Elexz schreef:
Prima plaat voor een random PP release.
NOOIT voor Qlimax. Te belachelijk dit... De Qlimax-sfeer is compleet uit den boze, er zit echt 0 darkness aan deze plaat, noch euforie, wat volgens mij toch wel de twee basis-aspecten zijn als het om Qlimax gaat... Energieloze climax overigens. Het lijkt ook alsof de vocalen deze keer door een of andere homo zijn ingesproken. Waar zijn de originele duistere vocalen uit bijvoorbeeld The Power Of The Mind gebleven?
Zucht...
Ben het volledig met je eens, maar vind deze toch 1000x beter dan het anthem van 2010. Dat was toch echt het dieptepunt qua Qlimax anthems! Maar ik heb de hoop voor weer eens een echt goed Qlimax anthem allang opgegeven en Q-Dance kiest gewoon weer de artiesten uit van wie ik dat het minst had gehoopt.. Dan liever de creativiteit van Wildstylez of een duistere productie van B-Front.