Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het best wel een lekker nummer. Sowieso vergeleken met andere PP nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 23:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima plaat voor een random PP release.

NOOIT voor Qlimax. Te belachelijk dit... De Qlimax-sfeer is compleet uit den boze, er zit echt 0 darkness aan deze plaat, noch euforie, wat volgens mij toch wel de twee basis-aspecten zijn als het om Qlimax gaat... Energieloze climax overigens. Het lijkt ook alsof de vocalen deze keer door een of andere homo zijn ingesproken. Waar zijn de originele duistere vocalen uit bijvoorbeeld The Power Of The Mind gebleven?

Zucht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2012 13:07 
 

Elexz schreef:
Prima plaat voor een random PP release.

NOOIT voor Qlimax. Te belachelijk dit... De Qlimax-sfeer is compleet uit den boze, er zit echt 0 darkness aan deze plaat, noch euforie, wat volgens mij toch wel de twee basis-aspecten zijn als het om Qlimax gaat... Energieloze climax overigens. Het lijkt ook alsof de vocalen deze keer door een of andere homo zijn ingesproken. Waar zijn de originele duistere vocalen uit bijvoorbeeld The Power Of The Mind gebleven?

Zucht...

Don't feed the troll
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook nog steeds niet overtuigd, maar ik verwacht ook eerlijk gezegd niks anders meer van Qlimax. Ik vind het nog steeds een leuk feest om met mijn vrienden heen te gaan en dan ga ik lekker de hele avond wachten tot B-Front gaat draaien. Kijk eigenlijk nu al meer uit naar Hard Bass, die hebben qua line-up en anthem wat mij betreft al 'gewonnen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 18:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Don't feed the troll

Wat lul jij nou weer :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na meerdere keren luisteren nog steeds een slap anthem. Niet omdat het Psyko Punkz is, genoeg releases die ik wel lekker vind, maar omdat dit gewoon niet anthem waardig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 00:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Prima plaat voor een random PP release.

NOOIT voor Qlimax. Te belachelijk dit... De Qlimax-sfeer is compleet uit den boze, er zit echt 0 darkness aan deze plaat, noch euforie, wat volgens mij toch wel de twee basis-aspecten zijn als het om Qlimax gaat... Energieloze climax overigens. Het lijkt ook alsof de vocalen deze keer door een of andere homo zijn ingesproken. Waar zijn de originele duistere vocalen uit bijvoorbeeld The Power Of The Mind gebleven?

Zucht...


Ben het volledig met je eens, maar vind deze toch 1000x beter dan het anthem van 2010. Dat was toch echt het dieptepunt qua Qlimax anthems! Maar ik heb de hoop voor weer eens een echt goed Qlimax anthem allang opgegeven en Q-Dance kiest gewoon weer de artiesten uit van wie ik dat het minst had gehoopt.. Dan liever de creativiteit van Wildstylez of een duistere productie van B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 16:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind 'm heel erg dik! Paar keer geluisterd in HWS #16, Lekker anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 01:13 
 
Hardtraxx Addict

Toen ik PP zag als Anthem makers op filmpjes van QDPSHHZ dacht ik dit wordt hem niet. Maar naar een paar keer de HQ versie geluisterd te hebben en afgelopen zaterdag op Fusion live gehoord te hebben (en express gewacht te hebben met eten halen :P ) is het totaal plaatje prima voor een Qlimax Anthem. Het is geen angstaanjagende track maar een prima sfeer plaat. Zit voor PP doen goed in elkaar. Vocals zijn niet overdreven evenals de melodie die mainstream maar prima is imo. De hoge verwachtingen voor dit Anthem zijn er toch al niet dus dan is dit een leuk plaatje, beter dan vorig jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 11:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind hem ook best lekker, evenals als de Reverze anthem. Anthems maken kunnen ze dus blijkbaar wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Vind hem ook best lekker, evenals als de Reverze anthem. Anthems maken kunnen ze dus blijkbaar wel :P

Als je het Q-Base anthem buiten beschouwing laat, dan ga ik akkoord. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Prima plaat voor een random PP release.

NOOIT voor Qlimax. Te belachelijk dit... De Qlimax-sfeer is compleet uit den boze, er zit echt 0 darkness aan deze plaat, noch euforie, wat volgens mij toch wel de twee basis-aspecten zijn als het om Qlimax gaat... Energieloze climax overigens. Het lijkt ook alsof de vocalen deze keer door een of andere homo zijn ingesproken. Waar zijn de originele duistere vocalen uit bijvoorbeeld The Power Of The Mind gebleven?

Zucht...


Die zijn er niet meer, omdat deze meneer die dat deed al enkele jaren overleden is, daarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Scumbag schreef:
Elexz schreef:
Prima plaat voor een random PP release.

NOOIT voor Qlimax. Te belachelijk dit... De Qlimax-sfeer is compleet uit den boze, er zit echt 0 darkness aan deze plaat, noch euforie, wat volgens mij toch wel de twee basis-aspecten zijn als het om Qlimax gaat... Energieloze climax overigens. Het lijkt ook alsof de vocalen deze keer door een of andere homo zijn ingesproken. Waar zijn de originele duistere vocalen uit bijvoorbeeld The Power Of The Mind gebleven?

Zucht...


Die zijn er niet meer, omdat deze meneer die dat deed al enkele jaren overleden is, daarom.

Alsof hij de enige op de wereld was die een fatsoenlijke duistere tekst in elkaar kon flansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 17:40 
 
Hardtraxx Elite

Vond het anthem eerst wel gaan, toen hoorde ik het hardbass 2013 anthem en vond ik dit ineens een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Vond het anthem eerst wel gaan, toen hoorde ik het hardbass 2013 anthem en vond ik dit ineens een stuk minder.

Dus omdat een ander anthem beter is vind je deze niet meer leuk ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 23:14 
 
Hardtraxx Elite

Intro is goed te doen, climax vindt ik dan weer minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2012 19:39 
 
Hardtraxxer

vind dit nog 1 van de beste tracks van hun van de laatste tijd.
Maar het is natuurlijk niks vergeleken met next dimensional world :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

full @ hardstyle.com
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks