Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
MrK wrote:
Lyst wrote: Dat dacht ik al, iemand die roept om het roepen.
Ik denk dat jij de laatste bent om te bepalen of ik meen wat ik roep.
Helaas kun je niet menen wat je roept als je 2 dingen roept die elkaar tegenspreken. :kiss:
M
Hardtraxxer
208 posts member since 2012
last seen Sep 2022
Lyst wrote:
MrK wrote:
Lyst wrote: Dat dacht ik al, iemand die roept om het roepen.
Ik denk dat jij de laatste bent om te bepalen of ik meen wat ik roep.
Helaas kun je niet menen wat je roept als je 2 dingen roept die elkaar tegenspreken. :kiss:
ik zie eigenlijk niet waar ik mezelf tegenspreek. G1LL sprak over dat mijn voorbeeld met betrekking tot The Machine niet klopt gezien, volgens hem, hetzelfde geldt voor Headhunterz. Mijn eerstvolgende reactie spreekt over dat het voorbeeld met The Machine niet als feit is bedoeld (er zal namelijk vást wel wat variatie etc. in z'n album zitten) maar dat het meer bedoeld was dat, in mijn oren, er geen originaliteit zit in 'rawstyle'; dezelfde originaliteit die hij niet in 'normale' hardstyle terug kan vinden.

Maar je mag het me natuurlijk altijd even uitleggen hoe ik mijn woorden heb bedoeld hoor, ben je niet vies van zo te lezen. :kiss:
Last edited by MrK on 25 Oct 2012 11:30, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
:corn:
Aan het typen...
last seen Oct 2024
MrK wrote:in mijn oren, er geen originaliteit zit in 'rawstyle
Er zit dus geen originaliteit in rawstyle volgens jou.
Vervolgens vraag ik jou welke originaliteit je in mainstream of zoals jij het noemt happy hardstyle hoort.
Jij zegt dezelfde originaliteit als die in rawstyle. Dus er zit dus ook geen originaliteit in mainstream volgens jou.
Je noemt jezelf ook happy hardstyle fan, dus je bent fan van iets waar geen originaliteit in zit, dus originaliteit doet er voor jou niet toe. Als originaliteit ervoor jou niets toe doet, waarom maak je er dan een punt van bij raw hardstyle? Oftewel originaliteit doet er wel wat toe bij jou, wat inhoudt dat minimaal 1 van je beweringen niet consistent is met de rest, dus je spreekt jezelf tegen, dus je kunt niet menen wat je roept.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Ik ben echt zo benieuwd naar MrK's reactie nu :lol:
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Denk dat MrK speltip 9 maar moet toepassen voordat hij zichzelf nog erger voor lul zet.
A
MrK wrote:
Almighty wrote: Hoelang draai je al mee?
ik was er vanaf het begin af aan bij.
Haha en nu echt?
M
Hardtraxxer
208 posts member since 2012
last seen Sep 2022
Lyst wrote:
MrK wrote:in mijn oren, er geen originaliteit zit in 'rawstyle
Er zit dus geen originaliteit in rawstyle volgens jou.
Vervolgens vraag ik jou welke originaliteit je in mainstream of zoals jij het noemt happy hardstyle hoort.
Jij zegt dezelfde originaliteit als die in rawstyle.
Correct. Je weet best dat je met je reactie impliceerde dat er, volgens jou, geen originaliteit in mainstream zit en zodoende aan mij vraag om die aan te wijzen. Omdat ik weet dat jouw reactie niet serieus onderbouwend bedoeld is maar meer afgeven is op een stijl die ik leuk vind, geef ik aan dat dezelfde originaliteit die jij niet in mainstream ziet, in mijn ogen niet in rawstyle zit. Dat jij hier vervolgens je eigen draai aan geeft door te roepen dat ik geen originaliteit in mijn eigen stijl zie, is eigenlijk een beetje kinderachtig. Je zou beter moeten weten.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Sorry, maar dat staat er niet. Bovendien ontweek je dan mijn vraag. Plus dat ik ook niet veel originaliteit in raw hardstyle hoor, dus dan zou dat nog steeds inhouden dat jij dat ook niet in mainstream hoort.
K
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2012
last seen Jan 2013
Gasten, kappen nou, ik heb al koppijn en ik snap er geen fuck meer van. :cry:
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Wat een interessante discussie hier weer. Lyst, ooit gedacht aan een carrière in de politiek?
N
Hardtraxx Addict
last seen 9 days ago
Kay wrote:Gasten, kappen nou, ik heb al koppijn en ik snap er geen fuck meer van. :cry:
Welkom op Hardtraxx, dit soort situaties zul je nog véél meer onder ogen krijgen hoor, wen er maar aan :)
K
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2012
last seen Jan 2013
Nijidik wrote:
Kay wrote:Gasten, kappen nou, ik heb al koppijn en ik snap er geen fuck meer van. :cry:
Welkom op Hardtraxx, dit soort situaties zul je nog véél meer onder ogen krijgen hoor, wen er maar aan :)
Verwarrende discussies, haters, oorlog tussen RAW en commercieel...

Kortom, one happy framily.
A
Alleen maar lopen zeiken, doe het zelf dan beter, Lyst.
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
ja want je mag per slot van rekening geen mening geven voor iets wat je zelf niet beter kunt. that's the real deal
N
Hardtraxx Addict
last seen 9 days ago
delange wrote:ja want je mag per slot van rekening geen mening geven voor iets wat je zelf niet beter kunt. that's the real deal
Maar niet naar de mainstream tracks komen luisteren puur om te kunnen bashen. Ik ga ook niet bij elke Spoontech plaat zeggen dat het kut geproduceerd is...
Hardtraxxer
400 posts member since 2009
last seen Jun 2016
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
San Marco wrote:Goede kwaliteit! :bomb:
http://www41.zippyshare.com/v/93147176/file.html
kneus... :thumbdown:
Hardtraxxer
last seen Jun 2016
Wedden dat je geklikt hebt :D
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
San Marco wrote:Wedden dat je geklikt hebt :D
:yes: niet meer dan logisch toch?
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 11 hours ago
Nijidik wrote:
delange wrote:ja want je mag per slot van rekening geen mening geven voor iets wat je zelf niet beter kunt. that's the real deal
Maar niet naar de mainstream tracks komen luisteren puur om te kunnen bashen. Ik ga ook niet bij elke Spoontech plaat zeggen dat het kut geproduceerd is...
:')

Net of men hier naar mainstream tracks luistert puur om te kunnen bashen.
Ik luister het in de hoop iets te horen dat ik leuk vind.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
San Marco wrote:Wedden dat je geklikt hebt :D
Als ik jou was, zou ik er een taart van kopen :)
Hardtraxxer
last seen Jun 2016
Pfff mensen kunnen serieus niet meer tegen een grapje..
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
San Marco wrote:Pfff mensen kunnen serieus niet meer tegen een grapje..
Oh jawel, alleen dan moet het ook echt een goede grap zijn. Niet een grap die zo oud is als het internet
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
San Marco wrote:Pfff mensen kunnen serieus niet meer tegen een grapje..
Oh het was een grap? In dat geval: 'haha!! dat was lachen.'