Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 17:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MrK schreef:
Ben met je eens dat het iets te kort door de bocht is maar 90% van de "raw fanatics" kijkt niet eens verder dan de artiest in de titel en begint al te mauwen over dat het allemaal te happy is.

90% van de maistream spacebrillen kijkt niet eens verder dan de 3 grote namen. Of is dit geen wedstrijd overhaaste niet relevante statements posten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 18:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mag ik vragen welke originaliteit je wel hoort in mainstream?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mag ik vragen welke originaliteit je wel hoort in mainstream?

Zo'n hard mogelijke snare als punch is toch best origineel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 20:59 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Mag ik vragen welke originaliteit je wel hoort in mainstream?


Als ik je mag vragen wat voor soort originaliteit hoort bij de harde tracks (Spoontech).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 21:01 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De eerste tracks waren origineel, er was nog nooit zoiets gedaan met zulke kicks en zulke chaotische sounds. Ondertussen is het al een tijd lang meer van hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 22:05 
 

MrK schreef:
'rawstyle'

Mag ik vragen bij welke generatie jij hoort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MrK schreef:
Waarom dan de moeite doen om te gallen.

Als iedereen met een negatief oordeel zn mond altijd maar zou houden, dan verandert er ook niets.

Volgens je eigen logica zou je hier niet eens moeten reageren:
"Je weet dat niemand hier het anthem origineel vindt, waarom dan moeite doen om te gallen?"
:whistle:

TiMOTHYb schreef:
90% van de maistream spacebrillen kijkt niet eens verder dan de 3 grote namen.


De Grote Drie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
De Grote Drie :D


De Q-Dance Elite xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:19 
 
Hardtraxxer

Wat zijn die gasten toch diep gezakt zeg pff, toen ze doorbraken had ik goede hoop maar die troep van de laatste jaren slaat alles. Achja, als het maar bij de dagjesmensen aka ik ga 2 x per jaar naar qlimax en defqon aanslaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

MrK schreef:
Stereorockerz schreef:
MrK schreef:
raw is toch maar een hype, waarom de moeite.

Overigens is het volgens Q de bedoeling om van Qlimax en dark en raw feest te maken, dus zo vreemd is het niet eens dat mensen er wat van zeggen als het dat niet is.

dan snap jij niet wat Q zegt; die willen de duistere SFEER van Qlimax terughalen. Oftewel het magische, onbekende. Niet bfrontthemachinethera die een plaat op 200bpm zetten.


Hier spreek je jezelf wel wat tegen. Een duistere SFEER krijg je echt niet wanneer je Lose My Mind op de achtergrond hoort. En als er een iemand is die een duistere sfeer kan brengen dan is het B-Front wel (om een toch een beetje bij de bekende DJ's qua te blijven, aangezien we Thera wss nooit op Qlimax zullen zien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heeft iedereen toch met Thera en duister? Wtf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:58 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Wat heeft iedereen toch met Thera en duister? Wtf :lol:

Idd, ik vind die muziek van thera meestal meer van die kermis-bass hebben. Niet echt iets wat ik duister vind dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heter Pan schreef:
Daveytl schreef:
Wat heeft iedereen toch met Thera en duister? Wtf :lol:

Idd, ik vind die muziek van thera meestal meer van die kermis-bass hebben. Niet echt iets wat ik duister vind dus.

Dat wilde ik niet zeggen, maar Thera en duister. Dafuq man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 00:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heter Pan schreef:
Daveytl schreef:
Wat heeft iedereen toch met Thera en duister? Wtf :lol:

Idd, ik vind die muziek van thera meestal meer van die kermis-bass hebben. Niet echt iets wat ik duister vind dus.

Dat slaat nóg meer op kaas dan Thera met duister vergelijken :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja lol Thera is verre van duister, zie hem al in zo'n magere hein pak lopen xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 01:45 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Zygoma schreef:
De Grote Drie :D


De Q-Dance Elite xd

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 08:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Ja lol Thera is verre van duister, zie hem al in zo'n magere hein pak lopen xd.

Ik heb t licht ook meestal aan anders zie ik nix xd

Maar af en toe vind ik t ook juist wel vet om iets duisters te maken, maar vaak schroom ik n beetje idiote vocalen oid niet nee haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 10:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thera valt niet in een duister/vrolijk hokje te plaatsen. Als ik aan Thera denk, denk ik aan harde kicks en lekker om op los te gaan. En dat kan in verschillende maten en soorten zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 10:50 
 

Gek, want als ik aan Thera denk, denk ik aan Limburg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 10:56 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Mag ik vragen welke originaliteit je wel hoort in mainstream?

dezelfde originaliteit die je in 'rawstyle' hoort.

verder ga ik geen discussie aan over welke generatie ik zou komen en in hoeverre dat mijn doen en laten bepaalt. b-front zal nooit op qlimax draaien en in mijn ogen is dat maar beter ook.
Zygoma schreef:
MrK schreef:
Waarom dan de moeite doen om te gallen.

Als iedereen met een negatief oordeel z'n mond altijd maar zou houden, dan verandert er ook niets.


ik zeg niet dat je, als je een negatief oordeel hebt over een plaat, je je mond moet houden, maar je ziet mij toch ook niet alle topics van 'rawstyle'-artiesten rellen met dat ik het allemaal kut en klote vind? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

MrK schreef:
Lyst schreef:
Mag ik vragen welke originaliteit je wel hoort in mainstream?

dezelfde originaliteit die je in 'rawstyle' hoort.

Citaat:
was ook niet als feit bedoeld maar als voorbeeld dat ik dezelfde originaliteit, die een 'rawstyle-persoon' niet in 'happy hardstyle hoort', zelf niet in 'rawstyle' hoor.

Dat dacht ik al, iemand die roept om het roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:10 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Dat dacht ik al, iemand die roept om het roepen.

Ik denk dat jij de laatste bent om te bepalen of ik meen wat ik roep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:10 
 

MrK schreef:
Lyst schreef:
Mag ik vragen welke originaliteit je wel hoort in mainstream?

dezelfde originaliteit die je in 'rawstyle' hoort.

verder ga ik geen discussie aan over welke generatie ik zou komen en in hoeverre dat mijn doen en laten bepaalt. b-front zal nooit op qlimax draaien en in mijn ogen is dat maar beter ook.
Zygoma schreef:
MrK schreef:
Waarom dan de moeite doen om te gallen.

Als iedereen met een negatief oordeel z'n mond altijd maar zou houden, dan verandert er ook niets.


ik zeg niet dat je, als je een negatief oordeel hebt over een plaat, je je mond moet houden, maar je ziet mij toch ook niet alle topics van 'rawstyle'-artiesten rellen met dat ik het allemaal kut en klote vind? :whistle:

Hoelang draai je al mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:11 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Hoelang draai je al mee?

ik was er vanaf het begin af aan bij.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks