de opbouw/2e climax ook wel een keer zat. Waar ik me behoorlijk aan stoor is de afstemming van screech en lead in de 2e climax, die staan echt haaks op elkaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:01 
 
Hardtraxxer

aiii, die 2e climax :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 17:00 
 
Hardtraxx Addict

Radical Redemption ‏@RdclRedemption 1m
Citaat:
Tonight, 6.00 p.m.

Preview:

Radical Redemption & Frequencerz - Insanity.

#TSoS @Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt wel prima, maar niet mijn lievelingsliedje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:11 
 

Nee jammer, interesse verloren in RR. Alleen Brutal 3.0 lijkt me wat en God's Child is wel heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo vet om te zien dat Joey mn vocals die ik had opgestuurd in 2 tracks heeft gebruikt.
Ik vind dit best wel een vette track! Mooie combinatie van Frequencerz sounds en de RR sounds. Drive in 2e deel is heel lekker! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Screeches! :drool:


Dit. wel jammer dat er freqz kicks onderzitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt niet verkeerd :)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks