Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

MrK schreef:
Lyst schreef:
Dat dacht ik al, iemand die roept om het roepen.

Ik denk dat jij de laatste bent om te bepalen of ik meen wat ik roep.

Helaas kun je niet menen wat je roept als je 2 dingen roept die elkaar tegenspreken. :kiss:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:22 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
MrK schreef:
Lyst schreef:
Dat dacht ik al, iemand die roept om het roepen.

Ik denk dat jij de laatste bent om te bepalen of ik meen wat ik roep.

Helaas kun je niet menen wat je roept als je 2 dingen roept die elkaar tegenspreken. :kiss:

ik zie eigenlijk niet waar ik mezelf tegenspreek. G1LL sprak over dat mijn voorbeeld met betrekking tot The Machine niet klopt gezien, volgens hem, hetzelfde geldt voor Headhunterz. Mijn eerstvolgende reactie spreekt over dat het voorbeeld met The Machine niet als feit is bedoeld (er zal namelijk vást wel wat variatie etc. in z'n album zitten) maar dat het meer bedoeld was dat, in mijn oren, er geen originaliteit zit in 'rawstyle'; dezelfde originaliteit die hij niet in 'normale' hardstyle terug kan vinden.

Maar je mag het me natuurlijk altijd even uitleggen hoe ik mijn woorden heb bedoeld hoor, ben je niet vies van zo te lezen. :kiss:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 11:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:corn:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

MrK schreef:
in mijn oren, er geen originaliteit zit in 'rawstyle

Er zit dus geen originaliteit in rawstyle volgens jou.
Vervolgens vraag ik jou welke originaliteit je in mainstream of zoals jij het noemt happy hardstyle hoort.
Jij zegt dezelfde originaliteit als die in rawstyle. Dus er zit dus ook geen originaliteit in mainstream volgens jou.
Je noemt jezelf ook happy hardstyle fan, dus je bent fan van iets waar geen originaliteit in zit, dus originaliteit doet er voor jou niet toe. Als originaliteit ervoor jou niets toe doet, waarom maak je er dan een punt van bij raw hardstyle? Oftewel originaliteit doet er wel wat toe bij jou, wat inhoudt dat minimaal 1 van je beweringen niet consistent is met de rest, dus je spreekt jezelf tegen, dus je kunt niet menen wat je roept.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben echt zo benieuwd naar MrK's reactie nu :lol:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat MrK speltip 9 maar moet toepassen voordat hij zichzelf nog erger voor lul zet.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:27 
 

MrK schreef:
Almighty schreef:
Hoelang draai je al mee?

ik was er vanaf het begin af aan bij.

Haha en nu echt?
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:48 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
MrK schreef:
in mijn oren, er geen originaliteit zit in 'rawstyle

Er zit dus geen originaliteit in rawstyle volgens jou.
Vervolgens vraag ik jou welke originaliteit je in mainstream of zoals jij het noemt happy hardstyle hoort.
Jij zegt dezelfde originaliteit als die in rawstyle.

Correct. Je weet best dat je met je reactie impliceerde dat er, volgens jou, geen originaliteit in mainstream zit en zodoende aan mij vraag om die aan te wijzen. Omdat ik weet dat jouw reactie niet serieus onderbouwend bedoeld is maar meer afgeven is op een stijl die ik leuk vind, geef ik aan dat dezelfde originaliteit die jij niet in mainstream ziet, in mijn ogen niet in rawstyle zit. Dat jij hier vervolgens je eigen draai aan geeft door te roepen dat ik geen originaliteit in mijn eigen stijl zie, is eigenlijk een beetje kinderachtig. Je zou beter moeten weten.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Sorry, maar dat staat er niet. Bovendien ontweek je dan mijn vraag. Plus dat ik ook niet veel originaliteit in raw hardstyle hoor, dus dan zou dat nog steeds inhouden dat jij dat ook niet in mainstream hoort.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:36 
 
Hardtraxx Newbie

Gasten, kappen nou, ik heb al koppijn en ik snap er geen fuck meer van. :cry:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:38 
 
Hardtraxx Addict

Wat een interessante discussie hier weer. Lyst, ooit gedacht aan een carrière in de politiek?
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:39 
 
Hardtraxx Addict

Kay schreef:
Gasten, kappen nou, ik heb al koppijn en ik snap er geen fuck meer van. :cry:


Welkom op Hardtraxx, dit soort situaties zul je nog véél meer onder ogen krijgen hoor, wen er maar aan :)
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:41 
 
Hardtraxx Newbie

Nijidik schreef:
Kay schreef:
Gasten, kappen nou, ik heb al koppijn en ik snap er geen fuck meer van. :cry:


Welkom op Hardtraxx, dit soort situaties zul je nog véél meer onder ogen krijgen hoor, wen er maar aan :)

Verwarrende discussies, haters, oorlog tussen RAW en commercieel...

Kortom, one happy framily.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:10 
 

Alleen maar lopen zeiken, doe het zelf dan beter, Lyst.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja want je mag per slot van rekening geen mening geven voor iets wat je zelf niet beter kunt. that's the real deal
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 16:22 
 
Hardtraxx Addict

delange schreef:
ja want je mag per slot van rekening geen mening geven voor iets wat je zelf niet beter kunt. that's the real deal


Maar niet naar de mainstream tracks komen luisteren puur om te kunnen bashen. Ik ga ook niet bij elke Spoontech plaat zeggen dat het kut geproduceerd is...
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goede kwaliteit! :bomb:
http://www41.zippyshare.com/v/93147176/file.html
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

San Marco schreef:

kneus... :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wedden dat je geklikt hebt :D
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

San Marco schreef:
Wedden dat je geklikt hebt :D

:yes: niet meer dan logisch toch?
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
delange schreef:
ja want je mag per slot van rekening geen mening geven voor iets wat je zelf niet beter kunt. that's the real deal


Maar niet naar de mainstream tracks komen luisteren puur om te kunnen bashen. Ik ga ook niet bij elke Spoontech plaat zeggen dat het kut geproduceerd is...

:')

Net of men hier naar mainstream tracks luistert puur om te kunnen bashen.
Ik luister het in de hoop iets te horen dat ik leuk vind.
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Marco schreef:
Wedden dat je geklikt hebt :D

Als ik jou was, zou ik er een taart van kopen :)
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pfff mensen kunnen serieus niet meer tegen een grapje..
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

San Marco schreef:
Pfff mensen kunnen serieus niet meer tegen een grapje..

Oh jawel, alleen dan moet het ook echt een goede grap zijn. Niet een grap die zo oud is als het internet
Bericht Geplaatst op 25 okt 2012 21:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

San Marco schreef:
Pfff mensen kunnen serieus niet meer tegen een grapje..

Oh het was een grap? In dat geval: 'haha!! dat was lachen.'
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks