Klinkt vet! 
Related topics
- View the latest post: Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption (KIU017)
- View the latest post: Radical Redemption - Unleash The Radical (RR023B)
- View the latest post: Radical Redemption - Unleash The Radical
- View the latest post: Frequencerz, Radical Redemption & Digital Punk @ Hard Bass 2016
- View the latest post: Frequencerz & Radical Redemption & Tartaros @ Defqon.1 Radio Talent Night
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
-
A
Supervet dit!! Blij dat RR wat meer variatie in zn nummers krijgt, kijk erg uit naar zn album 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Inno wrote:Zonde van de kicks, want de track is vet.
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Deze klonk heel dik 
Ben ook benieuwd naar zen collab met e-force
Ben ook benieuwd naar zen collab met e-force
Zonde weer van die slappe kicks, de rest klinkt namelijk gruwelijk lekker.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
JVDM wrote:Inno wrote:Zonde van de kicks, want de track is vet.
-
N
Waarom staat hier Radical Redemption bij? Als dit een van de tracks is op het album van Radical voel ik me genaaid door hem. De track zelf is trouwens bout.
Ik vind die kicks van Frequencerz wel lekker klinken eigenlijk, alleen in de preview die er nu staat hebben ze idd geen enkele kracht. Mss dat het met de afmix of kwaliteit van de rip te maken heeft, want de sound is goed, maar ze komen gewoon absoluut niet tot hun recht.
Dit klinkt idd erg dik! Die screeches zijn geniaal 
Dan zal ik alvast wat vaseline op je poeperd smeren.Nerazzurro93 wrote:Waarom staat hier Radical Redemption bij? Als dit een van de tracks is op het album van Radical voel ik me genaaid door hem. De track zelf is trouwens bout.
Jij liever dan ik, maar goed, ieder zijn meug.JefQ wrote:Dan zal ik alvast wat vaseline op je poeperd smeren.
Screechpatroon doet me aan een harry klein track/remix denken
-
N
Dat kan ik zelf ook wel, ook al voelt het meer alsof het zonder vaseline gebeurt als dit waar is. Maar toch lief dat je het aanbiedt.JefQ wrote:Dan zal ik alvast wat vaseline op je poeperd smeren.Nerazzurro93 wrote:Waarom staat hier Radical Redemption bij? Als dit een van de tracks is op het album van Radical voel ik me genaaid door hem. De track zelf is trouwens bout.
Gelukkig.Nerazzurro93 wrote:Dat kan ik zelf ook wel, ook al voelt het meer alsof het zonder vaseline gebeurt als dit waar is. Maar toch lief dat je het aanbiedt.JefQ wrote:Dan zal ik alvast wat vaseline op je poeperd smeren.Nerazzurro93 wrote:Waarom staat hier Radical Redemption bij? Als dit een van de tracks is op het album van Radical voel ik me genaaid door hem. De track zelf is trouwens bout.
Nerazzurro93 wrote:Dat kan ik zelf ook wel, ook al voelt het meer alsof het zonder vaseline gebeurt als dit waar is. Maar toch lief dat je het aanbiedt.JefQ wrote:Dan zal ik alvast wat vaseline op je poeperd smeren.Nerazzurro93 wrote:Waarom staat hier Radical Redemption bij? Als dit een van de tracks is op het album van Radical voel ik me genaaid door hem. De track zelf is trouwens bout.
Ik had hier meer van verwacht... Het is nauwelijks te horen dat RR heeft meegewerkt aan deze track vind ik, vooral een teleurstelling dat er alleen maar frequencerz-kicks in de track zitten. Hoe de track in elkaar steekt is niet slecht, al ben ik dat standaard-frequencerz-melodietje in de opbouw/2e climax ook wel een keer zat. Waar ik me behoorlijk aan stoor is de afstemming van screech en lead in de 2e climax, die staan echt haaks op elkaar...
-
DHardtraxxer
- 186 posts member since 2010
- last seen Jun 2016
aiii, die 2e climax 
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Radical Redemption @RdclRedemption 1m
Tonight, 6.00 p.m.
Preview:
Radical Redemption & Frequencerz - Insanity.
#TSoS @Frequencerz
Klinkt wel prima, maar niet mijn lievelingsliedje.
-
N
Nee jammer, interesse verloren in RR. Alleen Brutal 3.0 lijkt me wat en God's Child is wel heel vet.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Zo vet om te zien dat Joey mn vocals die ik had opgestuurd in 2 tracks heeft gebruikt.
Ik vind dit best wel een vette track! Mooie combinatie van Frequencerz sounds en de RR sounds. Drive in 2e deel is heel lekker!
Ik vind dit best wel een vette track! Mooie combinatie van Frequencerz sounds en de RR sounds. Drive in 2e deel is heel lekker!
Dit. wel jammer dat er freqz kicks onderzitten.bRt_ wrote:Screeches!